Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Päästän sut pois.
Hengiltä? Toteutat toiveeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on unelmien mies mut siinäkin on 1 vika, hän on kissaihminen. Mutta eiköhän siitäkin selvittäisi. Vai onko koiraihmisen ja kissaihmisen yhteiselo tuhoon tuomittua?
Tähän pitää nyt tulla ilmoittamaan miten itse ei koskaan ottaisi koira tai kissaihmistä ja tykkää enemmän kilppareista
Vierailija kirjoitti:
Sydän umpijäässä 💙
🌬🔥💗
Ketä kaipaat?
Enemmän skismaa voi tulla siitä jos toinen on eläinrakas ja toinen inhoaa eläimiä. Eläinrakkaat harvemmin ovat kovin lajispesifisiä.
Lyö halolla päähän tarpeeksi lujaa että en jää kitumaan.
Kaivatulla terveisiä. Olen pahasti kahden tulen välissä ja pelkään satuttavani sinua puolisoni lisäksi. Tunnen teistä molemmista niin, että tunteeni ja tekoni ovat aina väärin ja satutan teitä molempia. Jos puolisoni on onnellinen ja se näkyy, tunnen että se satuttaa sua. Jos keskityn sinuun, hän on onneton.
Olen toivonut että tekisit jotain, mikä antaisi minulle rohkeutta. Mutta olen vain heittopussi kahden tulisen miehen välissä. Minua luullaan vahvaksi ja rohkeaksi, mutta näissä asioissa en ole. Olin ihan ok onnellinen ennen kuin tapasin sinut. Ihan ok onnellinen ja uskoin sen riittävän. Mun sisällä palaa, koska vaikka miten yritän sulkea silmäni en saa niitä kiinni enää. Ihan ok onnellinen ei riitä. Ei sen jälkeen mitä sanoit, kuulitko sen itse. Kuulitko ja tunsitko sen niin syvästi, mitä tarkoitit. Ymmärrätkö sä tätä. Mun puolelta tämä ei lopu ellemme katoa toistemme elämästä tai anna tosissamme mahdollisuutta toisillemme.
Näin viime yönä unta suudelmasta. Enneuni?
Vierailija kirjoitti:
Namu🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬😉😍
Ihanin viesti!😘
Vierailija kirjoitti:
0% kiinnostus
Näin olen käsittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on unelmien mies mut siinäkin on 1 vika, hän on kissaihminen. Mutta eiköhän siitäkin selvittäisi. Vai onko koiraihmisen ja kissaihmisen yhteiselo tuhoon tuomittua?
Tähän pitää nyt tulla ilmoittamaan miten itse ei koskaan ottaisi koira tai kissaihmistä ja tykkää enemmän kilppareista
niin kyllä tottakai 😅 ketjun uusi linja. Seuraavaksi voitaisi sitten väitellä siitä, onko väärin pitää kilpparia lemmikkinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö suunnitellut sektiot yleensä nukutuksessa vai hereillä
Kyllä leikkaavat lääkärit pyrkivät olemaan hereillä.
Älähän nyt, kyllä se pitää osata vaikka unissaan tehdä😌😀
Annoin sinut hyviin käsiin. Pidä huolta hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Prinssinakki oli.
Saitko pakit?
Olen kuullut juttua, että kirurgit pitää toisinaan kahvitauon kesken leikkauksen, on siis vaikeuksia pysyä hereillä, sinne vaan jätetään ihminen auki ties mistä ja lähdetään humputtelemaan, voi voi tätä nykyajan menoa
Kun päättyy tää muisto vain jään. Nekin haalistuu hiljalleen.