Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä

Vierailija
18.12.2024 |

Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010911961.html

Kommentit (1364)

Vierailija
841/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No, jok.tap. poitsu totesi siinä kiroiltuaan hetken (tapaan, jonka osaa ihan kuka tahansa espoonkeskustalainen juippi), että BANG BANG!! ja näytti mua. Edelleen tukastani roihahtaneena koin melkein aggressiivisia tunteita, en lainkaan mitään pelkoa tai uhrimentaliteettia. Häiskän huivipäinen siveä sisko siinä poitsua hyssytteli ja minä puristelin päätäni aikuismaiseen tapaan. Onneksi jäivät seuraavalla asemalla pois. Minä, kaikella 54 kilollani, olen parhaimmillani hirveän spontaani =)

Hymiöön loppuvan tekstin jälkeen riikka täydentää:

Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Ai nyt siis edes murhanhimoiseen naisvihaan ei nainen saa reagoida mitenkään?

Uiui. Nytkö persua kiinnostaa naisviha. Salli mun nauraa. 😆

Kyllä, minua kiinnostaa naisviha sillä sekunnilla kun se lakkaa teitä kiinnostamasta. Onko sinusta siis parempi että on aikoja kun naisvihan ei tule kiinnostaa ketään?

Vierailija
842/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu sentään myöntää olevansa pelkuri. Tulihan se sieltä. Ei uskalla edes piirtää. Anonyymisti netissä öyhötetään, kuten Riikka konsanaan. Kuinka rohkeaa.

Näytä rohkeutesi ja mene piirtämään se Muhammed. Olet oikeassa, minusta ei siihen ole.

Laitahan valokuva ja linkkiä kun olet valmis. Ihan somepostaus riittää.

Miksi mä piirtäisin sen, kun ei ole mulla mitään mielipidettä hänestä, sulla selkeesti on. Se piirtää, jollain sanottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No, jok.tap. poitsu totesi siinä kiroiltuaan hetken (tapaan, jonka osaa ihan kuka tahansa espoonkeskustalainen juippi), että BANG BANG!! ja näytti mua. Edelleen tukastani roihahtaneena koin melkein aggressiivisia tunteita, en lainkaan mitään pelkoa tai uhrimentaliteettia. Häiskän huivipäinen siveä sisko siinä poitsua hyssytteli ja minä puristelin päätäni aikuismaiseen tapaan. Onneksi jäivät seuraavalla asemalla pois. Minä, kaikella 54 kilollani, olen parhaimmillani hirveän spontaani =)

Hymiöön loppuvan tekstin jälkeen riikka täydentää:

Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Ai nyt siis edes murhanhimoiseen naisvihaan ei nainen saa reagoida mitenkään?

Uiui. Nytkö persua kiinnostaa naisviha. Salli mun nauraa. 😆

Kyllä, minua kiinn

Vatut. Sua kiinnostaa tasan oma perse ja provoaminen. Sua ei kiinnosta kuin valkoisen miehen oikeudet ja pensan hinta. Nää on niin nähty. Naispersu sen sijaan on suurimman luojan masokisti. 

Vierailija
844/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä purrat ja urpot menee samaan paikaan kuin käteinen.

Vierailija
845/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu sentään myöntää olevansa pelkuri. Tulihan se sieltä. Ei uskalla edes piirtää. Anonyymisti netissä öyhötetään, kuten Riikka konsanaan. Kuinka rohkeaa.

Näytä rohkeutesi ja mene piirtämään se Muhammed. Olet oikeassa, minusta ei siihen ole.

Miksi mä piirtäisin sen, kun ei ole mulla mitään mielipidettä hänestä, sulla selkeesti on. Se piirtää, jollain sanottavaa. 

Teidän mielestänne tämä graffitimaalaus on nimenomaan olevinaan rohkea ulostulo sanan- ja ilmaisunvapauden puolesta oleva kannanotto. Muhammed-piirros on merkittävästi olennaisempi ja rohkeampi kannanotto ei Muhammedin takia, vaan pelkästään piirroksen itsensä tähden.

Joten näytä rohkeutesi ja mene piirtämään se. Et kai halua olla yhtä pelkuri kuin minä?

Vierailija
846/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen valitus on muusiikkia korville 😄

Vierailija
847/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vatut. Sua kiinnostaa tasan oma perse ja provoaminen. Sua ei kiinnosta kuin valkoisen miehen oikeudet ja pensan hinta. Nää on niin nähty. Naispersu sen sijaan on suurimman luojan masokisti. "

Itsehän totesit että minua kiinnostaa naisviha. Nytkö siis perut puheesi?

Toistan kysymyksen kunnes vastaat siihen: Onko sinusta parempi että on aikoja kun naisviha ei kiinnosta ketään?

Vierailija
848/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän mielestänne tämä graffitimaalaus on nimenomaan olevinaan rohkea ulostulo sanan- ja ilmaisunvapauden puolesta oleva kannanotto. Muhammed-piirros on merkittävästi olennaisempi ja rohkeampi kannanotto ei Muhammedin takia, vaan pelkästään piirroksen itsensä tähden.

Niin. Kannanotto mihin? Jos sulla on jokin kannanotto, sä maalaat sen. Mä voisin maalata persun nuolemassa Putinin persettä kyllä. 

Vierailija
849/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rip taide. No kyllä juuri näin. Tuon tason maalaukset sietää siivota seinistä ja niillä ei ole mitään tekemistä todellakaan taiteen kanssa. On ne nämä "taiteen" hörhöt kyllä yksiä.

Ainoastaan aidonnäköiset maisema maalaukset ovat oikeaa taidetta, muu on rappiotaidetta.

Sun mielestä ei ole muuta taidetta kuin joko maisemamaalaukset tai sitten tappofantasiointi, kissantappovideot, pedarikoosteet ja kesäkurpitsan ahtaminen muunsukupuolisen anaaliin?

Vierailija
850/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vatut. Sua kiinnostaa tasan oma perse ja provoaminen. Sua ei kiinnosta kuin valkoisen miehen oikeudet ja pensan hinta. Nää on niin nähty. Naispersu sen sijaan on suurimman luojan masokisti. "

Toistan kysymyksen kunnes vastaat siihen: Onko sinusta parempi että on aikoja kun naisviha ei kiinnosta ketään?

Tyhmä kysymys persulta. Persuus on yhtäkuin naisviha. 

Vierailija
851/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>M a m u t ryöstää, rai sk aa ja puu kott aa päivittäin <Yksittäistapauksia >Per su ampuu kerran <Hir teen kaikki n a tsit. Äärioikeisto on vaarallinen WÖÖÖ!

Vierailija
852/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rip taide. No kyllä juuri näin. Tuon tason maalaukset sietää siivota seinistä ja niillä ei ole mitään tekemistä todellakaan taiteen kanssa. On ne nämä "taiteen" hörhöt kyllä yksiä.

Ainoastaan aidonnäköiset maisema maalaukset ovat oikeaa taidetta, muu on rappiotaidetta.

Sun mielestä ei ole muuta taidetta kuin joko maisemamaalaukset tai sitten tappofantasiointi, kissantappovideot, pedarikoosteet ja kesäkurpitsan ahtaminen muunsukupuolisen anaaliin?

Kuulostaa ihan persujen nykytaiteen museo Penalta. 😆

Vierailija
853/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>M a m u t ryöstää, rai sk aa ja puu kott aa päivittäin <Yksittäistapauksia >Per su ampuu kerran <Hir teen kaikki n a tsit. Äärioikeisto on vaarallinen WÖÖÖ!

Persu hakkaa akkansa joka päivä, joskus jopa kahdesti.

Vierailija
854/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut,  jotka  toivat  vihapuheen  Suomen  politiikkaan  uhriutuvat  ja  itkevät  taas  myötätuntoa  saadakseen  ja lisätäkseen  kannatustaan.

Vihapuhemies Halla-aho:  "Väkivalta  on  aliarvostettu  ongelmien ratkaisukeino"

Purra:   "Empatia  ei  kuulu politiikkaan". 

Miettikää  näitä  omien  palvonnan  kohteidenne   sanoja  tarkasti.  Millaisen  kuvan  ne antavat  kyseisistä ihmisistä?

Katsopa eilinen Tuppuraisen performanssi. Siinä sinulle miettimistä, millaisen kuvan hän antaa puolueestaan. Lapsellinen ja törkeä, ennen joulua ilkeilee Purralle. Mutta onko uutisoitu, onko kolumneja kirjoitettu?  Ei. 

Onneksi tästä pitkään jatkuneesta parlamentaarisesta perinteestä edes joku jaksaa kiukutella. 

Vierailija
855/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin. Kannanotto mihin? Jos sulla on jokin kannanotto, sä maalaat sen. Mä voisin maalata persun nuolemassa Putinin persettä kyllä. "

Voisit opetella lukemaan, se on sanan- ja ilmaisunvapauden puolesta oleva kannanotto, kuten kommentissa lukikin.

Tottakai uskallat piirtää persun nuolemassa Putinin persettä. Kuka hyvänsä uskaltaa koska siitä ei seuraa mitään. Rohkeutta sen sijaan on piirtää Muhammedista kuva. Ei sen tarvitse olla halventava kuva, voihan se olla imartelevakin ja esteettisesti miellyttävä.

Minulla ei edelleenkään ole rohkeutta piirtää Muhammedista kuvaa. Oletko sinä yhtä pelkuri kuin minäkin? Myönnätkö olevasi yhtä pelkuri kuin pelkuripersu? Et kai sentään?

Vierailija
856/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5788521

KRP: Pääosa tunnistetuista katujengiläisistä maa hanmu utt ajataustaisia

"Jengit koostuvat suurelta osin, lähes pääosin maa hanm uuttaja nuorista"

Tämäkin on vassenasseista varmaan persujen vika?

Vierailija
857/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ne jaksaa jankata. Joka ketjussa. Onko niillä joku erityislääkitys? 

Vierailija
858/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys persulta. Persuus on yhtäkuin naisviha. 

Toistan vielä kunnes vastaat:

Vai menitkö nyt tilttiin kun puhuit itsesi pussiin? Sääli, olisi ollut kiva jatkaa. Nyt ilmeisesti menee persupsykoosijankkaamiseksi ja sitten karkaat palataksesi huomenna uudestaan.

Vierailija
859/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu hakkaa akkansa joka päivä, joskus jopa kahdesti.

Miten persu voi hakata akkaansa päivittäin kun sinun mukaasi persu ei ikinä edes saa naista?

Vierailija
860/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jotta sinäkin vihdoin myönnät, että piirtämällä voi esittää sanottavansa. Ja totta, ne piirtää kellä on liitua.