Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen tanssi, se behmin biisi.
Olen niin herkkis, etten voi kuunnella Behmin biisejä, ne tuovat liikaa kaivatun mieleen. Viime kesänä huomasin sen, kun olin hänen keikallaan. Itkin salaa.
Aikansa toi, kävin keikalla ja haikeaa oli. Annoin surun tulla ja mennä. Muistellut lämmöllä menneitä, päästänyt irti. Mennyt eteenpäin niin kuin hän toivoi. Sivusta.
Minut on pyydetty kylään. En halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
J tehdäänkö ens vuonna jotain yhdessä esim. ilman vaatteita.
Anytime. Jos opettaja tai vastaavaa, niin ohi.
Hyvää vuojen viimestä iltaa ja vuojen vaihetta naiselle koillisesta, olisitpa rakas täällä. Piti lähteä käymään kaupoilla, vaan havahuin niin myöhään jotta jätin käymättä, vaikka huomenna on jo kalliimmat hinnat. Palaan pää-asiaan, olisitpa täällä.
Missähän mun rakas kaivattu viipottaa? Onkohan se jossain kaukana perhelomalla, vai rapsutteleeko se koiraa sohvalla?
Sydämessä ja mielessä on jäljellä vaan iso sotkukasa, saako sitä selväksi ikinä.. en tiedä
Hyvää uutta vuotta Kalle!
Tsemppiä uuteen kaipausvuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Minut on pyydetty kylään. En halua mennä.
No sitten et mene. Sinulla on valinnanvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Sydämessä ja mielessä on jäljellä vaan iso sotkukasa, saako sitä selväksi ikinä.. en tiedä
Miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista olisi, kun joku sellainen, josta itse on kiinnostunut, olisi kiinnostunut takaisin. Edes kerran elämässä. Tähän päivään mennessä en tiedä. Vaihtoehdot on olla yksin tai tyytyä sellaiseen, jota kohtaan ei tunne mitään. Kai se on joidenkin arpa.
Jotta joku voisi kiinnostua takaisin, jommankumman pitäisi olla ensin kiinnostunut.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää puuttua, jos joku sotkee viestejäni eikä muista mainita, että kommentoi sivusta.
Hyvä, aikuisen päätös. Tärkeintä on että saa uhteyden kaivattuun.
Eiköhän se ole aika selvä merkki sellainen kun on irl hiljaisuus. Ei kiinnostusta ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Miten päästä yli ihastuksesta jota ei ole ollut?
Raketit sidot kenkiin.
Iltahehku vai aamutähti? Jokatapauksessa aikamoinen kultahippu. Sinä.
Voitais tutkia napojamme, nää ei kuiteskaan maltettais
En jaksa enää puuttua, jos joku sotkee viestejäni eikä muista mainita, että kommentoi sivusta.