Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tänään saanut mitään aikaan

Vierailija
17.03.2024 |

Ja edelleen on pyjama päällä. Pyykkiä oon saanut pestyä mutta muutoin olen ollut lähinnä makuuasennossa joko sohvalla tai sängyssä. Mitä te olette saaneet tänään aikaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri mitään, mutta nyt rakentelen pikku hiljaa sunnareita kalsareissa tölkki kädessä.

Vierailija
2/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun enkä muuta voi. Kamalaa. Koko päivä mennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin pyykkiä pessyt, eli pieni hip hurraa sinulle.

Vierailija
4/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole saanut mitään aikaan on jo tavallaan aikaansaannos.

Vierailija
5/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa eläkkeelle.

Vierailija
6/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt 3 koneellista pyykkiä, viikannut puhtaat pyykit kaappiin, leiponut leipää, leiponut kurpitsapiirakan, tehnyt ruokaa (silakkapihvejä ja muussia), täyttänyt ja tyhjentänyt tiskikoneen pariin kertaan, auttanut isää puhelimen kanssa. Nyt löhöän sohvalla enkä aio tehdä tänään enää mitään. 

En tiedä mistä tämä energia tuli vaikka nukuin todella huonosti. No, huomenna olen varmaan ihan rättiväsynyt ja töissäkin pitäisi jaksaa olla. 

Vierailija
7/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri mitään, mutta nyt rakentelen pikku hiljaa sunnareita kalsareissa tölkki kädessä.

Pidä hauskaa! :) Kalsarit on parhaat.

Vierailija
8/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee.  Mutta sain aikaan ja tuli tehtyä liikaakin, ottaen huomioon että olen fyysisesti työkyvytön ja voin luvata että huomenna en pysty, en kykene tekemään yhtään mitään.

Vierailija
9/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin salilla pumppaamassa rautaa. Tai ehkä paremminkin sätkimässä niissä kidutuslaitteissa.

Vierailija
10/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole saanut muuta aikaiseksi kuin irroitettua lumilingosta kiilahihnan jonka yhteydessä join 4kpl 0,5L litran Tsekkiläisiä oluita.

Vierailija
11/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli se päivä eilen. Eilen vain ryyppäsin, tänään olen tiskannut, käynyt lenkillä ja pessyt pyykkiä.

Välillä tekee hyvää viettää päivä sängyssä.

12/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka päivälle lista tehtäviä, jotka teen. Olen jo tehnyt tämän päivän listan kaikki tehtävät: 10 minuutin intervallitreeni, voimatreeni painoilla, ruoanlaitto, wc:n ja lavuaarin pesu, 100 kyykkyä.

Suosittelen tehtävälistojen laatimista ja noudattamista. Minulla on taipumusta vitkutteluun ja siihen että jään vain tuijottamaan seinää ja haaveilemaan. Listasysteemistä on ollut ihan ratkaiseva apu.

Vierailija
13/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tyhjensin tiskikoneen, siivosin,  sitten lumityöt ja lumimyrskyssä kävelylenkille.

Sitten tein ruoan, täytin tiskikoneen  ja tein hieman töitä.

Nyt sohvalla.

Vierailija
14/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vaihdoin multaa, mutta varmaan sekin epäonnistui

Vierailija
15/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoilla ja siihen väliin katsoin livenä Mika Ikosta ja Anssi Häkkistä. Koiraakin käytin lenkillä. Sanoinkin nämä jo yhteen toiseen ketjuun. 

Vierailija
16/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minulla on joka päivälle lista tehtäviä, jotka teen. Olen jo tehnyt tämän päivän listan kaikki tehtävät: 10 minuutin intervallitreeni, voimatreeni painoilla, ruoanlaitto, wc:n ja lavuaarin pesu, 100 kyykkyä.

Suosittelen tehtävälistojen laatimista ja noudattamista. Minulla on taipumusta vitkutteluun ja siihen että jään vain tuijottamaan seinää ja haaveilemaan. Listasysteemistä on ollut ihan ratkaiseva apu.

Kesäisin listallani on tehdä 5 tarpeellista asiaa joka päivä. Näin saan pakan pysymään kasassa.

Vierailija
17/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee sunnuntaisin mitään. Pidän lepopäivän.

Vierailija
18/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ihana viettää päivä juuri noin. Usein tulee tarpeeseen kun ainakin itsellä todella harvinaista kaiken arkirumban keskellä. Silloin en koe huonoa omaatuntoa.

Vierailija
19/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan lukenut ja selaillut vauvaa. Lähes makuuasennossa mennyt tää päivä. 

Vierailija
20/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on ihana viettää päivä juuri noin. Usein tulee tarpeeseen kun ainakin itsellä todella harvinaista kaiken arkirumban keskellä. Silloin en koe huonoa omaatuntoa.

Välillä on tarpeen pitää pyjamapäivä. Lataa mukavasti akkuja.