Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä vielä kaipausketjusuhde tai jotain sellaista?
Edelleen kuomaseni. 👴👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heitin komeat lipat. Kyllä mammat olis ollu ylpeitä.
Kannattaa hankkia liukuesteet, metallinastat kenkiin. Voivat pelastaa henkesi tai ainakin työkykysi.
Kiitos huolenpidosta. Tällänen lihaksikas vartalo kestää kovaa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjusta onnellisesti pois pääseminen on vähän kuin kuolema. Kukaan ei ole tullut kertomaan, että pääsi taivaaseen eli sai kaivattunsa.
Monikin on tullut eikä se aina mikään taivas ole ollut
Taivaassa ei olla aviopareja. Siellä on vain sinä ja minä - jos molemmat sinne pääsemme.
Ei tuo nyt liittynyt tähän keskusteluun yhtään mitenkään
ps. En ole kiinnostunut sinusta
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä vielä kaipausketjusuhde tai jotain sellaista?
On, vaan kernaasti muuntaisin läsnäolevammaksi ja toimeliaammaksi suhteeksi.
Sitten kun sinä olet mennyt, muista iltaisin ihastella tähtiä, ne on siellä sinua varten, kuuntelethan kuinka tuuli kertoo tarinan. Sitten kun sinä olet mennyt, muistathan.
Melkein, mut ei ihan. Hyvää yötä, olet ilo 🤗
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaatte jotain lopettaa nii kerrottehan lopusta vastapuolellekin häipymättä kuin pieru saharaan, jookosta? Ghoustaaminen on väkivaltaa.
Täällä kaivataan, ei olla suhteessa. Harvemman kaivattu edes tietää kaipaajan tunteista tai jakaa niitä millään tasolla
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaatte jotain lopettaa nii kerrottehan lopusta vastapuolellekin häipymättä kuin pieru saharaan, jookosta? Ghoustaaminen on väkivaltaa.
Ei ne valitettavasti kerro. Kokemusta on.
Mies sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjusta onnellisesti pois pääseminen on vähän kuin kuolema. Kukaan ei ole tullut kertomaan, että pääsi taivaaseen eli sai kaivattunsa.
Monikin on tullut eikä se aina mikään taivas ole ollut
Taivaassa ei olla aviopareja. Siellä on vain sinä ja minä - jos molemmat sinne pääsemme.
Ei tuo nyt liittynyt tähän keskusteluun yhtään mitenkään
ps. En ole kiinnostunut sinusta
Mistä tiedät etten ole kaivattusi? Minä olen kiinnostunut sinusta..
En kyllä laskisi harhoja kaipausketjusuhteeksi. Suhteet tapahtuvat ketjun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
I need a cure for me 'cause the square doesn't fit the circle
Give me a remedy 'cause my head wasn't wired for this world
Kiva, että joku postasi tämän. Video jonka laitoin biiseineen poistettiin taas kerran. Nämä sanat juuri siinä. Kuvaa ehkä omia ajatuksia juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heitin komeat lipat. Kyllä mammat olis ollu ylpeitä.
Kannattaa hankkia liukuesteet, metallinastat kenkiin. Voivat pelastaa henkesi tai ainakin työkykysi.
Sivusta sanon että kaivatulla on ainakin kunnolliset icebugit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot poistanu profiilis.
Joo, ajat sitten jo. Kaikki sometilit. Ne tuntui enemmänkin velvoitteelta kuin miltään muulta, niin en jaksanut.
H?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse toivoa onnellista aviopariutta, kun sellainen sulla on jo.
Eipäs ole.
Mikä liitostasi (jos sellainen on) tekee onnettoman?
Se että siinä ei voi olla onnellinen.
Miksei?
Hän ei tee onnelliseksi.
Onko se hänen tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelottaa eniten? Sivusta
Että tämä osoittautuu yksipuoliseksi omien toiveitteni heijastuksesi kaivattuuni. Siinä pelon aihetta näin alkajaisiksi, suurin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelottaa eniten? Sivusta
Kaksinolossa pelottaa se että en voi peittää tunteitani ja tilanne on liian jännitteinen ja sit teen tai sanon jotain millä teen tunteeni ilmi ja se aloittaa järkyttävän lumipalloefektin mun ja hänen elämässä . Koska mä en voisi vastustaa, tiedän sen . Jos hän tarttuisi mun käsiin ja pysäyttäisi mut ja katsoisi mua silmiin ja suutelisi mua mä en vastustaisi
Päivät pannaan aamulla pulkkaan oli sitä lunta eli ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille vastapuolelle anonyymissa ketjussa?
Jos nyt joskus jonkun suhteen tai tapailun lopetatte.
Olet kaipausketjussa. Ei täällä olla suhteessa tai tapailla sitä henkilöä, eihän sitä muuten kaivata tarttis. Ihan väärä yleisö sulla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laskisi harhoja kaipausketjusuhteeksi. Suhteet tapahtuvat ketjun ulkopuolella.
Jep. Suhteet irl.
Hyvää seuraavaa vuotta. Ehkä pääsette ketjusta joskus poies.
Mitä ajattelit silloin kun kerroin ihastuneeni? Millainen mielikuva sinulle tuli siitä, mitä haluaisin? Mitä sinä olisit halunnut?