Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nukkua mutta kun ei pysty.
Perjantai-ilta ja eikä kello oo vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkintakykyni on pettänyt luultavasti yksipuolisen ihastuksen vuoksi. On vaan luovutettava. Typerä ja idiootti minä. Miksi pitää mun olla tämmöinen typerä ihminen. Rakkaus sentään. Sen olisin tahtonut, sieluni kumppanin.
Yrityksesi olivat naurettavia. Eikö silloin jo kellot soineet, kun oltiin töiden puolesta enemmänkin tekemisissä? Olit myyty, mutta minua ei kiinnostanut koskaan. Pidä itsetuntos rippeet ja lopeta minun jahtaaminen.
Et sinä ole Henna, turhaa lyöt lyötyä. Hän oli mulle oikeasti tosi ihana silloin kun oltiin ystäviä ja sen jälkeenkin. Ei hän noin julmasti sanoisi. Oli miten oli. Typerä minä.
Suokaapa hetki ajatukselle kaivattunne kallonpohjasta.
Laulan yksin ikäväni seinille. Hyvää yötä...tänään vaihdettiin aika monta virtuaalisydäntä (tässä vielä yksi )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kuin silmiisi katsoa sain, niiden säihkyvän kimalteen nähdä sain. Ojensit käteeni puhelimen, jonne asensit tuotteen sun kauniin mielen. Aiemmin hississä sormesi naksui, itse kun siis mietin, oisitpa mun raksu.
Älä lopeta vielä leipätöitä runojen vuoksi.
Ensinnäkään ei ole aikomuskaan. Toisekseen nälvimisellä ei ole sen parempi ennuste elinkeinona joten kehotan harkitsemaan itse omien neuvojesi noudattamista.
Kolmanneksi sitten vakavampaa faktaa; kaivattu saa musta joskus nousemaan pintaan parhaat ominaisuuteni, mutta toisinaan myös isoimmat heikkouteni. Kaivattu on se kuralätäkköä kepillä sotkeva kurahousunappula, joka rikkoo tyynen pinnan ja sotkee kirkkaan seisovan veden mutaliejuksi. Rikkoo tasapainon, joka ei koskaan ollutkaan kuin hetken illuusio, tapahtumattomuuden kuvajainen.
Jos kiinni jäädään.
Niin älä sano mitään.
Minä puhun.
Pysy sinä vaiti.
Ja kuuntele.
Hyvää yötä. 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin ihastukseni käyttävän älytöntä kysymyslausetta tai miksi sitä nyt sanotaankaan.
Varmaan minä. Tykkäsitkö siitä vaaleanpunaisesta Rose viinistä?
Miks sä kirjoitat sen noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieluni huutaa sun nimee😔
Mitä nimee?
Kustu.
Ai, oot sie kustu? En, vaan kastuin sateessa.
Ajattele
ettei mun tarvi
kuunnella tänään
ketään
muuta
kuin itseäni.
Sieluni etsii sinua pimeästä otsalamppu päässä.
Oon puutarhuri Saharas, kuun ainut maantieteilijä olen, tähtikartaston etäisyyksiä mittailen, kadotin sinut jota löydä enää en.
Sieluni haluaa huutaa sun nimee. Kehoni sen sanoa, kun on pimee. Sydämeni tahtoo tavata. Mieleni lukot avata. Käteni vihaa tyhjää hamuta.
Vierailija kirjoitti:
Helpommin löydät koiran, jonka perää ei ole nuuhkittu kuin naisen, joka on siveä.
Voitinko jotain kun ilmoitan että heti täältä löytyi siveä neiti?
Vierailija kirjoitti:
Sieluni haluaa huutaa sun nimee. Kehoni sen sanoa, kun on pimee. Sydämeni tahtoo tavata. Mieleni lukot avata. Käteni vihaa tyhjää hamuta.
nn, nm, mm, mn?
Vierailija kirjoitti:
Helpommin löydät koiran, jonka perää ei ole nuuhkittu kuin naisen, joka on siveä.
Nuuhkisin kaivatun perää ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele
ettei mun tarvi
kuunnella tänään
ketään
muuta
kuin itseäni.
Kaivattua kuulisin mielelläni.
Varmaan minä. Tykkäsitkö siitä vaaleanpunaisesta Rose viinistä?