Menin pettämään eilen miestäni hänen veljensä kanssa, kertoakko miehelle vai ei?
kamala häpeä ja en tiedä pystynkö pitämään tämän kaiken sisälläni, haluaisin kertoa miehelleni mutta se olisi varma ero. Lapset ovat vasta pieniä joten tuntuu että minun pitäisi heidän takiaan yrittää pitää salaisuus omana tietonani, miehen veli ei ainakaan mene koskaan sanomaan kun sitä hävettää niin kovin koko juttu. Olin aivan kamalassa kännissä ja heräsin aamulla miehen veljen luota alasti hänen viereltään, eikä mitään muistikuvaa koko illasta. Häipysin samantien, onneksi se ei herännyt. Lähettäisitkö sinä minuna tälle mieheni veljelle viestin jossa kysyisit illan tapahtumista? Voi seuraavissa perhejuhlissa olla aika mielenkiintoista olla jos en hänen kanssaan asiasta puhu. Eksyimme vahingossa samaan baariin jossa hän oli kavereidensa kanssa ja siitä se sitten lähti
voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä
Kommentit (22)
Mutta kuinka ihminen voi olla noin tyhmä edes kännissä? Ei ymmärrä ei...
Miksi muuten olisit sanonut miehellesi muka olevan " kaverin" luona yötä, jos juttu oli vahinko??
Vierilija:voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä