Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos lähtisin kirjoittamisen kurssille?
Jos vain kiinnostaa. Mitä odotat kurssilta? Mikä sinua erityisesti siinä kiinnostaa? Kirjoittamisen kurssi nimenä jättää sisällön hämäräksi.
"Tapio" oletko paikalla? t. "Johanna"
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Sama. Tulin ilmottamaan kaivatulle, että vihdoin 1.1.25 en ole enää ikinä täällä. -M(n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vain kiinnostaa. Mitä odotat kurssilta? Mikä sinua erityisesti siinä kiinnostaa? Kirjoittamisen kurssi nimenä jättää sisällön hämäräksi.
Menkää molemmat "luetun ymmärtäminen" kurssille! -otsikon ymmärrys
Vierailija kirjoitti:
🥴💕
Kenelle?
Voisitko viuhahtaa mun unissa.
Täältä kaipaus_simulaattorista kevyet unet. Kaipaan ja rakstan omaa rusettiani. Huomenna lueskelen illan läpi... kunpa minulla olisi kaikki aika sinulle. Ehkä joskus. Vain rakastunut ihminen tietää mitä tunnen. T:Toivo ,Tapiosta en tiedä. T💝L lahjoja on monia mutta sinä olet ainoain. Huomenna runon merkeissä...😘
Vierailija kirjoitti:
Täältä kaipaus_simulaattorista kevyet unet. Kaipaan ja rakstan omaa rusettiani. Huomenna lueskelen illan läpi... kunpa minulla olisi kaikki aika sinulle. Ehkä joskus. Vain rakastunut ihminen tietää mitä tunnen. T:Toivo ,Tapiosta en tiedä. T💝L lahjoja on monia mutta sinä olet ainoain. Huomenna runon merkeissä...😘
Unohtui Poks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥴💕
Kenelle?
Se on Hangon keksille.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko viuhahtaa mun unissa.
Tulen varmasti, lupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää molemmat "luetun ymmärtäminen" kurssille! -otsikon ymmärrys
Oletko ajatellut että mitä jos kaksi toisiaan kaipaavaa etsii tunnisteita toisistaan täällä? Olet autisti kun et ymmärrä itse otsikon ja sen salliman sisällön monivivahteisuutta. Terveisin eräs estynyt jolla luetun ymmärtäminen ollut aina priimaa.
"Olet autististi kun et ......."! Ymmärrätko mitä tuli kirjoitettua! - sivu
Kaipaan kuusta ekstra havuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M paikalla. n
Sama. Tulin ilmottamaan kaivatulle, että vihdoin 1.1.25 en ole enää ikinä täällä. -M(n)
Mä oon just nyt kans, ja seuraavan kerran ehkä huomenna, jouluna tai jussina. Kolmas M (n)
Ei jaksa kun ne deletoidaan. Mun fantasiat joutaa WC-pyttyyn *fluushhh*