Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Henna, mun ois pitänyt silloin kun halusit kolmikantaisen keskustelun suostua ja tunnustaa nämä tunteet totaalisesti. Ei olisi pitänyt peitellä mitään. Se että olen joutunut susta näin etäälle tuntuu hivuttavan minut kokonaisvaltaiseen kuolioon aivan joksikin muuksi muumioksi. Samalla suren, kun näen sunkin muuttuvan pois siitä ihanasta yhteydestä missä me oltiin. Täytyy vaan tunnustaa, että olet minulle jotain ainutlaatuista: jotain yksi ja ainoa äärettömästä. En osaa selittää miksi vedät minua puoleesi. En käsitä. En ymmärrä. Nyt siis ikävöin.
Hyvää Joulua Sinulle ja muista Joulu on kaikille uskonosta ja vakaumuksesta huolimatta! Se on rauhallisuuden ja syventymisen Juhla. Itse alan jo olla lähempänä Suomeniemen luonnon uskontoja kuin tuo meille tarkoitettu ulkomainen uskonto. .
Siis ole kiltti ja nauti niistä kauniista muistoista joita vietimme veden äärellä. Vieläkin kadun sitä, että en hypännyt uimaan Tornionjokeen! Ja kyllähän uin liki perääbn Ii-joessa ja keskellä koskea joka oli liki kuiva. Muistatko Rajapiikin ja etsimme sitä onko tämä Tullihuone? Ja minun piti suudella joka ikisen sillan tai niemenkärjessä ja jos en huomannut tehdä sitä luonnonmuistomerkeillä niin huomautit! Se oli kivaa elämää! Muistathan kaiken hyvän kiltti? Muistatko Kolvananuuron ja sen Uuron keskellä olevan pienen lammen johon menin uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Joskus on raivostuttanut hänen edesottamuksensa.
Minun ilmeisesti. 😞
Älä sure ihana 🤗 Ei ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit, kultsi?
Kultseille jutellaan muuta kautta. Täällä on vain kaivattuja. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit, kultsi?
Kultseille jutellaan muuta kautta. Täällä on vain kaivattuja. sivu
Oikeammin kaipaajia.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit, kultsi?
Ihajees mite sä
Nukkumaan. Aamulla 05 herätys. Olisipa ihana nukkua kainalossa🤔
Sinä menit, minä jäin. En unohda sinua koskaan.
Joskus alkuaikoina käytin kaivatusta nimeä kultsi ja sain siitä aika pahasti siipeeni. Päätin, etten enää käyttäisi sitä, mutta tänään ajattelin testata pitkästä aikaa😚
Vierailija kirjoitti:
Mies, oletko itkenyt kaivattusi takia?
Olen, entä itse, nainen?
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan. Aamulla 05 herätys. Olisipa ihana nukkua kainalossa🤔
Nollavitoset on just tollasia
Mietin etten ehkä ainoa olekaan jota kaltoin nyt kohdellaan. Tätäkö mietit taas? Ei sitä taaskaan kiinnosta.
Nuku hyvin rakas. Oisitpa mun. Suukko hyväksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta itku (parisuhde)markkinoilla varsinkaan, kun kaivattu ei ole vapautunut markkinoille eikä vapaudu.
Mistäs sen tietää?
Kaivatulla on niin onnellinen parisuhde eikä koskaan jättäisi toista.
Kaivattuni kaiken tietää
Kainalossa nyttenkin
Mitään se ei ymmärrä
vieläkään.
Mistäs sen tietää?