En ole tänään saanut mitään aikaan
Ja edelleen on pyjama päällä. Pyykkiä oon saanut pestyä mutta muutoin olen ollut lähinnä makuuasennossa joko sohvalla tai sängyssä. Mitä te olette saaneet tänään aikaan?
Kommentit (43)
Tässä istun enkä muuta voi. Kamalaa. Koko päivä mennyt.
Olet kuitenkin pyykkiä pessyt, eli pieni hip hurraa sinulle.
Se ettei ole saanut mitään aikaan on jo tavallaan aikaansaannos.
Pessyt 3 koneellista pyykkiä, viikannut puhtaat pyykit kaappiin, leiponut leipää, leiponut kurpitsapiirakan, tehnyt ruokaa (silakkapihvejä ja muussia), täyttänyt ja tyhjentänyt tiskikoneen pariin kertaan, auttanut isää puhelimen kanssa. Nyt löhöän sohvalla enkä aio tehdä tänään enää mitään.
En tiedä mistä tämä energia tuli vaikka nukuin todella huonosti. No, huomenna olen varmaan ihan rättiväsynyt ja töissäkin pitäisi jaksaa olla.
Vierailija kirjoitti:
En juuri mitään, mutta nyt rakentelen pikku hiljaa sunnareita kalsareissa tölkki kädessä.
Pidä hauskaa! :) Kalsarit on parhaat.
Laiska töitään luettelee. Mutta sain aikaan ja tuli tehtyä liikaakin, ottaen huomioon että olen fyysisesti työkyvytön ja voin luvata että huomenna en pysty, en kykene tekemään yhtään mitään.
Itse kävin salilla pumppaamassa rautaa. Tai ehkä paremminkin sätkimässä niissä kidutuslaitteissa.
En mäkään ole saanut muuta aikaiseksi kuin irroitettua lumilingosta kiilahihnan jonka yhteydessä join 4kpl 0,5L litran Tsekkiläisiä oluita.
Minulla oli se päivä eilen. Eilen vain ryyppäsin, tänään olen tiskannut, käynyt lenkillä ja pessyt pyykkiä.
Välillä tekee hyvää viettää päivä sängyssä.
Minulla on joka päivälle lista tehtäviä, jotka teen. Olen jo tehnyt tämän päivän listan kaikki tehtävät: 10 minuutin intervallitreeni, voimatreeni painoilla, ruoanlaitto, wc:n ja lavuaarin pesu, 100 kyykkyä.
Suosittelen tehtävälistojen laatimista ja noudattamista. Minulla on taipumusta vitkutteluun ja siihen että jään vain tuijottamaan seinää ja haaveilemaan. Listasysteemistä on ollut ihan ratkaiseva apu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ensin tyhjensin tiskikoneen, siivosin, sitten lumityöt ja lumimyrskyssä kävelylenkille.
Sitten tein ruoan, täytin tiskikoneen ja tein hieman töitä.
Nyt sohvalla.
itse vaihdoin multaa, mutta varmaan sekin epäonnistui
Kävin kaupoilla ja siihen väliin katsoin livenä Mika Ikosta ja Anssi Häkkistä. Koiraakin käytin lenkillä. Sanoinkin nämä jo yhteen toiseen ketjuun.
Faith kirjoitti:
Minulla on joka päivälle lista tehtäviä, jotka teen. Olen jo tehnyt tämän päivän listan kaikki tehtävät: 10 minuutin intervallitreeni, voimatreeni painoilla, ruoanlaitto, wc:n ja lavuaarin pesu, 100 kyykkyä.
Suosittelen tehtävälistojen laatimista ja noudattamista. Minulla on taipumusta vitkutteluun ja siihen että jään vain tuijottamaan seinää ja haaveilemaan. Listasysteemistä on ollut ihan ratkaiseva apu.
Kesäisin listallani on tehdä 5 tarpeellista asiaa joka päivä. Näin saan pakan pysymään kasassa.
Minä en tee sunnuntaisin mitään. Pidän lepopäivän.
Joskus on ihana viettää päivä juuri noin. Usein tulee tarpeeseen kun ainakin itsellä todella harvinaista kaiken arkirumban keskellä. Silloin en koe huonoa omaatuntoa.
Olen vaan lukenut ja selaillut vauvaa. Lähes makuuasennossa mennyt tää päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ihana viettää päivä juuri noin. Usein tulee tarpeeseen kun ainakin itsellä todella harvinaista kaiken arkirumban keskellä. Silloin en koe huonoa omaatuntoa.
Välillä on tarpeen pitää pyjamapäivä. Lataa mukavasti akkuja.
En juuri mitään, mutta nyt rakentelen pikku hiljaa sunnareita kalsareissa tölkki kädessä.