Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?

Vierailija
18.12.2024 |

Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?

Kommentit (238)

Vierailija
181/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies on ystävällinen mutta se ei tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut. Sama kuin naisillakin.

Minäkin olen ulkonäköön katsomatta mukava ja naiset kuvittelee että olen kiinnostunut. Entisessä työpaikassa missä oli noin puolet naisia niin aika paljon tultiin iholle ja tehtiin tikusta asiaa. Se että vitsailee työkaverille ja on mukava ei tarkoita että on "ihastunut". 

Vai kokeiletko vaan viehätysvoimaasi itse? Se paikkaa sinun huonoa itsetuntoasi ja vanhenemisen kriisiä?

Vierailija
182/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, naisen syytä kaikki, kuvittelee että mies on ihastunut, eihän ne koskaan ihastu kehenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen nyt vähän enemmän vaaditaan kuin hymyily. Kyllä mulle ainakin hymyilevät ja juttelevat kivoja useat naiset harva se päivä. En mä silti heihin ihastu, ihan tavallista ystävällisyyttä, johon tietenkin vastaan samalla tavalla Eri asia jos alkaa olla muita elkeitä, kuten että alkaa tehdä itseänsä tykö.

M58

Millä lailla tykö? 

Vierailija
184/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies on ystävällinen mutta se ei tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut. Sama kuin naisillakin.

Minäkin olen ulkonäköön katsomatta mukava ja naiset kuvittelee että olen kiinnostunut. Entisessä työpaikassa missä oli noin puolet naisia niin aika paljon tultiin iholle ja tehtiin tikusta asiaa. Se että vitsailee työkaverille ja on mukava ei tarkoita että on "ihastunut". 

Onko sua siis useat naiset käpälöineet, kaikki samalla työpaikalla? Ö Miten se edes on käytännössä mahdollista? 

Millä lailla sitten vitsailet, että lopputulos on tuo? Varmasti ne naiset tietävät, jos toisetkin on sun kimpussa noin sankoin joukoin. Oletko ollut ns. mies, jolla on maine? Ei kuulosta ihastumisilta, kuulostaa siltä että vitsailusi on tulkittu yksimielisesti kaksimielisesti. 

Vierailija
185/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin ihastun. Ja joudun sitten pettymään. On niin paha usein siksi olla.

T.M52

Täh? Tuossa iässä vielä? Olen samanikäinen mies ja olen jo ajat sitten oppinut kontrolloimaan ihastumistani (kaikkiin) kauniisiin naisiin. 2-kymppisenä vielä sorruin siihen ja siitä tuli lopulta aina vain paha mieli.

Oon vaan tälläinen.

M52

Vierailija
186/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloisille ja nauravaisille, äidillisille naisille miehet herkästi tekevät lämpimämpiä lähestymisiä. Kuvittelevat naisen olevan mielihyvästä kikkurallaan ihan miehestä itsestään johtuen. 

Argh, se on sitten tuo äidillisyys jonka perässä ovat 🤮

Isoihin tisseihin ihastujat ainakin.

Vierailija
187/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sua siis useat naiset käpälöineet, kaikki samalla työpaikalla? Ö Miten se edes on käytännössä mahdollista? 

Millä lailla sitten vitsailet, että lopputulos on tuo? Varmasti ne naiset tietävät, jos toisetkin on sun kimpussa noin sankoin joukoin. Oletko ollut ns. mies, jolla on maine? Ei kuulosta ihastumisilta, kuulostaa siltä että vitsailusi on tulkittu yksimielisesti kaksimielisesti. 

Muakin kiinnostaisi kuulla tarkemmin. Ehkä fantasioissa näin?

Vierailija
188/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen nyt vähän enemmän vaaditaan kuin hymyily. Kyllä mulle ainakin hymyilevät ja juttelevat kivoja useat naiset harva se päivä. En mä silti heihin ihastu, ihan tavallista ystävällisyyttä, johon tietenkin vastaan samalla tavalla Eri asia jos alkaa olla muita elkeitä, kuten että alkaa tehdä itseänsä tykö.

M58

Millä lailla tykö? 

Hakeutuu samoihin paikkoihin samaan aikaan, kyselee mistä pidän, yllättäen kohta on jotain sellaista tarjolla. Esimerkiksi.

Vierailija
189/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Millä lailla tykö? 

Hakeutuu samoihin paikkoihin samaan aikaan, kyselee mistä pidän, yllättäen kohta on jotain sellaista tarjolla. Esimerkiksi.

Ystävällinen? Hakeudutko itse samoihin paikkoihin?

Vierailija
190/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille:

Ihastuminen = voisin panna

Rakkaus = seksi

Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.

