Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen extempore poikani luona kahvilla ja järkytyin miten sotkuisesti hän elää

Vierailija
18.12.2024 |

Aiemmin siellä on ollut suht siistiä, kun olen siellä käynyt. Ilmeisesti hän on sitten siivonnut ennen tuloani. Nyt likaisia astioita oli pitkin asuntoa, epämääräisiä vaatemyttyjä siellä täällä, vessan lavuaari täynnä partakarvoja ja hammastahnan jämiä... Ei hän teininäkään järin siisti ollut, mutta ajattelin aiempien käyntieni perusteella, että hän on edes vähän tullut siistimmäksi. Mutta mitä vielä, ihan kamala sotku... Riitakin saatiin aikaiseksi, joten ensi kerralla ilmoitan hyvissä ajoin, jos olen tulossa. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oma kotisi aina siisti? Että vaikka nyt tulisi presidentti tekemään kotiisi tupatarkastuksen, niin ei tarvitsisi hävetä? 

On. Meillä on jokaiselle tavaralle oma paikka ja laitamme likaiset astiat heti koneeseen ja likaiset vaatteet pyykkikoriin. Kyllä tänne sopii tulla milloin vain ja ei tarvitse hävetä. Ap

Ilmeisesti siivosit aina poikasi jäljet kun hän vielä asui kotona? Seuraukset näkyvät nyt ja tuleva miniäsi kiittää.

Siivottomalle pojalle ei löydy naista, ei ainakaan kunnollista.

Vierailija
62/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on homo. 

Mitä sitten, vaikka olisikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa wt:ltä,kun käytätä sanaa extempore

Vierailija
64/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, kehotan aloittajaa miettimään uudelleen mikä kaikki kuuluu hänelle ja mikä ei.

Ikävää että poika on likainen vetelys, mutta hän saa olla likainen vetelys ilman että siihen tarvitsee ulkopuolisten puuttua. 

Kyllä minä aina sanon jos on sotkuista. Nyt on alkanut siivoamaan aina ennenkuin tulen käymään. Jotain edistystä.

Vierailija
65/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on sotkuisia av-mammoja taas linjoilla. Viettäkää vähemmän aikaa palstaillen ja enemmän aikaa siivoillen sotkujanne niin ei tarvitse olla niin huonolla tuulella.

Vierailija
66/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kuulostaa wt:ltä,kun käytätä sanaa extempore

LOL jogu alapeukutti!!! 🤣🤣🤣🤣 Tais mennä tunteisiin, Elmer hur?

Vierailija
67/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut varmaan muita hommia.

Vierailija
68/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saitte tuosta riidan aikaiseksi? Etkai vain kommentoinut sotkua syyllistävästi? Koti on aika henkilökohtainen paikka ja aihe, ja sotkulle voi olla monia syitä. Entä jos hänellä on vaikka jaksamisen kanssa ongelmia.

Vierailija
69/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna elää sotkussa jos haluaa, ei ole sinun asiasi. Äiti kävi aikoinaan salaa siivoamassa mun veljen asunnon, jäi samalla kiinni siitä että oli muulloinkin tehny omatoimisia tupatarkastuksia, kun veli ei ollu kotona.

Onhan siinä hyviäkin puolia jos äiti pyrkii huolehtimaan asioista, mutta kyllä tuntuu että on äitejä joilla tuo huolehtiminen on senlaatuista ja senmääräistä, että syntyy vaikutelma, että heillä taitaa vähän viirata. 

Vierailija
70/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko extempore poika jokin variaatio vahinkolapsesta?

Vierailija
71/73 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaahhhhhh että ahdistaisi jos joku tunkisi odottamatta kylään. Joo, olen toimintakykyinen aikuinen. Joo, käyn kokopäivätöissä ja maksan asuntolainaa. Ja joo, joskus tiskit on viikon tekemättä. Joo, joskus myttään pesukoneen laadin levittämättä pyykkitelineen päälle ja vähän hajautan niitä rättimyttyjä. Joo, joskus järjestelen tavarat vasta seuraavana vapaapäivänä joka saattaa olla viikon päästä.

Jos joku ihan pahimman deadlineputken aikana tulisi kylään niin varmasti luulisi että olen joku mt-potilas. Tosiasiassa kodinhoito jää nyt vähän ö-sijalle prioriteeteissa kun töitä, urheilua ja kaverisuhteita en uhraa sen takia että kotona nyhräisin jonkun tiskivadin äärellä. Seuraavana vapaapäivänä kuitenkin hoidan, olisi päässyt sitten millaiseen pommikuntoon tahansa.

Vierailija
72/73 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta äiti voi ihmetellä sotkuisuutta. Miksi pitäisi kaunistella asioita omalle lapselle? Jos hän on vielä nuori niin voi opastaa samalla.

Kyllä se nyt on äiti joka tässä tarvitsee opastusta ja apua naparuoran katkaisuun. Poika on aikuinen mies, joka päättää itse asioistaan ja elämästään. Äidin on opittava kunnioittamaan hänen itsenäisyyttään ja yksityisyyttään.

Usein neuroottisen siivojan lapsi haluaa elää "sotkussa", erityisesti juuri itsenäistyttyään. Vihdoinkin saa syödä rauhassa aterian loppuun ilman, että äiti on vieressä tiskirätin kanssa heilumassa.

Olen tuo lähes neuroottinen siivooja. Toinen lapsi siivoaa kotinsa säännöllisesti. Toinen on APn kuvailema sottapytty. En tunge ilmoittamatta kummankaan kotiin. Kunnioitan heidän itsenäsyyttään ja kotiaan. En ole siiv

Mistä lähtien vanhempien neuroosit, pakko-oireet ja muut mielenterveysongelmat EIVÄT ole vaikuttaneet lapsiin?

Ja tuossahan luki "usein", ei "aina".

Vierailija
73/73 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on asunto ihan sotkuinen en tiedä, miten heitä on kotona palveltu, kun eivät osaa omasta kodistaan huoehtia edes 

Kyllä osaavat, mutta ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi