Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä

Vierailija
18.12.2024 |

Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010911961.html

Kommentit (1364)

Vierailija
821/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpöhöpö. Se että näin tapahtuu sinun pääasiassa tyhjässä päässä ei tarkoita että asiat olisivat oikeasti näin."

Tässä artikkeli missä DEMLA ja vasemmiston päivystävä asiantuntija Hämeen-Anttila vaativat pilakuven julkaisusta tuomioita:

https://www.kaleva.fi/muhammad-kuvat-netissa-eivat-johtaneet-syytteisii…

Yksikään vihervasemmistolainen ei pitänyt noita ulostuloja pöyristyttävinä, vaan annatte täyden tuen sille että kuvat tulee ottaa alas. Olette itseasiassa jopa niin paskahousuja, että itse ette uskalla julkaista edes jo piirrettyjä kuvia missään ja vaaditte että suomalaiset sivut ottavat ne alas.

Yllä osoitetaan aukottomasti että te seisotte islamistien rinnalla vaatimassa että kuvia ei julkaista, ja että niiden julkaisemisesta joutuu käräjille. Sinä et uskalla tuomita edes DEMLA:a ja Hämeen-Anttilaa, niin pelkuri olet, ja siksi on äärettömän irvokasta sinun keppihevostella oikeasti rohkeiden, sanan- ja ilmaisunvapaudelle henkensä antaneiden Charlie Hebdon toimittajien varjolla.

Kuten sanoin: Herättäkää kun uskallatte piirtää Muhammedista kuvan.

Vierailija
822/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut,  jotka  toivat  vihapuheen  Suomen  politiikkaan  uhriutuvat  ja  itkevät  taas  myötätuntoa  saadakseen  ja lisätäkseen  kannatustaan.

Vihapuhemies Halla-aho:  "Väkivalta  on  aliarvostettu  ongelmien ratkaisukeino"

Purra:   "Empatia  ei  kuulu politiikkaan". 

Miettikää  näitä  omien  palvonnan  kohteidenne   sanoja  tarkasti.  Millaisen  kuvan  ne antavat  kyseisistä ihmisistä?

Katsopa eilinen Tuppuraisen performanssi. Siinä sinulle miettimistä, millaisen kuvan hän antaa puolueestaan. Lapsellinen ja törkeä, ennen joulua ilkeilee Purralle. Mutta onko uutisoitu, onko kolumneja kirjoitettu?  Ei. 

Sdp on junttipuolue pahimmasta päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin nasse kuin vasse :)

Ja n e e k e r i  ei sovi Luciaksi. Kulttuurista omimista!

Vierailija
824/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra fantasioi väkivallasta julkisesti ja kun hänestä maalaa kuvan hänen oman fantasiansa pyörteissä, niin persut itkee 38 sivua. 😁

Missä tällainen fantasiointi on tapahtunut? Sulla on edelleen toimittamatta kokonaislainaus ja konteksti, Rasmus-Silakka.

Jumalauta mikä lista vaatimuksia sulla on, mitään et silti tuo pöytään itse, et edes perustason keskustelua.

Eikö susta ole noloa spämmätä kontekstistaan irrotettua yhtä lausetta argumenttina 😁

Vierailija
825/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Persusta se on aina hauska, paitsi jos kuvassa on persu."

Ja vihervasemmiston mielestä se on hauska ainoastaan jos kuvassa on persu.

Käy piirtämässä Muhammed.

Persuhan ne haluu surmata. Eli sun homma. Mut et uskalla. 

En tietenkään uskalla piirtää Muhammedia koska vasemmisto doxxaa minut islamisteille jotta saavat heidät julistamaan fatwoja minuun.

Eli tunnustat siis, että oikeaa rohkeutta on kuin onkin piirtää Muhammed, ja että teistä ei siihen ole.

Vierailija
826/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijat ihannoi vedevuodatusta kidutusta ja raakaa väkivaltaa, mitäpä muutakaan voi odottaa äärivasemmistolaisilta.

Ja tuollaista sakkia rahoitetaan verovaroista.

Vihervassuista ei ole mitenkään noloa larpata anarkistia ja kärsivää taitelijaa sossurahalla ja verovaroin kustannettuna :D

Vierailija
827/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellainen taiteentuntija siellä. 😆 Rip äly. "

Oletko sinä siis taiteen auktoriteetti? Melkoista, kerrotko mikä sinut pätevöittää siihen?

Vierailija
828/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHITE LIVES MATTER <3

Räsismiä! Onko valkoinen heteromies edes ihminen.

Vierailija
829/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, onko tappouhkauksella tekijänoikeus, jos sitä pidetään taideteoksena. Onko myös Breivik väärinymmärretty taiteilija?

Vierailija
830/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö virkavalta saa töhrijää vastuuseen.

Vierailija
831/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, onko tappouhkauksella tekijänoikeus, jos sitä pidetään taideteoksena. Onko myös Breivik väärinymmärretty taiteilija?

Taidemaalariliitto voisi vastata.

Vierailija
832/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpöhöpö. Se että näin tapahtuu sinun pääasiassa tyhjässä päässä ei tarkoita että asiat olisivat oikeasti näin."

