Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?
Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?
Kommentit (238)
Samahan se on naisellakin, ensin katsotaan ulkonäkö ja sitten sormet ristiin ettei se kovin pahasti hakkaa tai petä.
TOTTA:
..tai ole miehellä (💩 ) häätö tulossa (asuntolaan) ja alku epämääräisiin tahoihin perintään veloissa, mitä sitten maksat vuosia.
Onneksi kaikki p.sca esiin tulee aikanaan.
Kiitti vuidu.sti.
- 🤮 Muista olla tarkkana anorektikkoäijäinhokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille:
Ihastuminen = voisin panna
Rakkaus = seksi
Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.
Rakkauteen, rakastumiseen, tarvitaan lisäksi nöyrää tottelevaisuutta kaunottarelta.
Joo just. Itsehän vaikutan juuri tällaiselta varmaan miesten mielestä. Nöyrältä ja tottelevaiselta. Ikävä kyllä kaikki ongelmatapaukset aina ihastuvatkin. Alkoholistit, hieman sovinistiset ym tapaukset.
Istun johtoryhmissä naisvaltaisella alalla......kyllähän kaikenlaista naista on tullut vastaan tässä uran varrella, jotka ovat olleet hyvinkin ihastuneita minuun. Esim. tänään soitteli kollega, joka jo vaihtoi duuneja....niin soitti ja tuli tunne, että haluu vain jutella kanssani ja muuten vääntää tikusta asiaa.
Niin pointtina se, että olen naimisissa ja rakastan vaimoani., toiset naiset eivät millään tavalla kiinnosta minua romanttisessa mielessä. Niinpä lakkaamatta myös jaksan puhua vaimostani....ts. yritän näin ennalta ehkäistä turhaa yritystä ja kertoa näin että olen varattu. Exsäni sanoi, että eniten elämässään hän kaipaa älykkäitä keskusteluja kanssani...olin loukkaantunut, koska olisin olettanut hänen jääneen kaipaamaan villiä seksielämäämme....heh.
No jos on yksi tai kaksi reikää niin ihastuu heti koht.
T. Mies Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä ei ole hyvännäköisiä eivätkä saa juuri ikinä naishuomiota missään. Koko elämän aikana.
Kyllä se sekoittaa pään jos joku edes vähän osoittaa ystävällisyyttä ja höyrypäisimmät luulevat sitä tavallista tervehdystä ja hymyä jopa rakastumiseksi.
Monet firmat kuten Twitch, deittisivut, onlyfans ym. käyttävät tätä tietoisesti hyväksi, tietävät että ne valtavat massat rumia miehiä maksavat vaikka 50 euroa siitä että joku nainen edes mainitsee heidän nimensä striimissä.
-ruma lyhyt mies
Tässä se syy tulikin aika pitkälti. Voimme sulkea ketjun, sillä vastaus on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Istun johtoryhmissä naisvaltaisella alalla......kyllähän kaikenlaista naista on tullut vastaan tässä uran varrella, jotka ovat olleet hyvinkin ihastuneita minuun. Esim. tänään soitteli kollega, joka jo vaihtoi duuneja....niin soitti ja tuli tunne, että haluu vain jutella kanssani ja muuten vääntää tikusta asiaa.
Niin pointtina se, että olen naimisissa ja rakastan vaimoani., toiset naiset eivät millään tavalla kiinnosta minua romanttisessa mielessä. Niinpä lakkaamatta myös jaksan puhua vaimostani....ts. yritän näin ennalta ehkäistä turhaa yritystä ja kertoa näin että olen varattu. Exsäni sanoi, että eniten elämässään hän kaipaa älykkäitä keskusteluja kanssani...olin loukkaantunut, koska olisin olettanut hänen jääneen kaipaamaan villiä seksielämäämme....heh.
Kiva huomio sulla ja uusi näkökulma. Pitäisi tehdä näistä ihastuvista naisistakin oma ketjunsa. Se tosin jäisi lyhyeksi, koska harvoin naiset myöntää kärkkyvänsä jotain miestä. ;D Mukavempi mussuttaa kun miehet ne niiin aina on ihastuneita, ettei mitään määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että nainen alitajuisesti testaa voimaansa, antamalla ymmärtää että mies on kiinnostava tai muuten vihjaamalla.
Hyvä käytös ja tavat on eri asia, nämä helposti ylittyvät ja sit kuvitellaan että 'taas yks panon etsijä', kun mies ymmärtää että nainen on kiinnostunut (siis tämän käytöksestä johtuen).
Nyt vaan jyrkästi kiistämään.
Luettele tapoja, joilla ns. hyvät tavat ylittyy. Kiinnostaa kuulla.
