Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on ilmaisunvapautta, joten käykää tekemään. Jotkut meistä ymmärtää että sanan- ja ilmaisunvapaus kuuluu kaikille. Persut ymmärtää sen koskevan vain persuja.
Tätä samaa jossittelua jaksatte kyllä harjottaa."
Samat vassut, jotka ulvoitte baarin seinällä olevasta Marinin pin up -kuvasta, hyväksyttekin Purran tappokuvan Marinin, Minjan, Fatimin ja DEI-Lucian kasvoisena? Aikamoinen mielenmuutos lyhyessä ajassa.
Edelleen se on ilmaisunvapautta. Kukaan ei estä sua tekemästä. Meinaatko harjottaa tota ala-aste tason whataboutismia, vai tehdä jotain?
Helppohan se on äitin helmoista leikkiä näppäimistösoturia.
Kysymys ei ollut ilmaisunvapaudesta, vaan vasemmiston mielipiteestä ja näkemyksestä, jos tappofantasian kohde olisikin vasemmistolainen nainen. Vertailukohtana Marinista tehdyn pin up -kuvan saama reaktio tai Kiurun ansaitsema kritiikki. Ei kuulosta uskottavalta, että hyväksyisitte mielipiteenvapauden piiriin väkivaltahekumoinnin vasemmistonaisista. Sun kannattaa tsekata whataboutismin määritelmä, Mutkupersu.
Vierailija kirjoitti:
"Riikan scripta. Jos sä vajaa persu-ulisija et sitä löydä, se ei ole minun ongelmani. Eli KVG tällee selkokielellä. Löydät asiaan liittyviä uutisia, mutta en tiedä lueks sä uutises vaan jostain xstä, tai partisaanista.
Sellaset kasuaalit murhafantasiat siellä Riikalla, ja yleinen mielipide esim. Täällä on persuilla "Se on sanan-ja ilmaisunvapautta!", mutta kritisoiva graffiti on aiheuttanut kolmen päivän menkkailut, ulinat, ja itkut persuilta.
Ei siinä. Iltaan hyvää viihdettä persujen spinnailu, ja valheiden keksiminen. 😂"
Ja nyt vielä se konteksti ja koko lainaus:
Konteksti ja koko lainaus romahduttaa pohjan Takku-Vassun whataboutismilta ja öyhötykseltä. Takku-Vassu ei ole kokenut lukija ja liimanhaistelu on vaikuttanut pysyvästi hänen kognitiivisiin kykyihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on ilmaisunvapautta, joten käykää tekemään. Jotkut meistä ymmärtää että sanan- ja ilmaisunvapaus kuuluu kaikille. Persut ymmärtää sen koskevan vain persuja.
Tätä samaa jossittelua jaksatte kyllä harjottaa."
Samat vassut, jotka ulvoitte baarin seinällä olevasta Marinin pin up -kuvasta, hyväksyttekin Purran tappokuvan Marinin, Minjan, Fatimin ja DEI-Lucian kasvoisena? Aikamoinen mielenmuutos lyhyessä ajassa.
Edelleen se on ilmaisunvapautta. Kukaan ei estä sua tekemästä. Meinaatko harjottaa tota ala-aste tason whataboutismia, vai tehdä jotain?
Kysymys ei ollut ilmaisunvapaudesta, vaan vasemmiston mielipiteestä ja näkemyksestä, jos tappofantasian kohde olisikin vasemmistolainen nain
Henkilökohtasella tasolla mulle "vassarina" on ihan sama minkälaisen teoksen tahansa tekisitte lailliselle seinälle. Kyllähän siitä keskustelua nousis, mutta en mä koe aihetta uhriutua, ja ulista siitä ku palstapersut.
Viekäkö te jossittelette, vai siirryttekö sanoista tekoihin? Pelkäättekö te yleistä reaktiota noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Riikan scripta. Jos sä vajaa persu-ulisija et sitä löydä, se ei ole minun ongelmani. Eli KVG tällee selkokielellä. Löydät asiaan liittyviä uutisia, mutta en tiedä lueks sä uutises vaan jostain xstä, tai partisaanista.
Sellaset kasuaalit murhafantasiat siellä Riikalla, ja yleinen mielipide esim. Täällä on persuilla "Se on sanan-ja ilmaisunvapautta!", mutta kritisoiva graffiti on aiheuttanut kolmen päivän menkkailut, ulinat, ja itkut persuilta.
Ei siinä. Iltaan hyvää viihdettä persujen spinnailu, ja valheiden keksiminen. 😂"
Konteksti ja koko lainaus romahduttaa pohjan Takku-Vassun whataboutismilta ja öyhötykseltä. Takku-Vassu ei ole kokenut lukija ja liimanhaistelu on vaikuttanut pysyvästi hänen kognitiivisiin kykyihinsä.
" 25. syyskuuta 2008 riikka-nimimerkki kirjoitti junassa tapahtuneesta välikohtauksesta m-muuttajataustaisten nuorten kanssa ja lisäsi kertomuksen yhteyteen, että Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."
