Jääkylmä avioliitto
Olen naimisissa ja meillä on pienet lapset. Asumme yhteisessä rivitalo-omistusasunnossa. Olen maksanut asuntolainaa miestäni enemmän, miehellä puolestaan on paljon paremmat tulot. Riitoja tulee paljon, miehen sukulaisiinkin liittyen. Nyt esim lasten joululahjoista ei ollut voinut mies sukulaistensa kanssa mitään sopia, niin olivat ostaneet lapsille samoja kuin mekin ja tähän jouluhärdelliin muun lisäksi tulee meille myös lahjojen palautusshow kauppoihin. Olen niin väsynyt. Jos erottaisiin, niin tiedän että mies pyrkii ajamaan minut köyhyyteen. Hän tulee yrittämään jäämään tähän yhteiseen asuntoon, ja itselläni olisi varaa vain pieneen vuokra-asuntoon. Ongelmia on yritetty ratkoa myös pariterapiassa mutta siellä mies vaan vuolaasti valutti krokotiilin kyyneleitä ja väitti että arjessamme en tee mitään ja hän joutuu tekemään kaiken. Oikeasti olen arkea todella paljon yksin kolmen pienen lapsemme kanssa, kun mies on pitkillä työmatkoilla yms. Olen niin väsynyt tähän, muttei kiinnostaisi elää entistäkin köyhemmin (+jos erottaisiin niin sitten olisin oikeastikin vähintään joka toinen viikko yksin kolmen pienen kanssa, toki sitten olisi myös viikot vapaata kun lapset isällään).
Kommentit (24)
Jeps. Ota se köyhyys ja rakenna itsellesi uusi elämä, sellainen minkä ansaitset. Ja mieti tarkemmin, otatko enää miestä. Voi olla, että haluat luopua lapsistakin
Rivitalo. 🤮🤮🤮💩💩💩
Ei mulla muuta. 😂😂😂💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Luulen että suurin osa aloituksista ovat keksittyä soopaa, tämä mukaan lukien. Ei kukaan oikeassa elämässä ole noin typerä.
Kirjoitusasu on helppo tunnistaa, samaten tarinan perusteema. Sama tyyppi väsää tänne näitä päivittäin ja vastailee myös ketjuun itselleen.
Luulen että suurin osa aloituksista ovat keksittyä soopaa, tämä mukaan lukien. Ei kukaan oikeassa elämässä ole noin typerä.