Tämäpä. Nainen on turvassa, näitä on mahdoton osoittaa, mikäli siis ei sanallisesti mitään selvästi esitä tai kosketuksella välitä.
Kuitenkin enemmän kuin peruskohteliaisuuteen loppuvan tunneyhteyden voi luoda sanattomastikin, ja uskon kyllä, että tämän tunnistaa ja tiedostaa, kun tapahtuu.
Ei ole rikos, mutta omalla käytöksellään voi varmasti vaikuttaa.
Ja toki, poikkeuksia on, miehissä varmaan paljon niitäkin, jotka haluavat nähdä naisen olemuksesta/viesteistä enemmän kuin siinä on ollutkaan.
Ihastun mahdollisuuteen saada pillua.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, jos mahdollisuutta ei ole. Kyseessä esim lapsesi hoitaja joka tekee vain työtään. Molemmat naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Otatko itse? Entä silmille?Oletko puutteessa oleva inkel?
T. Setämies, 30 cm
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi edellinen keskustelu aiheesta poistettiin. Mutta jopa mieheni huomannut joidenkin kohdalla että käyttäytyvät kuin olisivat ihastuneita. Esim naapuri, joka tulee juttelemaan ja keksimään tikusta asiaa. Yksi asiakas oli myös hyvin tuttavallinen vastikään, muun muassa haukkui vaimoaan ja laittoi flirttailevia viestejä. T. Ap
Ap yrittää nyt kertoa, että hän on MegaBeibe, johon kaikki miehet rakastuu heti eka silmäyksellä.
Ap. Miehet haluaa pillua, tissejä ja persettä. Kalu kovana sperma lentää mies kiimassa. Rakkaus on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille:
Ihastuminen = voisin panna
Rakkaus = seksi
Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.
Samaa se on monelle naisellekin jos se mies on riittävän pantavan oloinen ja ovulaatio on ajankohtainen kuukautiskierrossa.
Valitettavan moni ihminen unohtaa, miten primitiivisiä eläimiä mekin olemme. Kaikkea toimintaa lopulta ohjaa pohjimmillaan halu lisääntyä.
Myös niilläkin jotka vannottavat lapsettomuutta. Samat primitiiviset vaistot siellä taustalla silti toimivat eivätkä alkukantaiset halut katoa mihinkään.
Saa toiminnan toki verhota vaikka millä ylevillä konsepteilla ja nimillä. Pohjimmiltaan kuitenkin ihastuminenkin on hyvin primitiivinen fyysinen prosessi joka pohjimmiltaan tähtää potentiaaliseen lisääntymiseen.<
Eli 50% naisista ei ole pantavia? Ja se on ainoa tärkeä kriteeri naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mikä tässä ajattelutavassa on erityisen feminiinistä?
tämä: "olen seksiä halunnut vasta sitten kun olen oikeasti rakastunut."
Noin on.
Kaikki miehet rakastuvat vasta sitten kun on ensin rakašteltu (useasti). Mutta, saattaa olla että jotkut naiset (etenkin vanhat) haluavat ensin rakastua ja vasta sitten lopettavat pihtaamisen (joten jäävät ilman ketään).
No ei koske kaikkia miehiä. Kuten sanoin, itse rakastuin ensin ja vasta sitten halusin seksiä. Ja olen kyllä mies. Ilmeisesti sitten feminiinisesti ajatteleva sellainen, mutta se on minulle ok. Onpahan itselle ja vaimolle helpompaa, kun en muna huurussa kuolaa työkavereita ja asiakkaita.
Kyllä siihen nyt vähän enemmän vaaditaan kuin hymyily. Kyllä mulle ainakin hymyilevät ja juttelevat kivoja useat naiset harva se päivä. En mä silti heihin ihastu, ihan tavallista ystävällisyyttä, johon tietenkin vastaan samalla tavalla Eri asia jos alkaa olla muita elkeitä, kuten että alkaa tehdä itseänsä tykö.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, jos mahdollisuutta ei ole. Kyseessä esim lapsesi hoitaja joka tekee vain työtään. Molemmat naimisissa.
Edelleen, aina on mahdollista peuhata kun mies ja kaunotar hímoavat toisiaan, ja lähes aina niin tapahtuu.
#156: "Eli 50% naisista ei ole pantavia? Ja se on ainoa tärkeä kriteeri naisessa?"
Ehkä noin 5% naisista on kelvollisia (riittävän hoikkia ja riittävän nuoria), heistä jokin 0,5% on kaunottaria. Sen lisäksi heidän on oltava kaikin puolin sellaisia, että mies on onnellinen valittuaan mielitiettynsä. Nämä ovat kriteerit.
En voi sanoa muiden puolesta mitään mutta itse en ainakaan ihastu.