Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaatte jotain lopettaa nii kerrottehan lopusta vastapuolellekin häipymättä kuin pieru saharaan, jookosta? Ghoustaaminen on väkivaltaa.
Mille vastapuolelle anonyymissa ketjussa?
Vaikka kuinka ympärillä olisi onnellisia ihmisiä ja kaikki hyvin ja onnellista, ihminen ei välttämättä ole onnellinen ja tilannekin voi olla pysyvä. Muutos on siis edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä puuhailet vapaa-ajalla? Tuskin ainakaan oikeasti pyörit täällä tai muillakaan keskustelupalstoilla.
Täällä olen minäkin, vietän raukean rauhallista iltaa ja mietin mitä teet.
Mitäpä muuta tekisin kun sua miettisin. Täälläkin ihan mukavan raukea ilta meneillään mutta kyllä sen mielelläni voisin sun kanssa jakaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muistanut
Suruna sieluissain
valona yössä ain
Jos mä uskoisin, että sä olet oikeasti odottanut 2,5v mun yhteydenottoa niin
Kyllä heitin komeat lipat. Kyllä mammat olis ollu ylpeitä.
Pitääks mun nyt oikeesti tulla sinne ? Sitäkö sä meinasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaatte jotain lopettaa nii kerrottehan lopusta vastapuolellekin häipymättä kuin pieru saharaan, jookosta? Ghoustaaminen on väkivaltaa.
Mille vastapuolelle anonyymissa ketjussa?
Jos nyt joskus jonkun suhteen tai tapailun lopetatte.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heitin komeat lipat. Kyllä mammat olis ollu ylpeitä.
Kannattaa hankkia liukuesteet, metallinastat kenkiin. Voivat pelastaa henkesi tai ainakin työkykysi.
Onnellisuus voi vaatia tekoja, haasteisiin tarttumista, elämistä ja kokemista. Toinen ei voi antaa näitä, unelmia pitää tavoitella itse.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos tulee ihan hirveä ikävä tai haluaisi kertoa jostain tärkeästä asiasta? Mikä on silloin ensiapu?🥺(yksinpuhelua, älkää välittäkö)
Oletko Piposaru? Voimia tulevaan vuoteen!
Hei sinä kollega joka ajelet samanlaista autoa kuin minäkin, olisiko heittää ideaa siihen miten pääsen yli siitä että oot niin mukava ja oman tuntuinen?
Meen nukkuu. Hitto et sait mut sekaisin taas tänään . Miks oon näin pelkuri . Mahdollisuus olla sun kans kaksin ja en tartu siihen
Hyvää iltaa naiselle lounaaseen. Voisinpa viettää päivät, vuoden viimeisen ja ensi vuoden ensimmäisen, kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä kollega joka ajelet samanlaista autoa kuin minäkin, olisiko heittää ideaa siihen miten pääsen yli siitä että oot niin mukava ja oman tuntuinen?
mul ei oo autoo tai kollegaa mut omin tän
Onko meillä vielä kaipausketjusuhde tai jotain sellaista?
Mikä pelottaa eniten? Sivusta
I need a cure for me 'cause the square doesn't fit the circle
Give me a remedy 'cause my head wasn't wired for this world
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua
mietin illoin ja öisin
sinun hymysi
on aina kaunis
💖
Ihana! Mutta kenelle?
Eräälle ihmisellä joka käväisi elämässäni vuosia sitten ja jota en unohda.
Oho, tulipa hassusti muotoiltu lause, no, ehkä siitä ymmärtää.