Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhammed-persulilla jäi levy päälle. Taas. Mistähän hää ei ookkaan jankannu täällä? Peukkupäissään on kiva olla. Tiptaptiptap. Jankuta vaa, koko joulu. Ei edistä asiaasi ei.
Asiani edistyy joka kerta kun menette tuosta tilttiin ja alatte kiertelemään ja venkoilemaan. Ihan hyvin minulla menee, enhän minä tässä ole se joka joutuu päässään pohtimaan miten on mahdollista että ei uskalla piirtää Muhammedista kuvaa.
Mutta käytkö sinä piirtämässä sen, vai oletko yhtä pelkuri kuin persu?
Jankutijankuti. Eikös täällä jo sovittu että kaikki on yhtä pelkureita, mut toiset osaa piirtää ja toiset ei?
En ole vielä kuullut sitä tunnustusta että olet yhtä pelkuri kuin persu, eli niin ei ole vielä sovittu.
Mutta sovitaan vaan niin: Vastaa tähän kommenttiin sanomalla että olet yhtä pelkuri kuin persu ja ettet sinä eikä yksikään aatetovirisi uskalla piirtää Muhammedista kuvaa koska pelkäät että vasemmisto cänceloi ja doxxaa sinut islamisteille jotka tulevat kotiisi kohdistamaan sinuun hengenvaarallista väkivaltaa.
Sano tuo niin asia on sovittu.
Jäämme odottelemaan, kuten niin monta kertaa aiemminkin.
Perssuolinkaisilla räkätyskiima kasvaa kun kannatus laskee.
Vierailija kirjoitti:
"Höpöhöpö. Se että näin tapahtuu sinun pääasiassa tyhjässä päässä ei tarkoita että asiat olisivat oikeasti näin."
Tässä artikkeli missä DEMLA ja vasemmiston päivystävä asiantuntija Hämeen-Anttila vaativat pilakuven julkaisusta tuomioita:
https://www.kaleva.fi/muhammad-kuvat-netissa-eivat-johtaneet-syytteisii…
Yksikään vihervasemmistolainen ei pitänyt noita ulostuloja pöyristyttävinä, vaan annatte täyden tuen sille että kuvat tulee ottaa alas. Olette itseasiassa jopa niin paskahousuja, että itse ette uskalla julkaista edes jo piirrettyjä kuvia missään ja vaaditte että suomalaiset sivut ottavat ne alas.
Yllä osoitetaan aukottomasti että te seisotte islamistien rinnalla vaatimassa että kuvia ei julkaista, ja että niiden julkaisemisesta joutuu käräjille. Sinä et uskalla tuomita edes DEMLA:a ja Hämeen-Anttilaa, niin pelkuri olet, ja siksi on ääre
Joku jouluinen kuva Muhammedista olisi kiva - kynttilä turbaanissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhammed-persulilla jäi levy päälle. Taas. Mistähän hää ei ookkaan jankannu täällä? Peukkupäissään on kiva olla. Tiptaptiptap. Jankuta vaa, koko joulu. Ei edistä asiaasi ei.
Asiani edistyy joka kerta kun menette tuosta tilttiin ja alatte kiertelemään ja venkoilemaan. Ihan hyvin minulla menee, enhän minä tässä ole se joka joutuu päässään pohtimaan miten on mahdollista että ei uskalla piirtää Muhammedista kuvaa.
Jankutijankuti. Eikös täällä jo sovittu että kaikki on yhtä pelkureita, mut toiset osaa piirtää ja toiset ei?
En ole vielä kuullut sitä tunnustusta että olet yhtä pelkuri kuin persu, eli niin ei ole vielä sovittu
Tuutko näppäimille, jos myönnän?!? Tuutko? Aah, aah, Olen yhtä pelkuri kuin pers uuh, tulee tulee, ihan just, uuh. U. AAAAH. Persun huvit. 😆
Jaaha, vesikauhuinen punikki riehuu palstalla jälleen.
Vierailija kirjoitti:
"Mmm. Okei. Mut eiks ne oo persut kun kokee, että mitään ei saa enää sanoa. Näin oli ainakin vaalikoneen mukaan. Eli miksi vassari tekis semmosen piirroksen? Kun meidän mukaanhan sananvapaus toimii. Pallo sinne siis. "
Kuten olen sanonut, minä en uskalla piirtää Muhammedista mitään kuvaa.
Piirrä sinä ja näytä että voi tuosta vaan tehdä. Linkkaa someprofiiliisi kun olet valmis.
Oletko työtön, kun päivät ehdit täällä kirjoittelee törkeyksiä? Vai oletko näillä töin?
Aika tyhjää on elämäsi etkä varmasti ole onnellinen. Yksinäinen joulu. Yritä hankkia elämä, mene ulos ja nauti talvesta. Onnettomana kuolet kuin rotta nurkkaan.
