Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä eilen, tänään ja ikuisesti. Voin edelleen luvata, halusit tai et. Kauniita unia, rakkain.
💘💘
Niin minäkin, Tämä jos loppuu, niin loppuu tältä pallollta muukin elämä. Meillä on ikuinen yhteys, vaikka se ei ehkä aina tuntuisi siltä. Toki näinä aikoina on vaikuttanut elämääni enemmän kuin mikään muu.
Kultani, sinä. Rakastan sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sulle kaivattuni lämmin halaus aamuun, hellän ajatuksen ja katseen saattelemana.
Valitettavasti pelkän ajatuksen on riitettävä luomaan toivoa tähän päivään.
Rakkaalle tyypille hauskaa alkuviikkoa. Päivä täynnä ohjelmaa, joten iltapäivällä seuraava viesti.
Olisinpa siellä .
mietitkö mua ? Tää päivä meni nyt tähän että sä olet mun ainoa ajatus . päivän työt tehty jne.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi oli täynnä pieniä lahjoja, jos vain osaamme katsoa niiden kauneutta, yksi niistä erityinen.
Totta. Mikä sinulle erityisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle kaivattuni lämmin halaus aamuun, hellän ajatuksen ja katseen saattelemana.
Valitettavasti pelkän ajatuksen on riitettävä luomaan toivoa tähän päivään.
Niin. Päivästä toiseen, kuten tähänkin asti olet pysynyt mielessäni. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi oli täynnä pieniä lahjoja, jos vain osaamme katsoa niiden kauneutta, yksi niistä erityinen.
Luulisin että aika turha kysymys, vai koetko olevasi sellainen, kaikkineen lisukkeineen 🎀 ?
Ikävä sinua. Olisi suloista suukottaa ja saada katsoa sinua silmiin. Olisi myös kutkuttavaa saada sinut heräämään ja tuntea se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että aika turha kysymys, vai koetko olevasi sellainen, kaikkineen lisukkeineen 🎀 ?
En ole rusettisi, mutta ajattelin kysymyksen kahdella tavalla, koska puhuit pienistä lahjoista. Ajattelin jotakin tiettyä hetkeä. Kaivattuni ei mulle ole pieni lahja, ei varmaan sullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olla normaalisti ihmisen kans kun haluat käytännössä juosta hänen syliinsä.
niin.
Siksi otimmekin etäisyyttä ja se vei meidät erilleen. Tukahdutimme liekit. Sivusta.
Ei ne vaan tunnu sammuvan
Kytee, mutta kun ei näe enää, luulisi ajan tekevän tehtävänsä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä eilen, tänään ja ikuisesti. Voin edelleen luvata, halusit tai et. Kauniita unia, rakkain.
💘💘
Niin minäkin, Tämä jos loppuu, niin loppuu tältä pallollta muukin elämä. Meillä on ikuinen yhteys, vaikka se ei ehkä aina tuntuisi siltä. Toki näinä aikoina on vaikuttanut elämääni enemmän kuin mikään muu.
Oletko rusetin kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Olisi suloista suukottaa ja saada katsoa sinua silmiin. Olisi myös kutkuttavaa saada sinut heräämään ja tuntea se.
Valveilla olen, mutta herääminen tapahtuu liian hitaasti. Yllä oleva nopeuttaisi tilannetta huomattavasti.
Lämpimät unihalit pikku-Hipille! Meillä oli kivaa, mutta se yksi sia erotti. Mutta miksi lähdit kostoretkelle? Se vei minut vain kauemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valveilla olen, mutta herääminen tapahtuu liian hitaasti. Yllä oleva nopeuttaisi tilannetta huomattavasti.
Auttaisin mielelläni.
Tulin vain toivottamaan onnea ja hyvää tulevaa vuotta sinulle ja uudelle ihastuksellesi. Ehkä jaksat vielä kymmenen vuoden päästä juosta hänen kaulaan ihastuneena olisi voinut tietysti itse avoimesti tästä kertoa👍
Lomaillen, reissaillen. Sinä silti ajatuksissani.
Hyvää vuodenvaihdetta, tuokoon uusi vuosi onnistumisia ja kaikkea hyvää.
Voi hyvin 🤗