Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani ilmoitti tuovansa joulupöytään tuoreen miniän joka ei suostu syömään mitään epäterveellistä

Vierailija
18.12.2024 |

Kolmen pojan miniästä juuri keskimmäisen aikuisen poikani miniä on terveysintoilija joka ei joulunakaan suostu maistakaan haarukallista yhtään mitään. Vuosi sitten ostin sokerittomia suklaita juuri tulevaa miniää varten mutta ei nekään kelvanneet. Kysyin sitten miksi ei ja ruokaa on tänäkin jouluna valtava määrä sukujoulun takia niin ei halua syödä. Kaikki muut syömme, nautimme ja juhlimme normaalisti joulua mutta tämä yksi istui hetken toivotteli kaikille hyvät joulut ja lähti ulos pimeään kävelylle. Antoi sentään rakkaan poikani nauttia sukujoulusta. Kaikilla muilla lapsilla on perhettä mutta ei keskimmäisellä ja aion kysyä miten aikoo raskautua kun on noin tarkka kaikesta mitä syö ja juo. Näpäytänkö tuoretta miniää?

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin hygieniakösitykset eroaa omastani sen verrannollinen että

en syö siellä. Laittaa vanhentunutta ruokaa pöytään. 

Vierailija
122/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nähnyt kokkailusi ja on huolissaan hygieniatasosta.

Hygienia asiat ovat kunnossa koska olen ammatiltani suurtalouskokki ja tehnyt vuosikymmeniä ruokia.

Meillä on miehen suvussa kokki, enkä syö hänen laittamiaan ruokia, koska hän maistelee niitä sormin, nuolee sormiaan ja jatkaa maistelua. Yöks.

Hyi. Minä en tee noin ja olen tarkka puhtaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen suvussa kokki, enkä syö hänen laittamiaan ruokia, koska hän maistelee niitä sormin, nuolee sormiaan ja jatkaa maistelua. Yöks.

Hyi. Minä en tee noin ja olen tarkka puhtaudesta.

Niin varmaan.

Vierailija
124/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä hiirenpaskaa nurkissa

Vierailija
125/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkosi varmaan antaa mielellään jöötiä poikasi miniän suuhun, jos mikään muu ei maistu.

Vierailija
126/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore miniä, joka oli kuitenkin jo viime jouluna???? 

Ap kirjoitti etteivät olleet viime jouluna vielä naimisissa, häät pidetty sen jälkeen. Eli viime jouluna oli vielä naisystävä, nyt ovat naimisissa eli on miniä.

Jouluaattona tulee tasan kaksi kuukautta pojan ja miniän häistä, joten tänä jouluna on tuore miniä.

Vierailija
127/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä ei halua kuunnella teidän perheen sairasta dynamiikkaa ruokapöydässä 

Vierailija
128/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on jo pannut sitä niin ei kehtaa katsoa sua silmiin

Vierailija
129/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en syö muiden seurassa

Olet epäsosiaalinen outous, pysy yksin kotona tai hankkiudu hoitoon.

Ei ole tarvetta ilkeillä.

Vierailija
130/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aloittajan ruoka on pahaa mutta on helpompaa keksiä tekosyy ja lähteä pois paikasta mihin on pakotettu tulemaan. Eikä mennyt kävelylle vaan syömään jonnekin mikä on jouluaattona auki. 

Vierailija
131/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös, että miksi pöydästä ei löydy mitään terveellistä syötävää.Meilläkin on salaattia, kasviksia ja paljon erilaisia kaloja. Voisiko hänellä olla jonkinlainen syömishäiriö eikä syö sen takia.

Siis mammojen mielestä, jos ihminen ei ylensyö edes jouluna, niin onkin syömishäiriöinen.

Vierailija
132/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se vaikeeta tehdä salaatti. Eikö sitä itse kukun haluaisi vähän kevyempääkin lautaselle.

Joulupöytämme on monipuolinen ja sisältää myös kevyempää salaattia mutta kun miniä ei koske siihenkään. Ei syö mitään ja hörppii vaan vettä samalla kun me kaikki muut nautimme herkuista.

Onko teillä likaista? En minäkään mielelläni syö anopila. Ei pese käsiään saippualla eikä perhe salaattiakaan saatikka kuori kunnolla juureksia. Pesee huonosti astiat ja tiskirätti on saastaa

Olen tarkka siisteydestä eli puhdasta on eikä haise pahalle.

Vierailija
133/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin hygieniakösitykset eroaa omastani sen verrannollinen että

en syö siellä. Laittaa vanhentunutta ruokaa pöytään. 

En tee vanhoista raaka-aineista ruokia ja olen tarkka tuoreudesta että säilyvyydestä.

Vierailija
134/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä hiirenpaskaa nurkissa

Ei ole likaa, ei villakoiria eikä muutakaan ylimääräistä nurkissa. Siivotaan säännöllisesti ja perinteinen joulusiivous aloitetaan viikonloppuna ajoissa ennen aattoa.

Vierailija
135/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole vielä kertonut, mitä ruokaa oli tarjolla häissä. Söikö miniä sitä?

Vierailija
136/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on löytänyt miniän joka syö pelkkää lihaa!

Vierailija
137/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit näpäyttää miniää, tai kysellä hänen raskausasioistaan? Ei kuulu sinulle tippaakaan. Miksi ylipäätään oletat että he aikovat/haluaisivat lisääntyä? Luultavasti miniällä on joko jokin syömishäiriö, mahaongelmia tms., ja en ymmärrä miksi haluat olla hänelle ilkeä.

Jos olisit fiksu kysyisit etukäteen, onko jotain mitä voisitte hankkia tai valmistaa miniää varten. Tai sanoa, että et oikein tiedä mitä hänelle laittaisit, että sopiiko että tuo halutessaan omat eväät. Etkä tee hänen syömisestään/syömättömyydestään numeroa.

Jos haluat olla mulk*u teet ruuasta suuren numeron, ja päälle vielä kyselet raskautumisesta.

Haluan pitää välit hyvinä poikani ja miniäni kanssa ja tiedän poikani haluavan perheen. Suvussamme juhlitaan babyshowereita, ristiäisiä, syntymäpäiviä ja häitä isosti joten haluaisin tietää pian jos on raskaana tai yrittävät. Olen utelias mutta en ilkeä maltan kuitenkin odottaa josko saisimme miehen kanssa pian iloisia uutisia.

Aloituksesi perusteella olet kyllä nimenomaan ilkeä, ja näpäyttelylläkö luulet hyvät välit pitäväsi? Jos todella haluat pitää hyvät välit, et mainitse sanallakaan mitään raskauteen tai lastentekoon tms. viittaavaa, ja syömisasiastakin pidät suusi supussa. Korkeintaan tosiaan etukäteen kysyt olisiko jotain hänelle sopivaa mitä voisit laittaa, tai jos haluaa niin voi tuoda myös jotain itselleen.

Vierailija
138/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti aloittajan ruoka on pahaa mutta on helpompaa keksiä tekosyy ja lähteä pois paikasta mihin on pakotettu tulemaan. Eikä mennyt kävelylle vaan syömään jonnekin mikä on jouluaattona auki. 

Miniä menee varmaan lähimmälle abclle kunnon puhvettiin syömään paksua puhvelia.

Vierailija
139/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi perusteella olet kyllä nimenomaan ilkeä, ja näpäyttelylläkö luulet hyvät välit pitäväsi? Jos todella haluat pitää hyvät välit, et mainitse sanallakaan mitään raskauteen tai lastentekoon tms. viittaavaa, ja syömisasiastakin pidät suusi supussa. Korkeintaan tosiaan etukäteen kysyt olisiko jotain hänelle sopivaa mitä voisit laittaa, tai jos haluaa niin voi tuoda myös jotain itselleen.

Miniälle voisi myös ehdottaa, että hän toisi jotain ihan kaikkien syötäväksi, sen lisäksi tietysti että kysyy mikä olisi sopivaa. Mutta ilkeä näpäyttelijä ei tietenkään pysty tällaiseen huomaavaisuuteen.

Vierailija
140/212 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että viitsii poikasi vuoksi tulla luoksenne kyläilemään vaikka ei varmasti ole mieluisa kokemus. Anna hänen olla rauhassa ja hyväksy hänen tapansa tai ainahan voit sanoa hänelle suoraan ettei häntä kaivata teillä. Hoidat sitten joulun poikasi kanssa.

Tää toimii.

Pääset samalla eroon epäkelvosta pojastasi, joka ei ole antanut sinun valita hänelle puolisoa mieltäsi myöten vaan on valinnut tämän ihan itse.