Saantitodistuskirje, mitä ihmettä?
Minulle tuli omapostiin ilmoitus, että minulle on saapunut saantitodistuskirje. Mikä taho tuollaisen on voinut lähettää ja miksi? Olen tällä hetkellä eri paikkakunnalla lomailemassa joten en sitä nyt tähän hätään pääse hakemaan.
Kommentit (83)
Mulle tuli kans kirjattu kirje näiltä jo ajat sitten maksetusta saatavasta, miten teillä muilla asia selvisi? Ilmeisesti joku päätös sille, että ei voi enää käräjien kautta saada takaisin kiskurikorkoja? Onko joku onnistunut saamaan osan takaisin? Maksoin itse yli 50% korkoja kahden tonnin lainasta... Kannattaako laittaa sinne takaisinperintään?
Itse olin unohtanut koko jutun, mutta olin tilannut Unkarista yksityishenkilöltä VHS-kasetin seurannalla, ja siitä tuli saantitodistuskirje kotiin. Kyllä kuumotti lähteä hakemaan, kun ei ollut hajuakaan, mitä siellä odottaa, ja kaikki saantitodistuskeskustelu liittyi perintään!
Mä sain nyt tällaisen, mutta mulla ei ole mitään maksamattomia laskuja tms. Koskaan ollutkaan. Olen nainen eli ei armeijajuttuja eikä ole mitään riitoja tms mitään haasteita ja autoakaan en aja eli ei mitään sellaisiakaan kuluja tai sakkoja voi ollaz
Lisäksi ei ole meidän postiin vaan Triplan postiin Pasilassa. Mulla ei ole mitään asiaa sinne. Nimeni ja osoite on oikein. Perintöasiat hoidettu meilitse, loppuun. En jaksa hakea, ehdikään nyt kesällä. Oon tully kotiin tänään mökkeiltyäni viikon ja huomenna tiukkaa työtä kaukana Pasilasta ja su lähdetään matkalle.
Sit tossa lukwe ettö ole yhteydessä asiakaspalveluun. Onko parempaa vitsiä nykyisin.
Pitäköön tunkkinsa, mulla ei ole mitään keskeneräisiä asioita minkään tahon kanssa