Tiedän, että voisi olla pahemminkin, mutta haluan silti avautua. Säikähdin.
Keskussairaalasta soitettiin, että lapsi on kirjattu sisään. Oli temppu mennyt hyppyrissä pieleen ja lapsi pudonnut pää edellä maahan. Mulle kerrottiin, että lapsi oli hetken tajuton ennen kuin hänet oltiin saatu heräteltyä. Lapsi valittaa niskojaan mutta ainakin raajat liikkuu edelleen ja puhuminen onnistuu eikä murtumia ole.
Kommentit (12)
Tuolla tavalla on moni halvaantunut, että lapsellasi oli onni myötä. Ehkä olisi hyvä miettiä ensi kerralla kahdesti ennen kuin temppuilee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi miettiä miten niskoille kävi, kaula, kurkku, pää jne. Onko kipulääkitystä tms.
Niin kyllähän ne täällä sairaalassa on kuvattu ja tutkittu. Vieläkin täällä ollaan tarkkailussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla on moni halvaantunut, että lapsellasi oli onni myötä. Ehkä olisi hyvä miettiä ensi kerralla kahdesti ennen kuin temppuilee.
Joo, mutta monta talvea on jo laskenut ja tämä oli ensimmäinen isompi vahinko mitä kävi. Tekevälle sattuu ja ihan kaikkea ei voi estää. Onneksi ei käynyt pahemmin.
Älkää ostako lapsillenne rinne lippuja. Järkevämpäänkin voisi ne rahat käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako lapsillenne rinne lippuja. Järkevämpäänkin voisi ne rahat käyttää.
Minkälaisiin harrastuksiin itse ohjaisit lapsia? Rötöstelyyn ja kaupungilla notkumiseen? Hienoa, että jotkut vielä jaksavat urheilla.
Miksi et ollut valvomassa lastasi rinteessä
Kannattaa ostaa uusi kypärä. Tuo vanha ei enää suojaa. Paranemisia potilaalle ja pian uudestaan laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ollut valvomassa lastasi rinteessä
Hän laskee kavereiden kanssa. Itse menevät bussilla rinteeseen ja takaisin monta kertaa viikossa. En usko, että hän hirveästi arvostaisi, että olisin häntä siellä kyttäämässä. Sen verran iso jo on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa uusi kypärä. Tuo vanha ei enää suojaa. Paranemisia potilaalle ja pian uudestaan laskemaan.
Onko laskettelukypärät niin heikkoja? Koko ajanhan ne kolisee
En ole koskaan antanut omieni laskea hyppyreistä, koska ovat minulle liian rakkaita menetettäviksi. Olet melko vastuuton ap.
Ehkä pitäisi miettiä miten niskoille kävi, kaula, kurkku, pää jne. Onko kipulääkitystä tms.