Olen hakenut töihin noin 11 500 paikkaan mutta kukaan ei ole palkannut minua edes tiskariksi, sipulin kuorijaksi tai hesburgeriin
Olen hakenut töihin noin 11 500 paikkaan mutta kukaan ei ole palkannut minua edes tiskariksi, sipulin kuorijaksi tai hesburgeriin
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vihreätkin puhuu työhön johtavasta maahan muutosta eli kielitaidottomat usein kouluttamattomat tulee tänne pyörimään jos vaikka sattuisivat saamaan töitä.
Ehkä auttaa jos tulee kumiveneellä Afrikasta.
Pitäisikö ryhtyä "vale pakolaiseksi" - oooooh!
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta.
Siinä ajassa moni on lukenut 3 ammattia.
Työvoimakoulutuksen kautta pääsee duuniin. Kunhan panostaa harjoitteluihin ja kysellen kiertää paikat joissa harjoittelijoita käytetään vain ilmaisena työvoimana roskahommiin. Ilman mitään opetusta. Toki harjoittelussa kuuluu tehdä niitäkin. Mutta ei yli 60 prosenttia harkoitteluajasta.
En pysty tekemään mitään fyysistä työtä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20 ja puoli vuotta työtön
Ap
Eli sinä olet se 38-vuotias mies,joka on ollut ikänsä työtön,ja jonka pitäisi saada nyt semmoinen työ joka on jännä ja kiva,ja jossa on vähintään 5000€/kk palkka👍
Ei tarvitse mitään 5000€ palkkaa mutta palkan pitäisi olla pari sataa enemmän kuin tuet eli joku 1800€/kk nettona olisi hyvä
Ap
No, 1600 €/kk nettotuloilla elää ruhtinaallisesti. Joten elä niillä tuilla siihen asti kunnes saat töitä.
Ei elä kun yli 900€ menee pelkästään vuokraan ja 50€/kk sähköön, 300€ pakollisiin laskuihin
Ap
N
Näinhän se menee
Ap
Vierailija kirjoitti:
olet hakenut liikaa, itse haen vain 2 työpaikka kuussa, yleensä sellaiseen mistä ei mitenjkään joudu töihin
ja voin käydä ruokajonossa hakemassa ruokani
Minäkin haen ruokajonosta ruokaa ja ruokakasseja eri paikoista joten pärjään tukien kanssa ja onneksi ei töihin tarvitse mennä.
Älä "hae" töihin vaan tee kuten Persut neuvovat pummeja ja laiskoja. Tarraa ittiäs niskasta kinni ja MENE töihin . Helppoa. Ja voit lopettaa elämisen ahkerien perussuomalaisten kustannuksella. H E I L !
Kannattaisko ihan huolella istua alas ja tarkistaa hartaudella minkälaisella hakemuksella niitä töitä oikein haet? Olisiko kenties jotakin parannettavaa jne? Jos hakemus on kuin juosten kustu niin ei varmaankaan kiinnitä muuta huomiota kuin että se on juosten kustu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ihan huolella istua alas ja tarkistaa hartaudella minkälaisella hakemuksella niitä töitä oikein haet? Olisiko kenties jotakin parannettavaa jne? Jos hakemus on kuin juosten kustu niin ei varmaankaan kiinnitä muuta huomiota kuin että se on juosten kustu.
Et siis usko uutisia irtisanomisista ja työnantajien haluttomuudesta palkata?
Onko sulla teoriaa miksi valehtelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sinulla on? Jos sinulla ei ole edes toisen asteen tutkintoa, kilpailet työpaikoista kaikkien muiden kouluttamattomien ja vaikeasti työllistettävien kanssa.
Lukion olen käynyt ja puolitoista vuotta merkonomin tutkintoa
Ap
Miksi sut pitäisi palkata, kun ei ole koulutusta eikä työkokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20 ja puoli vuotta työtön
Ap
Eli sinä olet se 38-vuotias mies,joka on ollut ikänsä työtön,ja jonka pitäisi saada nyt semmoinen työ joka on jännä ja kiva,ja jossa on vähintään 5000€/kk palkka👍
Ei tarvitse mitään 5000€ palkkaa mutta palkan pitäisi olla pari sataa enemmän kuin tuet eli joku 1800€/kk nettona olisi hyvä
Ap
Hyvä muistutus, että työttömien tuet edelleen Suomessa aivan liian korkeat! Elät kannustinloukussa. Toivottavasti nämä saataisiin purettua nopeasti!
Työttömien tuet ovat Suomessa EU:n toiseksi heikoimmat, sinua on kusetettu.
Tarkista se työhakemuksesi että minkälainen se on vaikka jonkun työkkärin virkailijan kanssa ja mitä siinä pitää muuttaa että olisi muutakin kuin juosten kustu hätänen väkerrys josta paistaa kilometrien päähän ettei työllistyminen voisi sinua vähempää kiinnostaa. Selvitä myös mahdollisuutesi palkkatuettuun työhön.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tarmolla ja vaivalla olisit perustanut jo oman toiminimen.
Annatko sinä valmiin listan asiakkaista?
EI se hyväkään hakemus auta, pitää matsata sen AI:n kriitereihin että pääsee edes haastatteluun
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tarmolla ja vaivalla olisit perustanut jo oman toiminimen.
Kuule kun Konalan jauhelihamiehellä ei yksinkertaisesti riitä järkeä mihinkään muuhun kuin tähän jatkuvaan paskan spämmämiseen.
Niin ja ruokaan 40€ per kaupassa käynti ja sieltä ostetuista aineksista saa kaksi annosta, eiks jeh.