Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä maolta maan 30 km taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjusta onnellisesti pois pääseminen on vähän kuin kuolema. Kukaan ei ole tullut kertomaan, että pääsi taivaaseen eli sai kaivattunsa.
Monikin on tullut eikä se aina mikään taivas ole ollut
Taivaassa ei olla aviopareja. Siellä on vain sinä ja minä - jos molemmat sinne pääsemme.
Ei tuo nyt liittynyt tähän keskusteluun yhtään mitenkään
ps. En ole kiinnostunut sinusta
Mistä tiedät etten ole kaivattusi? Minä olen kiinnostunut sinusta..
Koska en kaipaa ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelottaa eniten? Sivusta
Kaksinolossa pelottaa se että en voi peittää tunteitani ja tilanne on liian jännitteinen ja sit teen tai sanon jotain millä teen tunteeni ilmi ja se aloittaa järkyttävän lumipalloefektin mun ja hänen elämässä . Koska mä en voisi vastustaa, tiedän sen . Jos hän tarttuisi mun käsiin ja pysäyttäisi mut ja katsoisi mua silmiin ja suutelisi mua mä en vastustaisi
Päästäis nyt edes näkemään eka. Sitten annettais tilanteen edetä omalla painollaan. Mitä vain voisi tapahtua, en epäile yhtään. Sivu
Hän osaa aina sanoa ja tehdä ne asiat mitkä rauhoittaa mun hermoja, kuten sinä nyt. Olisitko halunnut mut tänään sinne siksi että et pelkää etenemistä ?
Olet niin upea mutta en voi sanoa sitä kasvoillesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olla normaalisti ihmisen kans kun haluat käytännössä juosta hänen syliinsä.
niin.
Siksi otimmekin etäisyyttä ja se vei meidät erilleen. Tukahdutimme liekit. Sivusta.
Ei ne vaan tunnu sammuvan
Vierailija kirjoitti:
Sinä eilen, tänään ja ikuisesti. Voin edelleen luvata, halusit tai et. Kauniita unia, rakkain.
💘💘
Niin minäkin, Tämä jos loppuu, niin loppuu tältä pallollta muukin elämä. Meillä on ikuinen yhteys, vaikka se ei ehkä aina tuntuisi siltä. Toki näinä aikoina on vaikuttanut elämääni enemmän kuin mikään muu.
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä eilen, tänään ja ikuisesti. Voin edelleen luvata, halusit tai et. Kauniita unia, rakkain.
💘💘
Niin minäkin, Tämä jos loppuu, niin loppuu tältä pallollta muukin elämä. Meillä on ikuinen yhteys, vaikka se ei ehkä aina tuntuisi siltä. Toki näinä aikoina on vaikuttanut elämääni enemmän kuin mikään muu.
Nappaan sivusta tuon: ikuinen yhteys -heiton. Kuvittelen omassa päässäni, että minulla on kaivattuun sellainen.
Vuosi oli täynnä pieniä lahjoja, jos vain osaamme katsoa niiden kauneutta, yksi niistä erityinen.
God morgon fru speciallärare 😚
Huomenta kamu! Onko blenderi jo surisemassa ja munakokkeli tulilla?
Saat mun sydämen tykyttämään <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää alkavaa viikkoa ja tämän vuoden viimeistä maanantai päivää risulealle. 🧡🤗 Tänäänkin ajattelen sua! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Sä et saa, vaan hän saa, joka on varmasti jo käynyt vessassa😃😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et saa, vaan hän saa, joka on varmasti jo käynyt vessassa😃😉
Okei.. no kivat sulle siis!
Hyvän yön halaukset miehelle, missä oletkin. 🌟