Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin ihastukseni käyttävän älytöntä kysymyslausetta tai miksi sitä nyt sanotaankaan.
Will state the obvious: mikä vee on älytön kysymyslause?
Mulla ja Ilmari Kiannolla on jotain yhteistä, mulla kaivattu nimeltään Kesäheinä ja Ilmarilla tytär nimeltään Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka. 7 nimeä on ehkä vähän liikaa kaivatulle, mutta pari vois keksiä lisäksi.
Okei okei vois harhoja ottaa. Se on asennekysymys miten minkäkin asian ottaa. Hyvää yötä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miljoonaa. E
Sitten maksat luonnossa.
Miksi pitäisi maksaa ja mistä? E
Kaipuukorvausta.
Pitäisi nukkua mutta kun ei pysty.
Mun täytyy vaan yrittää unohtaa Henna. Tässä ihastuksesta ja kaipaamisessa ei ole yhtään mitään järkeä. Tässä tuhoaa vaan itsensä. Ärsyttävintä tässä on se kuinka typerä ja yksinkertainen voi tässä ihminen, siis minä, olla. Miten voi saada nainen minut niin sekaisin, harkintakykyinen on pettänyt. Mun täytyy vaan nyt saada tämä loppumaan ja itseni kuriin. Jospa nämä tunteet häviäisi ajan myötä. Täältä on päästävä pois. Tämä typerä kirjoittelu tuiki tuntemattomille ei ainakaan auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sieluni huutaa sun nimee😔
Sulla on äänekäs sielu 🤫
Vierailija kirjoitti:
Okei okei vois harhoja ottaa. Se on asennekysymys miten minkäkin asian ottaa. Hyvää yötä kaivatulle
Munkin kaivatulle hyvää yötä. Hän ei mulle täällä öitä toivottele, jos niin tekis niin varmaan vois tehdä sen halutessaan ihan irl. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis käppänällä oli ilta päivällä kiire? Pikku pusun olisin vaan antanut mutta perääsi en ehtinyt.
Oli kiire kaupoille maitua ostamaan.
Sitten olit eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatteko aina kaivattua uuden ketjun myötä?
Ihastus usein vaihtuu, jos se on yksipuolista.
Sivusta
Miten mun mielestä Tuukan kasvoilta näkyy totuus vaimon sairaudesta. Ehkä olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miljoonaa. E
Sitten maksat luonnossa.
Kaipuukorvausta.
Huomasinkin, että olet rahan perässä. E
Vierailija kirjoitti:
Mitä nimee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nimee?
Kustu.
Harkintakykyni on pettänyt luultavasti yksipuolisen ihastuksen vuoksi. On vaan luovutettava. Typerä ja idiootti minä. Miksi pitää mun olla tämmöinen typerä ihminen. Rakkaus sentään. Sen olisin tahtonut, sieluni kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy vaan yrittää unohtaa Henna. Tässä ihastuksesta ja kaipaamisessa ei ole yhtään mitään järkeä. Tässä tuhoaa vaan itsensä. Ärsyttävintä tässä on se kuinka typerä ja yksinkertainen voi tässä ihminen, siis minä, olla. Miten voi saada nainen minut niin sekaisin, harkintakykyinen on pettänyt. Mun täytyy vaan nyt saada tämä loppumaan ja itseni kuriin. Jospa nämä tunteet häviäisi ajan myötä. Täältä on päästävä pois. Tämä typerä kirjoittelu tuiki tuntemattomille ei ainakaan auta asiaa.
Monesti olet jo lähtenyt ja usein lähtöä tehnyt.
Aina kuitenkin olet palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olet jo lähtenyt ja usein lähtöä tehnyt.
Aina kuitenkin olet palannut.
Niinpä. Typerä minä. Ei mitään järkeä tässä asiassa alun alkaenkaan. My foolish heart. Toivon, että pääsisin täältä pois. Saisin sen verta itseäni niskasta kiinni. Todellisuuteen turhasta haaveilusta.