Esim. Täälläkin persut puolusti sillo Riikkaa henkeen, ja vereen vedoten juurikin ilmaisun-ja sananvapauteen.
Nyt kun Riikasta tehdään graffiti ei persujen mielestä oo kyse ilmaisunvapaudesta, vaan" vihervassareiden väkivaltaan yllyttämisestä! "
Huomaatko nyt mitä tarkoitan? Persut haluaa vapautta pelkästään persuille. Eriävät mielipiteet halutaan vaientaa heti, kuten esimerkki diktaatturismissa on tapana.
Tavutanko tän asian vielä, että tajuatte? Syöttekö te edes ruokaa ilman että se pureskellaan teille valmiiks?
"Henkilökohtasella tasolla mulle "vassarina" on ihan sama minkälaisen teoksen tahansa tekisitte lailliselle seinälle. Kyllähän siitä keskustelua nousis, mutta en mä koe aihetta uhriutua, ja ulista siitä ku palstapersut.
Viekäkö te jossittelette, vai siirryttekö sanoista tekoihin? Pelkäättekö te yleistä reaktiota noin paljon?"
Sitten sinä et edusta vihervassujen valtavirtaa, Kommaritransu. Fakta on se, että 99,99 prosenttia vassuista repisi perseensä, jos vasemmistonainen esitettäisiin tappofantasian kohteena. Myöskään oikeistosta ei löytyisi tukea tällaiselle "mielenilmaisulle" ja "huumorille". On paljon kertovaa, että 99,99 prosenttia vihervassuista hyväksyy Purran tappamisella onanoinnin.
Jossittelette millä? Yleisön reaktio, tai tappofantasian kohteen puolue, ei määrittele sitä, onko tappohekumointi oikein tai hyväksyttävää. Kannattaa tarkistaa moraalinen kompassisi.
"Esim. Täälläkin persut puolusti sillo Riikkaa henkeen, ja vereen vedoten juurikin ilmaisun-ja sananvapauteen.
Nyt kun Riikasta tehdään graffiti ei persujen mielestä oo kyse ilmaisunvapaudesta, vaan" vihervassareiden väkivaltaan yllyttämisestä!"
Ethän sä ollut edes vielä syntynyt vuonna 2008, Valo-Korianteri. Edelleen se koko lainaus ja konteksti puuttuvat.
Ja miten anonyymin henkilön vuoden 2008 blogikommentti liittyy siihen, että vassut tekevät ja puolustelevat Purran tappamisella onanointia vuonna 2024?
Vierailija kirjoitti:
"Henkilökohtasella tasolla mulle "vassarina" on ihan sama minkälaisen teoksen tahansa tekisitte lailliselle seinälle. Kyllähän siitä keskustelua nousis, mutta en mä koe aihetta uhriutua, ja ulista siitä ku palstapersut.
Viekäkö te jossittelette, vai siirryttekö sanoista tekoihin? Pelkäättekö te yleistä reaktiota noin paljon?"
Sitten sinä et edusta vihervassujen valtavirtaa, Kommaritransu. Fakta on se, että 99,99 prosenttia vassuista repisi perseensä, jos vasemmistonainen esitettäisiin tappofantasian kohteena. Myöskään oikeistosta ei löytyisi tukea tällaiselle "mielenilmaisulle" ja "huumorille". On paljon kertovaa, että 99,99 prosenttia vihervassuista hyväksyy Purran tappamisella onanoinnin.
Jossittelette millä? Yleisön reaktio, tai tappofantasian kohteen puolue, ei määrittele sitä, onko tappohekumointi oikein tai hyväksyttävää. Kannattaa tarkistaa moraalinen kompassisi.
Miten niin olis faktaa? Onko jotain pohjaa tolle väittämälle? Vastaan vain henkilökohtaisella tasolla, koska muiden puolesta en voi sanoa mitään. Mulle olis edelleen ihan sama, mitä esim. Sä kävisit siel maalaamas.
Olenko minä nyt hekumoinut tappofantasioilla? En.
Onko Riikka? On, ja se on minulle ihan sama sananvapauden nimeen mitä se kirjottelee, mutta siitä pitää kantaa vastuu. Kantoiko Riikka? Persujen tapaan ei kantanut.
"Miten niin olis faktaa? Onko jotain pohjaa tolle väittämälle? Vastaan vain henkilökohtaisella tasolla, koska muiden puolesta en voi sanoa mitään. Mulle olis edelleen ihan sama, mitä esim. Sä kävisit siel maalaamas.
Onko Riikka? On, ja se on minulle ihan sama sananvapauden nimeen mitä se kirjottelee, mutta siitä pitää kantaa vastuu. Kantoiko Riikka? Persujen tapaan ei kantanut."
Jos sinä edustat vain itseäsi, niin miksi persuttelet ja natsittelet muita keskustelijoita?
Millaista sananvastuuta Purran tappofantasialla onanoivan ja puolustelevan vassun pitäisi kantaa?
Miksi vedät persut ja kontekstista irroitetut yksittäiset lauseet vuodelta 2008 savuverhoksi puolustamaan poliittiseen väkivaltaan kannustamista vuonna 2024?
