Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäistä dominaani etsimässä

Vierailija
18.12.2024 |

Nykyinen kumppanini (ollaan oltu yhdessä vajaa vuosi) tykkää tulla alistetuksi, ja oon ollut nyt ihan uuden edessä, kun perusasetukseni seksissä on olla ennemmin itse alistettu. Tämä onkin ollut jännää löytää itsestään myös dominoiva puoli. Ja siis mies on aiemmissa suhteissaan ollut tosi vanilja, niin että hän on itsekin ihmeissään, miten omat rajat sen suhteen mitä voi tehdä ja mistä nauttii, siirtyy.

Mistään kovin hard coresta ei ole kyse, mutta esim. tällaista: tukistaminen pitkään ja pään  kiinni pitäminen ja liikuttelu, pakottaminen työntelemään kun olen päällä ja saa lopettaa vasta kun sanon, kevyt sitominen, läimäyttely, kasvoilla istuminen, rangaistuksista, ojentamisesta ja kouluttamisesta puhuminen asiaankuuluvine palkintoineen. Ei mitään varsinaisia pitkiä sessiota, ennemmin valtasuhteet vaihtelee seksin aikana useampaan kertaan. 

On ollut kiva huomata, että näin päin oleva valta-asetelma on sittenkin itselle aika luonteva ja nautinnollinen. Aiemmissa suhteissa en olisi kehdannut tai osannut, eikä miehet myöskään halunneet. 

Kerroin tän nyt lähinnä ihan vaan siitä ilosta, että tällaista muutosta tapahtuu. Miten yleistä tää on, että mies nauttii kivusta tai siitä että nainen hallitsee? Ja mitä muuta kivaa (ei liian rajua) mä voisin keksiä? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon suhteenne päättyvän mahdollisimman nopealla ja ikävällä tavalla. Juuri kaltaisesi ihmisen takia pilasin elämäni. 

Miten elämäsi meni pilalle ihmisestä joka kuunteli omia tarpeitasi ja toiveitasi tulla alistetuksi? 🤨

Siitähän aloituksessa on kyse, että mies tahtoo tulla kevyesti alistetuksi ja naiselle se sopii ja hänkin on innostunut asetelmasta. Ei mihinkään pidä suostua mitä ei halua, mutta mietityttää miten etenkään se aiheen esille nostanut osapuoli sitten pilaisi elämänsä sillä että hänen toiveitaan kuunnellaan?

Vierailija
22/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno ja positiivinen aloitus!

En usko että kovin moni mies, tai nainen, nauttii kivusta, vaan pikemminkin siitä leikistä kumppanin kanssa, kiusottelusta, ja valta-asemasta. Masokisteja on toki olemassa, mutta ovat todella harvinaisia.

Itse olen masokisti ja nautin nimenomaan siitä kivusta, tietenkin. En ole ajatellut miten harvinaista se olisi? Voisin viedä sen kuolemaani asti eikä kipu tarvitse mitään asetelmaa ympärilleen oikeastaan. Oli muuten hyvin vaikeaa löytää sadistia kun kemiodien piti muutenkin kohdata ja sillä toisella osapuolella pitää olla järki päässä (minulla ei ole). Joten ehkä siltä kannalta olen enemmänkin ajatellut että sadistit olisivat harvinaisuus? Moni mies seuraa etsiessäni nämä mieltymykset edellä halusi lähinnä tietää saako joka reikään panna mutta säikähtivät kun pitäisi lyödä eikä olisikaan mikään heitä palvova little girl sek

Kiitos hei sun kokemusten jakamisesta! Kiinnostavaa. Luulen, että on harvinaisempaa, että kipu on tuossa määrin se juttu. Itse nautin esim. hiuksista vetämisen aiheuttamasta kivusta, mutta sekin pitää tehdä tietyllä tavalla. Monessa jutussa kipu ja nautinto sekoittuu herkullisesti toisiinsa, mutta toisaalta on kipuja, joita en halua tai joita siedän tosi huonosti.

Kivun ja hellyyden vuorottelu on kumppanini kertoman mukaan se hänelle tärkeä juttu, ja se, että hän tavallaan voi itse valita kivun sen sijaan, että vaikka johonkin ruumiinosaa koskisi vaikka sairauden takia. 

Itselle rajoitetuksi tuleminen ja sitominen on olleet ihan nuoresta asti hyvää tekeviä seksissä, lievä kipu on tullut vasta myöhemmin kuvioon. Ja nyt sitten tämä uusi rooli, jota multa tosiaan ensin pyydettiin ja johon vähitellen tutustun ja huomaan ihan nauttivanikin. Jatkamme tutkimusmatkaa, joka lähentää, syventää luottamusta ja avaa uusia nautinnon maisemia. Kiitos sulle ja teille kaikille jakamisesta! 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä