apua.... mitä tehdä kun....
mies on yhtäkkiä alkanut epäröidä omaa valmiutta tulla isäksi...
meillä nyt yritystä takana 06/06 asti ja vaiva ei vaan ole tullakseen...
nyt mies sanoo ettei ole enää varma haluaako sittenkään vielä isäksi.... *nyyh....* yritin kyllä kysyy et johtuuko siitä että on jouduttu pettymään niin monesti.... ei osannut oikein sanoa...
apua tämäkin vielä.... oon kyl itse ollut aika masentunut välillä kun menkat ei ala ja en silti ole raskaana.... kierto jotain 50-60.... voiskohan se johtua jotenkin mun mielialasta tai jotain.... ja vielä tuttavapiirissä on paljon onnellisia lapsiperheitä....
MITÄ MÄ TEEN?????
Kommentit (2)
moikkelis ja kiitos taas tsemppaavista ajatuksista... no kyl me saatiin puhuttua asiat läpi ja sitähän se oli mitä jo vähän ounailit... mun varmaan pitäis vähän yrittää hillitä sitä pettymystä mikä aina tulee... kyl me vielä yritetään... ;) yhteistuumin...:)
Ei ole vielä selvinnyt... mut kp54 muuttu kyl tos tiistaina eli nyt kp7 ja ajattelin käydä ostaan yhdet ovistestit ennen lääkärii... se siis 13.3...
sullahan on megapitkä kierto... hui.... pitäiskö sun kuitenki vielä testailla???? ;) jos siellä kuitenkin olis se masuasukki??? Jos pyytäisit tk:ssa että katsoisivat verikokeella.... meidän suvussa on ainakin sitä et näkyy vasta virtanäytteessä tosi myöhään...
Toivottavasti sä löydät syyn pitkiin kiertoihin... kuulin täs ku lueskellu noit juttui et se ei ole ehkä sittenkään hyvä juttu syödä esim teroja jos on pitkä kierto ei estä hedelmöitystä mut sit voi käydä niin ettei munasolu ehdi kiinnittyä....:(
mut ilmoitteleppa kuin käy....
ja kiitos vielä!!!!
Me taidettiinkiin vaihtaa jo muutama ajatus siinä " pitkä kierto" logissa, muistatkos!!?
Mä uskon et ne pettymykset aina toisensa jälkeen laittaa ton mielialan vähän sekas *tahtoo *ei taho * tahtoo *ei... Miehet käsittelee asioita päässänsä jotenki eri lailla, ainakin mitä omaa miestä seuraa niin ei siitä aina selkoo ota! =) Sun mies on varmaan sekas kaikesta ja olen lukenut et miehille tulee (ainakin jos nainen hössöttää ja vouhottaa (ns. painostaa!!??) vauvaasiassa...!?) paineita ja saattaa peittojen pöllyttelyt alkaa tuntuu pakko puulta.. Mulleki se on vaikeeta niin välillä koitan olla aattelematta koko vauva" projektia" , tulee kun on tullakseen. Saattaahan ne meiän meihet murehtia jo sitäkin et jospa onkin jotain vikaa ja jospa.... Täytyy vaan jotenki koittaa puhuu ja saada selville mitä toinen aattelee... Ottaakos tästä nyt mitään selvää, mut tiiän mitö tarkotat!
Onks sul viel selvyyyttä pitkään kiertoon?
Mulla on se tilanne ettei ole tätiä kuulunut, uutta testiäkään en ole tehnyt kun nega se on ollut niin en ole viitsinyt tehdä vaikka tuolla kaapissa on.. Mulla jo kiertopäivä joulukuun yhen päivän menkoista on siis kp 75, ihan outoo, aika ressaavaa kun ei tiedä mikä o =)
Mut tsemppiä ja käy täällä purkaa ajatuksia!
Kaikki on varmasti hyvin ja kyllä me saadaan ne omat nyytit vielä syliin! =)