Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
7181/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen tanssi, se behmin biisi.

Nyt päästä irti kuunnellen sitä kappaletta. Täytyypäs kuunnella itsekin, tiedä mitä tästä avautuu juuri nyt. Kiitos viestistäsi! Ja hyvää vuoden viimeistä iltaa.

Vierailija
7182/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin saada ihan oikeat kaipuu terveisetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen

Voi mikä ihana viesti! Kenelle onnekkaalle? Toivottavasti hän saa joskus tietää tunteistasi.  

Vierailija
7184/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei koskaan tanssittu. Onneksi. Olisi olleet entistä kamalammat jäähyväiset. Sivusta.

Vierailija
7185/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin saada ihan oikeat kaipuu terveisetkin. 

Riippuu, kuka olet?

Vierailija
7186/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtaloni sama kuin rakkaalla mummollani?

Hänkin menetti rakkaansa. Sen oikean. 

Vierailija
7187/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli leikkauttaa hiukset olkapäille. Kaivattu aiheuttaa halun laittaa itsensä nätimmäksi 🤭

Vierailija
7188/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘m92 uudenvuodenpusuja ja kauniita unia.😘

Vierailija
7189/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli leikkauttaa hiukset olkapäille. Kaivattu aiheuttaa halun laittaa itsensä nätimmäksi 🤭

Uus vuos,uus tukka

Vierailija
7190/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on valunut viimeisen iltaan. Tajusin tänään, että olen jo aika pitkällä elämisessä. En ole päässyt kovinkaan pitkälle vaan olen eräissä asioissa vasta alussa - tämän ikäisenä. Edessä on loppuelämä, se alkaa taas huomenna (kuten joka päivä). Sinua toivoisin siihen kanssakulkijakseni, vaikka sitä jo oletkin.

Vierailija
7191/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin herkkis, etten voi kuunnella Behmin biisejä, ne tuovat liikaa kaivatun mieleen. Viime kesänä huomasin sen, kun olin hänen keikallaan. Itkin salaa.

Vierailija
7192/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaapelit on poikki, otetaanko langaton yhteys?

Sopii!

Mulle sopii savumerkit tai kirjekyyhkyt😉

Käykö tähtisadetikun säihke?

Oikein hyvin mutta se sammuu nopeasti. 

Hätäraketti?

Vierailija
7193/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Meidän suvusta löytyy muutama tällainen. 

Vierailija
7194/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J tehdäänkö ens vuonna jotain yhdessä esim. ilman vaatteita.

Vierailija
7195/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan alasti sängyllä ja ajattelen sinua ja elämänmenoa. Mitähän tuntuisi mennä sitä yhdessä?

Vierailija
7196/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista rakkain mummo ja minulta kuoli myös kaikista rakkain mies. 

Vierailija
7197/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen

Ohhoh, kukas hän charmööri on? Tuollainen parisuhde voisi kiinnostaakin, vaikka olen ollut sitä mieltä etten enää ala mitään kenenkään kanssa.

Vierailija
7198/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v vanhemmalle miehelle <3 herrasmies hän on.

Vierailija
7199/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista rakkain mummo ja minulta kuoli myös kaikista rakkain mies. 

Tätäkään en ole ennen miettinyt että rakkaan mummoni mies oli tasan 10v  vanhempi kuten minun miehenikin oli. Tasan 10 V minua vanhempi.

Vierailija
7200/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista olisi, kun joku sellainen, josta itse on kiinnostunut, olisi kiinnostunut takaisin. Edes kerran elämässä. Tähän päivään mennessä en tiedä. Vaihtoehdot on olla yksin tai tyytyä sellaiseen, jota kohtaan ei tunne mitään. Kai se on joidenkin arpa. 

Ketju on lukittu.