Minusta Heikki Silvennoinen ei ollut mikään erityisen hauska tai muuten erikoinen. Ihan tavis. Mistä tämä hirmuinen nostatus?
No onneks ei tullu mikään IL katugallup kysymään
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Ei naurattanut yhtään sen jutut.
Hän teki paljon muutakin kuin sitä kummelia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naurattanut yhtään sen jutut.
Hän teki paljon muutakin kuin sitä kummelia
Silvennoinen oli viihteen monitoimimies mutta muusikkona kyllä aika pienen piirin tuntema vaikka suhteessa kertaluokkaa parempi kuin näyttelijänä.
Siltikin tämä Seiskan lööppi alkaa mennä jo pahasti överiksi mutta lähes kopio loirin postuumista hehkutuksesta.
"Kansalaiset murtuivat Heikki Silvennoisen kuolemasta kadulla sydäntäsärkevä näky
Näyttelijä-muusikon kuolema on koskettanut suomalaisia."
"Kuka se oli?"
- alle 35-vuotiaat suomalaiset.
Kyllä tämä koskettaa. :( legenda on poissa!
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tiennyt kenestä puhutaan.
No se on sinun tyhmyyttäsi. Pidä omana tietonasi.
En ole ikinä ymmärtänyt että ihmiset itkee, suree ja kirjoittelee someen rip juttuja. Ettehän te tunne ihmistä, julkisuuden takiako tätä tehdään tai siis koska ihminen on julkkis. Ihmeellistä touhua. Itse en kummelista ole koskaan pitänyt vaikkakin Silvennoinen toki oli monipuolinen taiteilija/ näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Kontio & Parmaksessakin ehdottomasti paras oli SIRKKA.
Onkohan Aino-Kaisa ollut hahmon esikuva?
Moni ei tiedä mutta se mies oli oikeasti muusikko enemmän ku mitää muuta
Minä vietin teini-iässä hänen poikiensa kanssa aikaa. Jotenkin tämä uutinen kosketti. En kuitenkaan laitellut mitään RIP päivityksiä someen...
Vierailija kirjoitti:
Minä vietin teini-iässä hänen poikiensa kanssa aikaa. Jotenkin tämä uutinen kosketti. En kuitenkaan laitellut mitään RIP päivityksiä someen...
Hei camoon, laita nyt ees
"RIP kevyet mullat"
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää "kevyet mullat" on?
Sit tibi terra levis,olkoon sinulle maa kevyt. (Lähde: Kielikello.)
Taitaa nostatus olla ap:n omassa päässä.
Hänellähän on ihan lukemattomia legendaarisia hahmoja. Harva yksi ihminen pystyy noin moneen suoritukseen.
Olen Kangasalta itse ja kyllä tämä on siellä koskettanut
Jotkut ihmiset ovat vain pidettyjä. Silvennoinen oli paitsi lahjakas ja kuuluisa, niin ilmeisen pidetty henkilö. Ja hän oli monessa mukana, joten verkosto on varmasti laaja.
Ap:n kaltaisista reagoijista tulee aina mieleen Douglas Sirkin klassikkoleffa 1950-luvulta Suurinta kaikista (Imitation of life), jossa kanssa jotkut ihmettelevät, että mistä nämä surijat tulee, miksi, minkä takia jne. Kun se kuolluthan oli vain musta köyhä nainen, palvelija.
Minusta sitä, minusta tätä. Minäminäminä. Minä.
Jotenkin Kummelin vitsit ei kestä aikaa niin kuin esim. Speden jutut. Vähän turhan paljon omituista sönkötystä ilman mitään muuta kontekstia kuin että henkilö on jotenkin vammainen. Studio Julmahuvi oli hauskempi poislukien ne ketun eskimot.
Silvennoinen oli Suomi-viihteen tukipilareita. Aika tynnyrissä on elänyt (tai on varsin nuori) jos ei tiedä, kuka Silvennoinen oli. Minusta on vain hienoa, että häntä muistellaan pääuutisia myöten. Muistokonsertteja ja tribuutteja odotellessa.