Tässä artikkeli missä DEMLA ja vasemmiston päivystävä asiantuntija Hämeen-Anttila vaativat pilakuven julkaisusta tuomioita:

https://www.kaleva.fi/muhammad-kuvat-netissa-eivat-johtaneet-syytteisii…

Yksikään vihervasemmistolainen ei pitänyt noita ulostuloja pöyristyttävinä, vaan annatte täyden tuen sille että kuvat tulee ottaa alas. Olette itseasiassa jopa niin paskahousuja, että itse ette uskalla julkaista edes jo piirrettyjä kuvia missään ja vaaditte että suomalaiset sivut ottavat ne alas.

Yllä osoitetaan aukottomasti että te seisotte islamistien rinnalla vaatimassa että kuvia ei julkaista, ja että niiden julkaisemisesta joutuu käräjille. Sinä et uskalla tuomita edes DEMLA:a ja Hämeen-Anttilaa, niin pelkuri olet, ja siksi on ääre

Vähemmän yllättäen Charlie Hebdon muistolla keppihevostelevat ja sitä häpäisevät vasemmistolaiset pelkurit luikkivat jälleen karkuun.

Onpa surkeaa.

Vierailija
833/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Riikan mielestä, koska toteutti hänen fantasioitaan päättömistä joukkosurmista.

Vierailija
834/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rip taide. No kyllä juuri näin. Tuon tason maalaukset sietää siivota seinistä ja niillä ei ole mitään tekemistä todellakaan taiteen kanssa. On ne nämä "taiteen" hörhöt kyllä yksiä.

Ainoastaan aidonnäköiset maisema maalaukset ovat oikeaa taidetta, muu on rappiotaidetta.

Vierailija
835/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Riikan mielestä, koska toteutti hänen fantasioitaan päättömistä joukkosurmista.

Jos on, niin onko tämä tappouhkaus siis sitten hyväksyttävä?

Vierailija
836/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra fantasioi väkivallasta julkisesti ja kun hänestä maalaa kuvan hänen oman fantasiansa pyörteissä, niin persut itkee 38 sivua. 😁

Missä tällainen fantasiointi on tapahtunut? Sulla on edelleen toimittamatta kokonaislainaus ja konteksti, Rasmus-Silakka.

Jumalauta mikä lista vaatimuksia sulla on, mitään et silti tuo pöytään itse, et edes perustason keskustelua.

Sä esitit väitteen Purran tappofantasioista, joten sulla on näyttövelvollisuus. Mutta eihän teillä ole muuta kuin suunsoitto, derailaus ja uhriutuminen 😁

No, jok.tap. poitsu totesi siinä kiroiltuaan hetken (tapaan, jonka osaa ihan kuka tahansa espoonkeskustalainen juippi), että BANG BANG!! ja näytti mua. Edelleen tukastani roihahtaneena koin melkein aggressiivisia tunteita, en lainkaan mitään pelkoa tai uhrimentaliteettia. Häiskän huivipäinen siveä sisko siinä poitsua hyssytteli ja minä puristelin päätäni aikuismaiseen tapaan. Onneksi jäivät seuraavalla asemalla pois. Minä, kaikella 54 kilollani, olen parhaimmillani hirveän spontaani =)

Hymiöön loppuvan tekstin jälkeen riikka täydentää:

Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see.

Vierailija
837/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, jok.tap. poitsu totesi siinä kiroiltuaan hetken (tapaan, jonka osaa ihan kuka tahansa espoonkeskustalainen juippi), että BANG BANG!! ja näytti mua. Edelleen tukastani roihahtaneena koin melkein aggressiivisia tunteita, en lainkaan mitään pelkoa tai uhrimentaliteettia. Häiskän huivipäinen siveä sisko siinä poitsua hyssytteli ja minä puristelin päätäni aikuismaiseen tapaan. Onneksi jäivät seuraavalla asemalla pois. Minä, kaikella 54 kilollani, olen parhaimmillani hirveän spontaani =)

Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Ai nyt siis edes murhanhimoiseen naisvihaan ei nainen saa reagoida mitenkään?

Vierailija
838/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu sentään myöntää olevansa pelkuri. Tulihan se sieltä. Ei uskalla edes piirtää. Anonyymisti netissä öyhötetään, kuten Riikka konsanaan. Kuinka rohkeaa.

Vierailija
839/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, jok.tap. poitsu totesi siinä kiroiltuaan hetken (tapaan, jonka osaa ihan kuka tahansa espoonkeskustalainen juippi), että BANG BANG!! ja näytti mua. Edelleen tukastani roihahtaneena koin melkein aggressiivisia tunteita, en lainkaan mitään pelkoa tai uhrimentaliteettia. Häiskän huivipäinen siveä sisko siinä poitsua hyssytteli ja minä puristelin päätäni aikuismaiseen tapaan. Onneksi jäivät seuraavalla asemalla pois. Minä, kaikella 54 kilollani, olen parhaimmillani hirveän spontaani =)

Pirjo. Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see."

Ai nyt siis edes murhanhimoiseen naisvihaan ei nainen saa reagoida mitenkään?

Uiui. Nytkö persua kiinnostaa naisviha. Salli mun nauraa. 😆

Vierailija
840/1364 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu sentään myöntää olevansa pelkuri. Tulihan se sieltä. Ei uskalla edes piirtää. Anonyymisti netissä öyhötetään, kuten Riikka konsanaan. Kuinka rohkeaa.

Näytä rohkeutesi ja mene piirtämään se Muhammed. Olet oikeassa, minusta ei siihen ole.

Laitahan valokuva ja linkkiä kun olet valmis. Ihan somepostaus riittää.