Purralla on tehtävät hallussa ja suunta vakaa. Häntä ei töhertelijät kaada tai loukkaa, hän rakastaa kotimaataan enemmän kuin kukaan muu eduskunnassa, haluaa että olemme itsenäisiä ja toimeentulevia jatkossakin. Tuttu nuori nainen valmistui hoitajaksi, mutta ei aikonut töihin mennä kun palkka on niin pas*a. Käy kutsuttuna silloin tällöin vuokrafirman kautta töissä, soviteltua päivärahaa nostaa, vaikka joka päivä olisi töitä tarjolla. Mutta kun ei enempää jaksa, masentaa.
Purra on täysin oikeassa, on totuttu liian hyvään ja helppoon, ei viitsitä töitä tehdä. Kaiken pitäisi olla niin kivaa.
Kiitos Purra, kiito Orpo. Kääntäkää kurssi.
Vierailija kirjoitti:
"Miten niin olis faktaa? Onko jotain pohjaa tolle väittämälle? Vastaan vain henkilökohtaisella tasolla, koska muiden puolesta en voi sanoa mitään. Mulle olis edelleen ihan sama, mitä esim. Sä kävisit siel maalaamas.
Onko Riikka? On, ja se on minulle ihan sama sananvapauden nimeen mitä se kirjottelee, mutta siitä pitää kantaa vastuu. Kantoiko Riikka? Persujen tapaan ei kantanut."
Jos sinä edustat vain itseäsi, niin miksi persuttelet ja natsittelet muita keskustelijoita?
Millaista sananvastuuta Purran tappofantasialla onanoivan ja puolustelevan vassun pitäisi kantaa?
Miksi vedät persut ja kontekstista irroitetut yksittäiset lauseet vuodelta 2008 savuverhoksi puolustamaan poliittiseen väkivaltaan kannustamista vuonna 2024?
Persuilla on tänään spinning tunti. Ellei jopa 10 tuntia.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on tänään spinning tunti
Sulta unohtui nimimerkki, Mutkuriikka. Taidat olla Mutkupersun sisko-oletettu. Typerehtivät vassut miten tahansa, niin teidän ensimmäinen kommentti on: mutku persut/riikka/na'tsit/konsut!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on tänään spinning tunti
Ymmärrettävästi älyllinen rehellisyys ja ylipäätään älyllisyys on teille haasteellista. Siinähän voi jopa kognitiivinen dissonanssi murtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole antaa mitään muuta keskusteluun, kun nämä vanhat kirjoitukset?
Demari päätti heittää pentukissat elävältä nuotioon ensin spreijattuaan niiden silmät, sen jälkeen palasi hakkaamaan lapiolla kuoliaaksi emokissan. Demarit palkitsi tämän kidu ttajan puoluesihteerin pestillä vedoten vanhaan juttuun.
"Mutku Purra kirjoitti vuosia sitten...."
68 sivua saatu jo persujen itkemistä!
Päästäänkö tänään uusiin ennätyksiin kiinni persujen itkemisessä?!
Jatkakaa!! Tämä on viihdettä kansalle!
Olen demari ja mielestäni tuo graffiti on törkeä mauton. Tuppurainen taisi ainoana "vasemmiston" naisedustajana nähdä samoin. Politiikassa asiat riitelevät ja tällainen henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyväksyttävää. Demareissa suurin osa on tolkun ihmisiä, eikä meitä pidä sotkea vasemmiston kannattajiin, jotka oikeuttavat poliittisen väkivallan ja anarkian, vaikka muuta väittävät. Se pieni suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Olen demari ja mielestäni tuo graffiti on törkeä mauton. Tuppurainen taisi ainoana "vasemmiston" naisedustajana nähdä samoin. Politiikassa asiat riitelevät ja tällainen henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyväksyttävää. Demareissa suurin osa on tolkun ihmisiä, eikä meitä pidä sotkea vasemmiston kannattajiin, jotka oikeuttavat poliittisen väkivallan ja anarkian, vaikka muuta väittävät. Se pieni suuri ero.
Olipa fiksu kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Tytti ja Antti olleet yhtä tolkullisia reaktioissaan Kiurun pahoinpitelyyn ja jouluterveisissä Purralle.
Vierailija kirjoitti:
68 sivua saatu jo persujen itkemistä!
Päästäänkö tänään uusiin ennätyksiin kiinni persujen itkemisessä?!
Jatkakaa!! Tämä on viihdettä kansalle!
Ainoastaan sinä olet itkenyt täällä ja saanut vassut näyttämään tekopyhiltä pelleiltä puolustellessasi Purran tappamiselle onanointia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010921558.html
Miestä syytetään neljän naisen ja 9-vuotiaan pojan mur hasta. Magdeburgin poliisin mukaan tap etut naiset olivat iältään 45-, 52-, 67- ja 75-vuotiaat.
Tässä se taas nähtiin: m a t u t haluavat tap paa nimenomaan naisia. Kiitos suvaitsevisto, upeaa rikkautta ja värinää...