Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mies, oletko itkenyt kaivattusi takia?
Kyllähän ne rukkaset sai kyyneleet silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Joskus on raivostuttanut hänen edesottamuksensa.
Minun ilmeisesti. 😞
Kyllä, jos olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Anteeksi +t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Minun ilmeisesti. 😞
Kyllä, jos olet mies.
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Minun ilmeisesti. 😞
Kyllä, jos olet mies.
En ole.
No sitten olet väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain raivon kyyneliä.
Miksi?
Minun ilmeisesti. 😞
Kyllä, jos olet mies.
En ole.
No sitten olet väärä.
Sivuosuma siis. Sukupuoli vain oli väärin.
Ei auta itku (parisuhde)markkinoilla varsinkaan, kun kaivattu ei ole vapautunut markkinoille eikä vapaudu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vieläkin muistan sut J, vaikka järjetöntä onkin. Miehelle.
Mä muistan sut aina 💔
Öitä muikkunen. Huomenna nähdään. 🧡nuppunen
Ihan kuin universumi ois koittanut tänään sanoa, että on huono idea yrittää pysyä erossa tästä ketjusta. Yleensä nimittäin luen joka ilta, mutta oon alkanut rajoittaa. Oli yksi homma kesken ja päätin, että en saa mennä vauvalle ennen kuin se homma on valmis. No sitten yöllä kun homma oli valmis ja tulin viimein lukemaan ketjua, niin tää palsta oli jotenkin ihan jumissa. Koitin mennä ketjuun ja sain peräti yhden sivun hitaaaasti auki, ei vain ladannut ja alkoi tulla error ilmoitusta. Sitten kun tänään ehdin tulla tänne lukemaan, niin koko ketjua ei ollut enää missään. Harmittaa, että meninkin laittamaan sen muka tärkeämmän homman edelle, just kun ite vielä edellisenä iltana kirjoitin useamman viestin. Kenties olit kirjoittanut vastaukseksi jotain ja se jäi nyt näkemättä.
Tuot ilon ja viet sen (lue: sinun puute).
Voi meitä kaipaajaraukkoja🤍🤍🤍🤍🤍
-P-
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. En päästäis sua pois, jos syliini saisin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia.Toivon näkeväni pitkän unen, jossa olen sylissäsi lämpimässä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Itkin ihan muuten vaan.
Niinkin voi käydä, kunhan itkettää, surullinen olo. Tunnekuorma vain puskee läpi. Elämä on tuntemista ja itsensä loppuun elämistä.
Xxxxxx xxxx xxxxx. Farewell old friend. Ja hyvät joulut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin universumi ois koittanut tänään sanoa, että on huono idea yrittää pysyä erossa tästä ketjusta. Yleensä nimittäin luen joka ilta, mutta oon alkanut rajoittaa. Oli yksi homma kesken ja päätin, että en saa mennä vauvalle ennen kuin se homma on valmis. No sitten yöllä kun homma oli valmis ja tulin viimein lukemaan ketjua, niin tää palsta oli jotenkin ihan jumissa. Koitin mennä ketjuun ja sain peräti yhden sivun hitaaaasti auki, ei vain ladannut ja alkoi tulla error ilmoitusta. Sitten kun tänään ehdin tulla tänne lukemaan, niin koko ketjua ei ollut enää missään. Harmittaa, että meninkin laittamaan sen muka tärkeämmän homman edelle, just kun ite vielä edellisenä iltana kirjoitin useamman viestin. Kenties olit kirjoittanut vastaukseksi jotain ja se jäi nyt näkemättä.
Joku tarkoitus on aina. Vastaavia on käynyt itellekin monesti. Hyviä ajatuksia.
Aineeton joululahjatoive: viesti sinulta irl.
🙏🏽
En kieltäytyisi kutsusta. En luultavasti voisi. Olisin uskollinen vain itselleni oikeudesta siihen. Nähtäväksi jää. Elämähän ei ole itsestäänselvää.
Minun ilmeisesti. 😞