Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin pettämään eilen miestäni hänen veljensä kanssa, kertoakko miehelle vai ei?

25.02.2007 |

kamala häpeä ja en tiedä pystynkö pitämään tämän kaiken sisälläni, haluaisin kertoa miehelleni mutta se olisi varma ero. Lapset ovat vasta pieniä joten tuntuu että minun pitäisi heidän takiaan yrittää pitää salaisuus omana tietonani, miehen veli ei ainakaan mene koskaan sanomaan kun sitä hävettää niin kovin koko juttu. Olin aivan kamalassa kännissä ja heräsin aamulla miehen veljen luota alasti hänen viereltään, eikä mitään muistikuvaa koko illasta. Häipysin samantien, onneksi se ei herännyt. Lähettäisitkö sinä minuna tälle mieheni veljelle viestin jossa kysyisit illan tapahtumista? Voi seuraavissa perhejuhlissa olla aika mielenkiintoista olla jos en hänen kanssaan asiasta puhu. Eksyimme vahingossa samaan baariin jossa hän oli kavereidensa kanssa ja siitä se sitten lähti

voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella pulassa, meillä oli tänään synttärijuhlat ja kävin miehen veljen kanssa tupakilla, hän sanoi ettei me oltu käytetty mitään ehkäisyä =(

muuten ei sitten sanottu koko aikana mitään toisillemme. Lähtivät onneksi äsken, huoh

voinko vielä käydä hakemassa jälkiehkäisypillerit vai onko liian myöhäistä? Tyhmänä en heti tajunnut tuota raskauden mahdollisuutta, se tästä vielä puuttuisikin.. Pääsen hakemaan ne heti aamulla, onko vielä mahdollista hakea silloin?

Ei oikein viitsi miestäkään pyytää hakemaan

voi helv* minkä olen mennyt tekemään, jos vielä raskaaksi olisin tullut =(

Vierailija
2/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muutkin osaa mokailla.

En kylläkään tällästä ole mennyt tekemään.

Ap, koita jaksaa ja unohtaa koko homma. Shit happens....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko et oo koskaan kattonu veljeä yhtään sillä silmällä aiemmin?

Kääk, pelottavaa. Kännissä voi kyl sattua mitä tahansa. Elä kerro miehelle, ja opiksi lienet jo ottanutkin.

Ootko muuten aikaisemmin ajatellu et mä en KOSKAAN pettäis miestäni ja et jos mies pettäis niin jättäisin heti?

Ei se maailma siihen lopu. Kukaan ei oo kuollu.

Vierailija
4/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kännissä voi kyl sattua mitä tahansa."

Vierailija
5/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt täysin samalla tavalla..eroten,että olen aina " pitänyt" mieheni veljestä. Nyt tuntuu vaikealta,mutta kyllä asiat siitä pikkuhiljaa unohtuvat. (vaikka nyt ei tuntuisikaan siltä). Ikinä et kokonaan voi asiaa unohtaa,mutta tavallisesta arjen elämästä se inho kyllä poistuu. Älä huoli, elämä on tämmöistä..teemme virheitä, pääasia että opimme!

Vierailija
6/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt ihmiset joku tolkku kännissäkin!

En ole itse puhdas kuin pulmunen, mutta en ikinä mieheni sukulaisiin sekoisi!

Vierailija
7/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu älä pyydä miestäsi niitä pillereitä hakemaan, ellette pannutte eilen...

Vierailija
8/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tollaset kämmit kuuluu aikaan ennen miestä ja lapsia eli teini-ikään.

Vierailija
9/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä kaverilla oli noin vuoden mittainen salasuhde miehensä kaksoisveljen kanssa. Oma mies oli paljon reissutyössä, eikä hoksannut mitään omituista. Olin joskus tilanteessa, jossa kaikki asianomaiset olivat paikalla, ja mulle tuli hirvee ajatus, että mitähän ihmiset reagois jos menisin vahingossa möläyttämään tämän salaisuuden ääneen. Tuli niin koominen olo, että hihittelin itsekseni. Tietenkään en oikeesti paljastaisi kaveriani, joka nykyään katuu ja häpeää toilailujaan.

Vierailija
10/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olin vähän reilu 20 v äiti, niin annoin palaa täysillä. Siinä ei katottu oliki serkku tai siskon mies tai kuka sitten olikin, mutta naitiin aina kun kohalle sattui. Kieltämättä oli liiankin villiä menoa ;)

Vierailija
11/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole mikään salainen haave ollut koskaan päästä miehen veljen sänkyyn, järkyttävässä humalassa vain sinne päätysin, en ole koskaan pettänyt miestäni ja yhdessä ollaan oltu tosi kauan.

illalla jo sovittiin että menen ystäväni luokse yöksi niin ei tarvitse taksilla matkustella kun ystävä asuu aivan keskustassa. Taksilla ilmeisesti oltiin sitten kuitenkin menty, ei mitään muistikuvaa. Kaveri laittoi juuri viestiä että minne eilen oikein hävisin.

On ensimmäinen kerta kun olen juonut itseni niin humalaan ettei ole mitään muistikuvaa koko illasta. Kumma ettei ole krapulaa pahemmin, mitä nyt aamulla päätä särki, mutta meni onneksi ohi.

Minun on ehkä hyvä pitää pääni kiinni koko asiasta kun en muista mitä on edes tapahtunut. Laitoin mieheni veljelle viestiä että onko hänellä mitään muistikuvaa illan tapahtumista ja laittoi vain että " eipä juuri" , mahtaakohan muistaa että olen siellä edes yön ollut?! No, se nähdään huomenna kun miehen veli ja sisko on tulossa meille tytön synttäreille, huoh

Vierailija
12/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää miehen veljen kanssa asia omana tietonanne, ja unohtakaa koko juttu. pilaatte monen ihmisen elämän jos puhutte asiasta.

mutta ennenkaikkea ota opiksesi äläkä jatkossa hölmöile samalla lailla.

varmista myös ettet ole saanut sukupuolitauteja, ja tartuta vielä mieheesikin. ja ettet ole raskaana.

Vierailija
13/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voin luottaa enää vaimooni??

Vierailija
14/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil kävi lähi piiris sama juttu. Mun veli pani toisen veljen avokkia! Se pääty sitten niin et avokki lens pihalle, panija-veli pääty sairaalaan ja petetty-veli parka kantaa haavojaan ikuisesti... Vittu et ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
15/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" päätysin" " häipysin" jne

Vierailija
17/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeesti kadut etkä halua veljesten ja sinun ja miehesi välejä rikkoja pysyt hiljaa ja kärsit yksin omantuntosi kanssa. paras rangaistus on juuri se että saat itse asian kanssa elää loppu elämäsi. toivottavasti otit opiksesi etkä tee noin toista kertaa.

Vierailija
18/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapa nähdä kertooko veli itse miehellesi...

kipeä aihe. välillä nähty veljentappoja just tuollaisissa tilanteissa. :(

Vierailija
19/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kaataa painolastia viattoman miehesi niskaan. Mun ystävätteren mies sekoili kännissä pelireissulla. Tää ystäväni mies -onka itsekkyys muutenkin huipussaan- " okseninsi" kaiken ystävättärelleni jotta saisi pahan olonsa purettua ja säälittelyä osakseen, miesrassukka.

Joskus on hyvä olla hiljaa ja kantaa itse vastuu jaENNENKAIKKEA OTTAA OPIKSEEN; AIKUISET IHMISET!!!!!

Vierailija
20/22 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna toiste.

Oletko muuten varma, ettet ole saanut tautia/tullut raskaaksi?