Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Mä niin tykkään susta, T. 😘😘
E
Oispa mun ihana kaivattu täällä. Lukisi tämän ja tunnistaisi mut. Kertoisin kuinka tärkeä hän on mulle, ja samalla kertoisin kuinka paljon häntä ajattelen. En voi näitä tunteitani hänelle näyttää. Varsinkaan nyt. Olen ollut ahdistunut nyt syksyn koska tiedän että polkumme tulee eroamaan talvella, ja luultavasti lopullisesti. Hänellä on aina paikka sydämessäni. Siihen saakka kun se lyö.
K
Kivaa viikonloppua kaipaamalleni, hellä hips ja suukko poskelle
Muistathan sinäkin arvostaa itseäsi. Pysyisit rakas tasapainossasi paremmin. On hyvä osata joustaa mutta kuminauhakin katkeaa jos sitä vain venyttää ja paukuttaa. Ei tarvitse olla aina niin kaunis ja ihana jos se ei ole yhtään aitoa. Älä pue päällesi asua joka liihottaa vielä matkaansa. Mitä jäljelle jää? Sen olisi tärkeää vielä senkin jälkeen rakas sinua itseäsi miellyttää. Rakasta itseäsi, minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillämme on välittämistä. Väliäkö sillä, mitä laatua se on. Välivuodet tai välimatkat olivat vain hidasteita. Väleissä ollaan ja pysytään. Kiitos, että olet.
- rivien välissä
Kiitos sinusta! Rakastan.
Vierelläsi, vaikka en fyysisesti olekaan (harmi). Rakastan.
🤗🤗🤗🤗
Rakastan sinua. Olet ihana. Olet laatuasi ainoa. Miksi et siis pysyisi ihan vain aitona? Paranisit vuosi vuodelta ja tuoksuisit aina vain ihanammalta, olisit aina siis ajan tasalla.
Olet kuin pieni hyljätty lahjapaketti, niin mitättömän näköinen mutta sisältä ehkä suuresti arvoituksellinen ja mielenkiintoinen.
Ps. Sellaisiin juuri useasti kiinnitänkin katseeni.
Iso ja pehmeä ja niihin hukun.
Kulmikas, ehkä liian terävä. Kulmat kannattaa hioa mutta kuluvat kyllä käytössäkin. Lopputulos voi olla poikkeava alkuperäisestä suunnitelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin pieni hyljätty lahjapaketti, niin mitättömän näköinen mutta sisältä ehkä suuresti arvoituksellinen ja mielenkiintoinen.
mitättömän näköinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitättömän näköinen 😂
Kyllä, just mullekin sopiva. Heti alkaa mussa soida, ajattelen että yhdessä voisimme hieman musisoida.
Kaikki eivät soi kaikissa mutta sinussa haluaisin soida täysillä. Olisin sinussa perillä.
Sekoitit mun pään, loppujaankin
Vierailija kirjoitti:
uusien teepussien aika
Missä viimeksi? Missä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sekoitit mun pään, loppujaankin
Tehtävä siis suoritettu.
Vierailija kirjoitti:
P, olet saanu pääni aivan sekaisin. m-n
Pirjo? Paula? Piia...?
Vierailija kirjoitti:
Muistathan sinäkin arvostaa itseäsi. Pysyisit rakas tasapainossasi paremmin. On hyvä osata joustaa mutta kuminauhakin katkeaa jos sitä vain venyttää ja paukuttaa. Ei tarvitse olla aina niin kaunis ja ihana jos se ei ole yhtään aitoa. Älä pue päällesi asua joka liihottaa vielä matkaansa. Mitä jäljelle jää? Sen olisi tärkeää vielä senkin jälkeen rakas sinua itseäsi miellyttää. Rakasta itseäsi, minä rakastan sinua.
Kenelle?
Kapealla ja pimeällä tiellä se aina saa mun, liukastelen, hoipertelen ja kaadun. Herkistyn aina satavarmasti kun pääsen sinuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät soi kaikissa mutta sinussa haluaisin soida täysillä. Olisin sinussa perillä.
Kenelle?
Niin hyvän kuin pahan.