Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Nyt kahvia työpäivän jälkeen. Kaivatulle terkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Sama. Tulin ilmottamaan kaivatulle, että vihdoin 1.1.25 en ole enää ikinä täällä. -M(n)
Mä oon just nyt kans, ja seuraavan kerran ehkä huomenna, jouluna tai jussina. Kolmas M (n)
Moi mä oon täällä aina, neljäs M (n)
Vierailija kirjoitti:
Don't argue with idiot because they will drag you down to their level and beat you with experience.
Yksi sana väärässä muodossa ilmiantaa heti tankeroenglannin, lol
MM(m) paikalla kuten usein muutoinkin :)
Liisaa kaipaan ja toivon että vielä joskus kohtaamme!
Elämäni intohimoisimpia hetkiä vietin kanssasi... varsinkin ne hetket hotellihuoneessa jossa nautimme toisemme seurasta. Pitkään, hartaasti ja intohimoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uni poistettiin juuri sillä aikaa, kun vastasin siihen. Onneksi copy pastesin ennen lähettämistä. Vastaukseni voi lukea täältä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4967454/kysy-ut-p-vastaa-jos-haluaa
/UT-PUtp kirjoittelee itse unia, joita sitten tulkitsee. Taitaa olla samalla mangusti ja monta muuta nikkiä. Rasittava minä tahansa hahmona.
Jep. Muistan vieläkin kun aloin seuraamaan näitä ketjuja, joku sanoi tuosta että jännä, kun aina joku kysyy mitä uni tarkoitti ja sitten muutaman minuutin sisään UTP kirjoittaa viestin. Sitten tuli joku hätävale ja muutama viesti, että "en ole nyt kerennyt joten tulee viesti vähän myöhemmin" yada yada. Eiköhän tuokin ole se "näkijä", enkeli, tähteläis, tarot nönnönnöö postaaja
Onko ensi vuosikin tätä samaa tuskailua kaipauksen kanssa? Päästäkää joku minut kärsimyksistäni.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis en oo tanssinu.
Minä koko illan,oli kivaa.Enempi voisi olla hauskuutta elämässä.Tosin pieniä ilon hetkiä arvostaa suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Sama. Tulin ilmottamaan kaivatulle, että vihdoin 1.1.25 en ole enää ikinä täällä. -M(n)
Mä oon just nyt kans, ja seuraavan kerran ehkä huomenna, jouluna tai jussina. Kolmas M (n)
Tääl kans M (n) viides
Hän ei koskaan osoittanut sellasta läheisyyttä, jota olisin tarvinnut tai ainakin odottanut. Olisiko sitä ollut ajan kanssa en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Älyä, kaunutta, mystisyttä, iloa,,.............. kerron loput.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos lähtisin kirjoittamisen kurssille?
Lähde vain! Mutta ei sun tartte, kun osaat jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ensi vuosikin tätä samaa tuskailua kaipauksen kanssa? Päästäkää joku minut kärsimyksistäni.
Ehkä kaivattusi paaluttaa sinua koko varren syvyydeltä ensi vuonna?
Toivottavasti ei. Hän on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Tääl kans M (n) viides
Täällä yks M (n):n kaipaaja. 15 vuotta nuorempi. Onko joku teistä mun kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna juhlitaan🎉
Missä on bileet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaivattusi paaluttaa sinua koko varren syvyydeltä ensi vuonna?
Toivottavasti ei. Hän on nainen.
On mahdollista, että strappari löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Tääl kans M (n) viides
En minä, tuo eka M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Tääl kans M (n) viides
Jos nimesi Alkaa A:lla ja olet myös nainen, niin voin kaivata bäkkiin. Nähty viimeksi yli vuosi sitten. -yksi ylläolevista M(n)
Vierailija kirjoitti:
Minä päästän, mutta se edellyttää, että pyydät luoksesi tai tulet itse minun luo. Ok?
Silvennoisen kunniaksi Panomies sketsi. Terkkuja kaivatulle
Järkipäätös!