Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut kaivatultani koskettavan anteeksipyynnön. Vieläkin tunnen ne tunteet mitä tunsin silloin. Hän oli niin vilpitön.
Anteeksipyyntö naiselta?
Ei vaan mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan suuren osan miehistä lempiharrastus ulkoilu ja polkupyöräily? Toki mieluummin ulkoilee rakkaan kanssa, mutten kokisi kyseisten harrastusten olevan siinä määrin intohimo, että olisivat yhdistäviä tekijöitä.
Kyllä ne myös penkkiurheilee ja pelaa jotain (sulkis, tennis, padel...). Mieluummin noin kuin taide-elokuvia kahtomaan.
Makuasioita. Mä toivoisin ennemmin kulttuuriharrastuksia kuin liikunnallisia, jälkimmäiset ei yhdistäisi mitenkään.
t. Sohvaperuna sivusta
Vuodenvaihde on sopiva aika päästää irti kaikesta turhasta. Tästä palstasta, vauva.fi-sivustosta ja nettikeskusteluista ylipäätään. Ei kannata täyttää päätään harhoilla ja tuhlata aikaansa tuntemattomien ihmisten typeriä juttuja lukemalla. Keskityn ensi vuonna vain todellisiin asioihin, joilla on edes jotain hyötyä oman elämäni kannalta. En hae enää nopeita dopamiineja ja kärsi FOMOsta, että jokin kiinnostava juttu saattaisi jäädä lukematta. Ei jää. Pärjäsin mainiosti aiemminkin kun en mitään tätä roskaa lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä ei tunne täältä ketään 🤦🏻
Kylläpäs tunnetaan.
Ja tämä on niin kuin kätevä paikka hoitaa keskustelut?
No esimerkiksi. Haittaako se sinua jotenkin, estääkö se sinua jotenkin elämästä tämä elämäsi ympärilläsi?
Kyllä haittaa, en kai mä muuten olis edes mitään sanonut. Haittaa ihmisten harhaisuus. Kivahan se on välillä hassutella, mutta kun jengi irtautuu ihan huolella todellisuudesta.
Kyse on nyt siis tästä ketjusta, ei elämästä ympärillä vai onko tämä koko sun elämä vai?
On. Ei oo. Ejuehkä?
Vierailija kirjoitti:
Aijotteko hvuomenna pistää viestiä kaivatuillenne?
En, enkä seuraavinakaan päivinä. Ei numeroa eikä juuri tarvettakaan sille.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaan. Täällä olet sinä eli facepalm, hopis, joppe, piposaru ja paljon muita.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä päänsärky ja huonosti nukuttu yö. Sulle toivotan parempaa päivää.
Nainenko piti hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan suuren osan miehistä lempiharrastus ulkoilu ja polkupyöräily? Toki mieluummin ulkoilee rakkaan kanssa, mutten kokisi kyseisten harrastusten olevan siinä määrin intohimo, että olisivat yhdistäviä tekijöitä.
Kyllä ne myös penkkiurheilee ja pelaa jotain (sulkis, tennis, padel...). Mieluummin noin kuin taide-elokuvia kahtomaan.
Makuasioita. Mä toivoisin ennemmin kulttuuriharrastuksia kuin liikunnallisia, jälkimmäiset ei yhdistäisi mitenkään.
t. Sohvaperuna sivusta
molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaan. Täällä olet sinä eli facepalm, hopis, joppe, piposaru ja paljon muita.
Hopeakettu, kuntarajain mies, TTK kaipaaja, meetvurstista uneksija, kukkasille kirjoitteleva, e, eri e:tä kaipaava, M ja paljon muita
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta sinulle 😘😉
Huomenta sinullekkin.
Hei, mun mahdoton rakkaus. Kirjoitan jatkossakin tänne, kun tunnen liikaa. Kun pakahdun onnesta juteltuani kanssasi. Kun en osaa olla niiden tunteiden kanssa, joita herätät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin satunnaisesti käyttää facepalmia vasta kun joku muu käytti, oikeesti lähes inhoan kaikkia emojeja.
Case in point...
Vierailija kirjoitti:
Hei, mun mahdoton rakkaus. Kirjoitan jatkossakin tänne, kun tunnen liikaa. Kun pakahdun onnesta juteltuani kanssasi. Kun en osaa olla niiden tunteiden kanssa, joita herätät.
Kirjoita vaan, mutta en ole niitä täältä lukemassa. Tärkeintä tietenkin on, että sinun oloa helpottaa julkaista tekstisi tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sinä. Oliks tänään huono hetki? En osaa mäkään. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä päänsärky ja huonosti nukuttu yö. Sulle toivotan parempaa päivää.
Nainenko piti hereillä?
Kyllä, kaivattuni.
Älkää ostako raketteja! Eläimet pelkää, enkä puhu vain lemmikeistä.