"Tuutko näppäimille, jos myönnän?!? Tuutko? Aah, aah, Olen yhtä pelkuri kuin pers uuh, tulee tulee, ihan just, uuh. U. AAAAH. Persun huvit. 😆 "
Sovitaan että tulen näppäimille.
Mutta käsitinkö siis oikein että ei sitten sovittu että olet yhtä pelkuri kuin persu ja että olet kuin oletkin menossa piirtämään Muhammedia?
Vierailija kirjoitti:
Peukkupersun kaveri. Älkää ny pilatko ku toiset pitää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kuullut sitä tunnustusta että olet yhtä pelkuri kuin persu, eli niin ei ole vielä sovittu
Minä olen tehnyt niin ja ihan julkisesti, mutta kun ei sulle oikeasti kelpaa mikään, öyhötät niin että paska roiskuu suusta pieluksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mmm. Okei. Mut eiks ne oo persut kun kokee, että mitään ei saa enää sanoa. Näin oli ainakin vaalikoneen mukaan. Eli miksi vassari tekis semmosen piirroksen? Kun meidän mukaanhan sananvapaus toimii. Pallo sinne siis. "
Piirrä sinä ja näytä että voi tuosta vaan tehdä. Linkkaa someprofiiliisi kun olet valmis.
Oletko työtön, kun päivät ehdit täällä kirjoittelee törkeyksiä? Vai oletko näillä töin?
Aika tyhjää on elämäsi etkä varmasti ole onnellinen. Yksinäinen joulu. Yritä hankkia elämä, mene ulos ja nauti talvesta. Onnettomana kuolet kuin rotta nurkkaan.
On se. Se jankkaa täällä joka elämän päivä. Surullista.
"Minä olen tehnyt niin ja ihan julkisesti, mutta kun ei sulle oikeasti kelpaa mikään, öyhötät niin että paska roiskuu suusta pieluksille."
Etkä ole.
Vastaa tähän kommenttiin sanomalla että olet yhtä pelkuri kuin persu ja ettet sinä eikä yksikään aatetovirisi uskalla piirtää Muhammedista kuvaa koska pelkäät että vasemmisto cänceloi ja doxxaa sinut islamisteille jotka tulevat kotiisi kohdistamaan sinuun hengenvaarallista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukkupersun kaveri. Älkää ny pilatko ku toiset pitää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota, täällähän sinäkin olet? Ohis.
Vierailija kirjoitti:
"Tuutko näppäimille, jos myönnän?!? Tuutko? Aah, aah, Olen yhtä pelkuri kuin pers uuh, tulee tulee, ihan just, uuh. U. AAAAH. Persun huvit. 😆 "
Mutta käsitinkö siis oikein että ei sitten sovittu että olet yhtä pelkuri kuin persu ja että olet kuin oletkin menossa piirtämään Muhammedia?
Siis sehän jo myönnettiin. Etkö sä jo tullut näppiksille? Mikä antikliimaksi tälle esileikille. Huoh.
Ottamatta kantaa näihin graffiteihin muuten, niin ällistyin siitä, että niiden tekijä opiskelee Kuvataideakatemiassa. On sen verran osaamatonta jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat ihannoi vedevuodatusta kidutusta ja raakaa väkivaltaa, mitäpä muutakaan voi odottaa äärivasemmistolaisilta.
Ja tuollaista sakkia rahoitetaan verovaroista.
Onneksi edes vähän leikataan,keväällä sitten rajulla kädellä,siitäs saavat syöpäläiset,HAH HAH.
Sitten vasta pääsettekin kauhisteleen taidetta. ; ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän jo myönnettiin. Etkö sä jo tullut näppiksille? Mikä antikliimaksi tälle esileikille. Huoh.
Ei myönnetty. Miksi jankkaat?
Vastaa tähän kommenttiin sanomalla että olet yhtä pelkuri kuin persu ja ettet sinä eikä yksikään aatetovirisi uskalla piirtää Muhammedista kuvaa koska pelkäät että vasemmisto cänceloi ja doxxaa sinut islamisteille jotka tulevat kotiisi kohdistamaan sinuun hengenvaarallista väkivaltaa.
Sitten asia on myönnetty ja lupaan olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen tehnyt niin ja ihan julkisesti, mutta kun ei sulle oikeasti kelpaa mikään, öyhötät niin että paska roiskuu suusta pieluksille."
Etkä ole.
Olenpas, saanut tappouhkauksiakin.
Täällä on ainakin peukkupersu ja tosikkopersu, jankkaajapersukin on. Sannuli-persu on vielä ehkä sammuneena. No eiköhän se kohta herää. Mutta siis oikein ihanaa ja öyhötysrikasta jounaikaa teille kaikille. Olkoon Purran rakkaus kanssanne! Ensi vuoteen! Pus pus.
Aijjaa vassariko se kirjoitteli täällä ihonväristä, transuista, kiurun lyömisestä ja taiteilijan nistimisestä. Oukei.