Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Ihanaa tulevaa vuotta ihanalle naiselle. M
Edelleen kaipasin vastaukseksi ihan toista kerrosta, lähintä hissille.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona kumisee ja räjähtelee. Valokaaria ja kimalteita. Rätinää. Palavia sytyslankoja. Nakkeja. (Sekä tsatsikidippiä, ainakin minulla. Mistään nakeista ei tietoakaan.) Harteille nostettuja lapsia. Ihmisiä halaamassa, nauramassa toisiaan silmiin, pitämässä käsiä sekunnin täältä kaukaisuuteen. Suutelemassakin. Kuin jotain suurtakin olisi pian tapahtumassa. Ihan kohta. Kuin perhosia ja odotuksen nipistyksiä, toivonpilkahduksia ja onnenmuljauksia taivaan vatsassa. Sytytettyjä ja niillä ilmaan taiottuja tähtisadetikkuja. 3...2...1...
Vaan ei ole. Ei mitään muutosta tähän kaipaukseen. Se tulee ja se menee. Taas sekin sekunti eikä se imaise ikävää ihmisten juhlatuulen joukkoon, josta se voisi haihtua hiljalleen sen mukana takaisin koittavaan arkeen. Vuoteni murmelina alkaa uudelleen.
Tosin semmoinen pieni muutos että todennäköisesti ne nakit eikä sen puoleen dipitkään hengaile ulkona, mutta voi nekin sinne tietysti fok_itmäiseen tyyliin kuvitella tunnelmaa luomaan. Tässä mielikuvassa nakit (ja varsinkin muuan valenakki yksikössä) ovat yksi operatiivisista kaihoa kehystävistä sanoista, koska mieluusti sitäkin ja valitettavasti yhtä olematonta Pirkan punajuurisalaattiakin mutustaisin tässä siirtymäriitissä kohti niitä 358:aa joulutortutonta ja piparitaikinatonta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko sä joka viikko kukkakimpunkin?
Ollakseni täysin rehellinen, niin en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaapelit on poikki, otetaanko langaton yhteys?
Ei tietenkään...
Tarkoitin joka sanaa, olet ansainnut kaiken hyvän tässä maailmassa. Olet ihana ihminen. Hyvää yötä 😘
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ohjelmassa tinan valaminen. Ehkä ehdin sen jälkeen vielä ketjuun lähettämään viimeiset viestit. Ensi vuonna on PAKKO ryhdistäytyä mm. sometuksen ja unirytmin suhteen.
Alko harmittamaan, etten ostanut tänäkään vuonna tinaa, tiedä mitä rakkautta tai rahaa mulle muuten ois tulossa. 😀
Käynpä kaivaa kössiä ja laitan nakit silmille.
Ehanin et koskaan unohdu.Et koskaan et ikinä.Ei kukaan niinkuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole ankeuttaja, ole kankeuttaja
Kiitos😄😆 Mukava leikkiä kuulevansa vitsejä ja puujalkoja kaivatun äänellä, naurahduksella, virnistyksellä ja silmien tuikkeella. Siinä oliskin...mukavaa tehtävää lopuksi elämää siinä Kankeuttajan pestissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen
Hyvä suunnitelma.. lähestyminen ja tuttavuuden tekeminen seuraava askel? sivusta
I'm so powerful
I don't need batteries to play
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvä hieroja?
Tähän joudun sanoa, että en. Mutta yksi perheenjäsenistäni on, joten et jää ilman hierontaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen
Kenelle nämä suuret sanat vuoden viimeisenä? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olet paras <3
viesti meni perille , hyvä :)
Ootan vaan että pääsen pois täältä katsomasta enää yhtäkään viestiä.
Mikä pitää täällä?
Ajoitus oli tänään hyvä mutta paikka ei.
Jos ilahtuisit