Rakkauteen, rakastumiseen, tarvitaan lisäksi nöyrää tottelevaisuutta kaunottarelta.

Joo just. Itsehän vaikutan juuri tällaiselta varmaan miesten mielestä. Nöyrältä ja tottelevaiselta. Ikävä kyllä kaikki ongelmatapaukset aina ihastuvatkin. Alkoholistit, hieman sovinistiset ym tapaukset.

Mä taas omanarvontuntoinen, tarvittaessa Justiina. Kaksi hyvää aviomiestä ja muutama seurustelukumppani, enemmänkin olisi ollut tarjolla. Eivät ne kaikki halua jalkarahia.

Vierailija
191/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä herkästi tulkitsevat normaalin ystävällisyyden joksikin kiinnostuksen ilmaukseksi. Näin on ainakin omalla kohdalla käynyt. 

Vierailija
192/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edellinen keskustelu aiheesta poistettiin. Mutta jopa mieheni huomannut joidenkin kohdalla että käyttäytyvät kuin olisivat ihastuneita. Esim naapuri, joka tulee juttelemaan ja keksimään tikusta asiaa. Yksi asiakas oli myös hyvin tuttavallinen vastikään, muun muassa haukkui vaimoaan ja laittoi flirttailevia viestejä. T. Ap

Vaikutat rehellisesti sanottuna melko itserakkaalta ja kalastelet kehuja.

Vierailija
193/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun naisen pyllyn kannikoiden välissä olevasta ruskeasta pisteestä😋

Vierailija
194/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä herkästi tulkitsevat normaalin ystävällisyyden joksikin kiinnostuksen ilmaukseksi. Näin on ainakin omalla kohdalla käynyt. 

Sama. Kuten joku sanoi et jos nainen hyvännäköinen ja ystävällinen, niin alkaa himottaa ja sitten tekee tällaisia tulkintoja. Näinhän se taitaa olla.

Vierailija
195/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edellinen keskustelu aiheesta poistettiin. Mutta jopa mieheni huomannut joidenkin kohdalla että käyttäytyvät kuin olisivat ihastuneita. Esim naapuri, joka tulee juttelemaan ja keksimään tikusta asiaa. Yksi asiakas oli myös hyvin tuttavallinen vastikään, muun muassa haukkui vaimoaan ja laittoi flirttailevia viestejä. T. Ap

Vaikutat rehellisesti sanottuna melko itserakkaalta ja kalastelet kehuja.

Pitäiskö vaan olle kertomatta näitä asioita? Ei se mitenkään muuta tilannetta.

Vierailija
196/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastun jokaiseen kauniiseen naiseen, jonka kanssa olen vähänkään tekemisissä. Ihastumisella tarkoitan, että haluaisin seksiä heidän kanssaan.

Tämä.

Vierailija
197/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille:

Rakkaus = seksi

Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.

Samaa se on monelle naisellekin jos se mies on riittävän pantavan oloinen ja ovulaatio on ajankohtainen kuukautiskierrossa.

Valitettavan moni ihminen unohtaa, miten primitiivisiä eläimiä mekin olemme. Kaikkea toimintaa lopulta ohjaa pohjimmillaan halu lisääntyä.

Myös niilläkin jotka vannottavat lapsettomuutta. Samat primitiiviset vaistot siellä taustalla silti toimivat eivätkä alkukantaiset halut katoa mihinkään.

Saa toiminnan toki verhota vaikka millä ylevillä konsepteilla ja nimillä. Pohjimmiltaan kuitenkin ihastuminenkin on hyvin primitiivinen fyysinen prosessi joka pohjimmiltaan tähtää potentiaaliseen lisääntymiseen.

Entä sit jos ollaan jo vanhempia, reilusti yli 40v?

Vierailija
198/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos heiltä saa seksiä.

Vierailija
199/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Oletko j ä n n ä?

Vierailija
200/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille:

Rakkaus = seksi

Samaa se on monelle naisellekin jos se mies on riittävän pantavan oloinen ja ovulaatio on ajankohtainen kuukautiskierrossa.

Valitettavan moni ihminen unohtaa, miten primitiivisiä eläimiä mekin olemme. Kaikkea toimintaa lopulta ohjaa pohjimmillaan halu lisääntyä.

Myös niilläkin jotka vannottavat lapsettomuutta. Samat primitiiviset vaistot siellä taustalla silti toimivat eivätkä alkukantaiset halut katoa mihinkään.

Saa toiminnan toki verhota vaikka millä ylevillä konsepteilla ja nimillä. Pohjimmiltaan kuitenkin ihastuminenkin on hyvin primitiivinen fyysinen prosessi joka pohjimmiltaan tähtää potentiaaliseen lisääntymiseen.<

Tämä on varmasti totta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan