Poikani ilmoitti tuovansa joulupöytään tuoreen miniän joka ei suostu syömään mitään epäterveellistä
Kolmen pojan miniästä juuri keskimmäisen aikuisen poikani miniä on terveysintoilija joka ei joulunakaan suostu maistakaan haarukallista yhtään mitään. Vuosi sitten ostin sokerittomia suklaita juuri tulevaa miniää varten mutta ei nekään kelvanneet. Kysyin sitten miksi ei ja ruokaa on tänäkin jouluna valtava määrä sukujoulun takia niin ei halua syödä. Kaikki muut syömme, nautimme ja juhlimme normaalisti joulua mutta tämä yksi istui hetken toivotteli kaikille hyvät joulut ja lähti ulos pimeään kävelylle. Antoi sentään rakkaan poikani nauttia sukujoulusta. Kaikilla muilla lapsilla on perhettä mutta ei keskimmäisellä ja aion kysyä miten aikoo raskautua kun on noin tarkka kaikesta mitä syö ja juo. Näpäytänkö tuoretta miniää?
Kommentit (212)
Saa ilmoittaa mutta minä päätän kuka minun pöytäni istuu.
Anoppini halusi just perjantaiksi kutsua kylään jonkun nuoren puolitutun pariskunnan ensimmäistä kertaa syömään (ei kukaan omista lapsista). Sitäkös se päivitteli, että ne aikoo tuoda omat eväät. Kovasti se oli ehdotellut kaikkea kasvispohjaista, mutta ei mikään kelvannut. Eikä ole ollenkaan huono kokki.
Jotenkin en minäkään tajua, että omaa elämää pitää tieten tahtoen niin rajoittaa, että on oltava omat ruuat joka paikassa. Mutta olenkin jo buumeri.
Vierailija kirjoitti:
Tuore miniä, joka oli kuitenkin jo viime jouluna????
Ap kirjoitti etteivät olleet viime jouluna vielä naimisissa, häät pidetty sen jälkeen. Eli viime jouluna oli vielä naisystävä, nyt ovat naimisissa eli on miniä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en syö muiden seurassa
Olet epäsosiaalinen outous, pysy yksin kotona tai hankkiudu hoitoon.
Millä anoppi tekee jouluruuvat. Yllätin keittiöstä kaivamasta persetään koska kihomadot ja tulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore miniä, joka oli kuitenkin jo viime jouluna????
Ap kirjoitti etteivät olleet viime jouluna vielä naimisissa, häät pidetty sen jälkeen. Eli viime jouluna oli vielä naisystävä, nyt ovat naimisissa eli on miniä.
Mksi valehtelet? Oletko mielisairas?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee! Käske lattialle istumaan ja syömään vasusta limalihaa!
Olisinpa kärpäsenä katossa aattona...
Sanot tytölle, että syöhän nyt, että saat lihaa luiden päälle. Ei ne munasarjat toimi noilla eväillä ja siinä jää pikku jalkojen tepsuttelut pian kuulematta, jos mahoksi tulet.
Vierailija kirjoitti:
Oikea leijona-emo olet!
Miniäsi on näitä nirsoja ihmisiä. Mielestäni ovat rasittavia. Olen joskus seurustellut sellaisen kanssa ja totesin, että ei enää ikinä. Kun vein tämän nirsoilijan ensimmäistä kertaa vanhemmilleni kylään ja äitini kohteliaasti teki ruoaksi sitä mistä nirsoilija piti, niin silti kehtasi olla ruokapöydässä epäkohtelias.
Eli jos miniäsi osaa pitää suunsa kiinni ja olla vääntelemättä naamaansa, niin anna olla ja tarjoa lasi vettä. Itse varmaan jättäisin kutsumatta, koska kokisin tuollaisen nirson käytöksen epäkunnioittavaksi ja tunnelmaa latistavaksi. Toivottavasti poikasi järkiintyy eikä ainakaan mene lisääntymään tuollaisen kanssa. Voin vain kuvitella kuinka ruokavammaisia heidän lapsistaan tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Sanot tytölle, että syöhän nyt, että saat lihaa luiden päälle. Ei ne munasarjat toimi noilla eväillä ja siinä jää pikku jalkojen tepsuttelut pian kuulematta, jos mahoksi tulet.
Kehu myös tissejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu myös tissejä!
Tulee kuule sellaiset riipputissit, kuin Aune-tädillä, jos et syö kunnon ruokaa. Ei ole kuule kivaa, jos tissit on kuin kansallispuvun taskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vaikeeta tehdä salaatti. Eikö sitä itse kukun haluaisi vähän kevyempääkin lautaselle.
Joulupöytämme on monipuolinen ja sisältää myös kevyempää salaattia mutta kun miniä ei koske siihenkään. Ei syö mitään ja hörppii vaan vettä samalla kun me kaikki muut nautimme herkuista.
Eli on joku ortorektikko tai sitten on joku vielä uudempi ja hienompi diagnoosi, joku nepsy. Ihan sama mitä siihen pöytään laittaa, seinähullulle ei kelpaa.
Mistä tietää että miniä on tuore? Aiotteko kypsentää vai nauttia ihan sellaisenaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko 12-vuotias tuore?
12-vuotias viski on just passelia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ruokailutottumusten ja painon lisäksi lasten hankkimisen kommentointi on paras tapa aiheuttaa mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vaikeeta tehdä salaatti. Eikö sitä itse kukun haluaisi vähän kevyempääkin lautaselle.
Joulupöytämme on monipuolinen ja sisältää myös kevyempää salaattia mutta kun miniä ei koske siihenkään. Ei syö mitään ja hörppii vaan vettä samalla kun me kaikki muut nautimme herkuista.
Onko teillä likaista? En minäkään mielelläni syö anopila. Ei pese käsiään saippualla eikä perhe salaattiakaan saatikka kuori kunnolla juureksia. Pesee huonosti astiat ja tiskirätti on saastaa
Peppu YÖKS!