Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta itku (parisuhde)markkinoilla varsinkaan, kun kaivattu ei ole vapautunut markkinoille eikä vapaudu.
Mistäs sen tietää?
Siitä, kun on sanonut niin. Rakastaa kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, oletko itkenyt kaivattusi takia?
Olen, entä itse, nainen?
Tietäisitpä, kuinka usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta itku (parisuhde)markkinoilla varsinkaan, kun kaivattu ei ole vapautunut markkinoille eikä vapaudu.
Mistäs sen tietää?
Kaivatulla on niin onnellinen parisuhde eikä koskaan jättäisi toista.
Edellinen sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Minun sua. Alan epäillä, et tämä parantumaton tauti. Ei ole mennyt ohi potemalla, eikä odottamalla. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ajatuskin voi satuttaa. Tällä hetkellä sattuu erityisesti yksi ajatus, jota en sano ääneen vaan ajattelen sen pois.
Vierailija kirjoitti:
* on parantumaton
Mikä?
Kunpa lakkaisin odottamasta. Ihmismieli on typerä.
Terveisiä kaivatulleni. Ole varovainen liikenteessä.Siellä on varmaan tressaantuneita ihmisiä autontratissa, eikä tuo ajokelikään taida olla paras mahdollinen. Sulle hyväntuulisia ajatuksia!Halaus.
Näin ihanan unen. Siinä oli lämpöä ja rakastumisen iloa mutta ei kaivatun kanssa. En tiedä, mistä tuo tyyppi uneen tuli, kun ei ole millään tavalla edes potentiaalinen kumppaniehdokas. Päällimmäiseksi jäi läsnäolon ja läheisyyden lämpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Minun sua. Alan epäillä, et tämä parantumaton tauti. Ei ole mennyt ohi potemalla, eikä odottamalla. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ei tämä ainakaan minulta ohi mene, en kyllä haluaisikaan. Olet paras! 🤗😘
-risuleuka
Onni ei tule etsien, se tulee eläen.
Aktiivista aamua sinne, yksi työhakemuskin lähetetty heti aamutuimaan. Pidähän peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Terv. pikkuvaalea
Ei tämä ainakaan minulta ohi mene, en kyllä haluaisikaan. Olet paras! 🤗😘
-risuleuka
Samoin! Suukkoja.😘🤗
-pikkuvaalea
In memoriam
Rusetti yön hiljaisuudessa, keskellä tähtitaivaan loistetta, se kätkee salaisuudet, rakkauden kauneuden korkeuksissa. Kuin nopea tähdenlento, se solmii meidät yhteen, rakkautemme rusetti, kestävä ja vahva, ikuisesti. T:Toivo
Tämä on tältä erää viimeinen viestini rusetille, lahjalle, mussulle, ja miksi ihinä häntä kutsuinkin. Lahja ehdottomasti kaunein ja tulee käyttööni tulevaisuudessa tavalla tai toisella. Olosuhteet pakoittivat minut tähän ratkaisuun. Toisaalta parempi, irl nämä rakkauden hommat pitää ratkoa. Kiitos sinulle kaikesta. Simulaattorit siirtyvät irl. Jos tämä viesti poistettaan niin laitan uudelleen. Tämä oli minun nopea pyörähtämiseni täällä ketjussa. Tiedät mitä sinusta ajattelen ja se ei tule koskaan tuleen muuttumaan. 💝
Tuli kiire ja jouduit tyytymään, eikö niin? Kaipaat kuten minäkin jotain syvempää ja suurempaa. Olen varma, että kohtaamme vielä.
Rakkaita terveisiä!