Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika luopua toivosta. Annan tämän päivän aikaa vielä ihmeen tapahtua.
Miksi? Mikä se ihme olisi?
Ei sen enää väliä, mun elämänhalu on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänään on aika luopua toivosta? Mitä se tarkoittaa käytännössä?
Älä vaivaa päätäsi muiden asioilla. Oikeasti välittävät ihmiset toimii irl. Ja kohtelevat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et ole luopumassa toivosta. Kaipaan ja tarvitsen sinua. Tarvitsemme toisiamme.
Sinä et tarvitse.
Hyviä vuosia uusia neidoille mammoille puumista puhumattakaan, myöskin Jonneille äijille könsikkäille kollegoille vuodet uudet, setämiehistä ei niin väliä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uudenvuodenaattoa risuleualle. 🥂 Sua ajatellen ja ikävöiden. Suukko ja halaus. 🧡🤗
Terv. pikkuvaalea
Kuulkaa kyyhkyläiset, menkää ja naikaa jo näin pitkän kaipauksen jälkeen! Itsensä naimiseen löytyy käden lisäksi hyviä apuvälineitä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et ole luopumassa toivosta. Kaipaan ja tarvitsen sinua. Tarvitsemme toisiamme.
Sinä et tarvitse.
Tiedän kyllä itse, mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uudenvuodenaattoa risuleualle. 🥂 Sua ajatellen ja ikävöiden. Suukko ja halaus. 🧡🤗
Terv. pikkuvaalea
Hyvää tiistaita, tämän vuoden viimeistä päivää, pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mulla on sua ikävä. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuarmastelu kanssasi 😍
Joo! Mällit syvälle suoleen! 😊
Menehän hullu pelaamaan kimbleä niiden muiden osaston potilaiden kanssa. Älä jatkuvasti sormeta katkarapuasi.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. pikkuvaalea
Hyvää tiistaita, tämän vuoden viimeistä päivää, pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mulla on sua ikävä. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kiitos! 🌹 Suukkoja!
- pikkuvaalea
Hyvää uuttavuotta tuhkimolleni.
God morgon fru speciallärare 😚
Onko tänään viimeinen mahdollisuuteeni lähettää terveisiä?
Hopeakettu kirjoitti:
Hyviä vuosia uusia neidoille mammoille puumista puhumattakaan, myöskin Jonneille äijille könsikkäille kollegoille vuodet uudet, setämiehistä ei niin väliä🙂
Kiitos samoin. Toivottavasti uusi vuotesi on hyvä ja neitokettusi löytyy rinnallesi kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään viimeinen mahdollisuuteeni lähettää terveisiä?
Oletko sä kuolemassa vai?
meidän mahdollisuudet on käymässä vähiin🙁
Vierailija kirjoitti:
meidän mahdollisuudet on käymässä vähiin🙁
tiedän.
puhutaankohan me koskaan tästä oikeasti irl vai jääkö kaikki vaan piiloon ja unholaan. en halua sekoittaa sun päätä mutta en myöskään voi vaieta iäksi, ainakaan vielä. sekin päivä koittaa kyllä kun niin on tehtävä.
Toivoa, onko sinulla vielä sitä?
Toivottavasti pääset toteuttamaan tämän, kirjoituksesta päättelen et hän on jossain lähettyvillä.