Onko teille yövoide aiheuttanut kasvojen turvotusta?
Laitoin eilen illalla uutta yövoidetta, en yleensä käytä kuin päivävoidetta aamuisin. Herätessä näytti kuin kasvot olisivat turvonneet kauttaaltaan. Ei punoita, mutta naama on jotenkin paksumpi.
Kommentit (12)
Onko voiteessa hyaluronihappoa? Se tekee ainakin tuollaista plumping-efektiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku reaktio tuo selvästi on. Kuumottaako iho? Ostitko voiteen Temusta?
Ei oikeastaan kuumota, illalla rasvaa laittaessa hieman kuumotti paikka paikoin, mutta en pessyt pois ja kuumotus hävisi. En ostanut Temusta, en ole tilannut sieltä ikinä mitään.
Olet allerginen jollekkin ainesosalle
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tämä voide on tarkoitettu herkälle iholle. Olen käyttänyt vuosia saman sarjan päivävoidetta ja nyt kokeilin ekan kerran yövoidetta.
Joko olet allerginen tai olet käyttänyt tosi tymäkkää voidetta, niiden ryppyjä häivyttävä ominaisuus kun perustuu turvotuksen aikaansaamiseen, siten syntyy illuusio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tämä voide on tarkoitettu herkälle iholle. Olen käyttänyt vuosia saman sarjan päivävoidetta ja nyt kokeilin ekan kerran yövoidetta.
Nyt en ymmärrä. Onhan sitä herkän ihon voiteissakin. Mikä tuote kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis ei sisällä hyaluronihappoa tämä.
Voiko syynä olla se, etten puhdistanut kasvoja muuten kuin kasvovedellä ennen voiteen levittämistä? Ei ollut meikkiä, ainoastaan aamuiset päivävoiteet, niin en pessyt puhdistusaineella ennen yövoiteen laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis ei sisällä hyaluronihappoa tämä.
Mikä?
Hyvä nyrkkisääntö noiden tuotteiden kanssa on, että mikäli kirvelee edes hieman, älä käytä. Jos jatkat käyttöä, voi tuloksena olla ilkeä ihottuma ja kallis ihotautilääkärissä käynti sekä ihottuman hoitotuotteet. Turvotus on myös allerginen reaktio. Ei tehovoiteet nyt sentään näkyvästi ihoa turvota.
Joku reaktio tuo selvästi on. Kuumottaako iho? Ostitko voiteen Temusta?