Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?
Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?
Kommentit (238)
Riippuu ulkonäöstä. Mikäli nainen on ruma, niin silloin ehdottomasti ei!
Ap on selkeä jännänainen! Muut naiset seuraa kateellisena vieressä, kun jännänäinen vie kaikkien miehet!
Niin, tai sitten ihmiset ovat mukavia, kohteliaita, iloisia, hyvällä tuulella tai vastaavat hymyyn hymyllä. Mitä sitten vaikka joku olisikin ihastunut? Ei se tarkoita että ihminen tekisi tai yrittäisi jotain negatiivista. Voi toki vetää omat johto päätökset ja heittäytyä tylyksikin. Oma valinta.
Ainoastaan jos pimppirasian pääseminen on mahdollista.
Seksin takia miehet ovat naisten kanssa tekemisissä.
Minulla on ollut miestuttuja jotka ovat olleet rakastuneet kuulemma esimerkiksi kaikkiin naispuolisiin ystäviin joita heillä on ollut(mm minä) ja on ihmetelty kun minä en ole ihastunut jokaiseen vastaantulevaan kiinnostusta osoittavaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus herää, ei romanttinen ihastuminen. Himo esim voi herätä. Tai kiinnostus viehättävään persoonaan, olkoon ystävä tai rakkaus. Mies tekee päätöksen nopeasti, onko naaras mahdollisesti romanttiseen suhteeseen, himosuhde vai platoninen yhteys.
Mun kanssa yksikään mies ei ole halunnut platonista yhteyttä. En enää kaveeraa miesten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin ne kaikki ehdottavat seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen nyt vähän enemmän vaaditaan kuin hymyily. Kyllä mulle ainakin hymyilevät ja juttelevat kivoja useat naiset harva se päivä. En mä silti heihin ihastu, ihan tavallista ystävällisyyttä, johon tietenkin vastaan samalla tavalla Eri asia jos alkaa olla muita elkeitä, kuten että alkaa tehdä itseänsä tykö.
M58
Eli ihastut jokaiseen joka tuo itseään tykö (mitälie sitten tarkoittaa)?
Itselläni käynyt useamman kerran niin että miehet ihastuneet, eikä minulla tasan ole ollut mitään tunteita tai sellaisia ajatuksia heistä. Enkä mielestäni ole ollut edes flirtti! En ylipäänsä ole kovin avoimesti flirttaileva ihminen.
Pidin näitä miehiä osaa täysin kaverina, yksi oli ainakin asiakas ja yksi kaverin ex mies, eikä tosiaan kukaan näistä edes omantyylinen millään tavalla. Ja kyllä kertoivat joko itse tai sitten kuulin jonkun kolmannen osapuolen kautta että miehet olivat olleet ihastuneita/kiinnostuneita minusta. Ja tasan yhtä yllättynyt olen ollut joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai sitten ihmiset ovat mukavia, kohteliaita, iloisia, hyvällä tuulella tai vastaavat hymyyn hymyllä. Mitä sitten vaikka joku olisikin ihastunut? Ei se tarkoita että ihminen tekisi tai yrittäisi jotain negatiivista. Voi toki vetää omat johto päätökset ja heittäytyä tylyksikin. Oma valinta.
Haittaa se esim jos oma mies katsoo vierestä kun ihastunut ulkopuolinen mies flirttailee oikein kunnolla
Kyllä miehet tuntuvat ihastuvan helpommin ja myös olettavan toisen osapuolen olevan ihastunut heihin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä herkästi tulkitsevat normaalin ystävällisyyden joksikin kiinnostuksen ilmaukseksi. Näin on ainakin omalla kohdalla käynyt.
Pieni vinkki. Lapsena, nuorena ja vielä aikuisuuden kynnykselläkin useimmat miehenalut saavat vain negatiivista palautetta kaikilta ympärillä olevilta potentiaalisilta kumppani-/seurusteluehdokkailta. Usein jopa ihan puhdasta vittuilua.
Ystävällinen, käytännössä vieras tai muuten ei-ihan-läheinen, tyttö/nainen on täysin vieras asia. Katsoisit joskus peiliin. Kuinka monelle pojalle olet vittuillut ihan huvin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä herkästi tulkitsevat normaalin ystävällisyyden joksikin kiinnostuksen ilmaukseksi. Näin on ainakin omalla kohdalla käynyt.
Pieni vinkki. Lapsena, nuorena ja vielä aikuisuuden kynnykselläkin useimmat miehenalut saavat vain negatiivista palautetta kaikilta ympärillä olevilta potentiaalisilta kumppani-/seurusteluehdokkailta. Usein jopa ihan puhdasta vittuilua.
Ystävällinen, käytännössä vieras tai muuten ei-ihan-läheinen, tyttö/nainen on täysin vieras asia. Katsoisit joskus peiliin. Kuinka monelle pojalle olet vittuillut ihan huvin vuoksi?
What? Minä en ainakaan vittuile kellekään, ellen kohtaa täysin törkeää käytöstä. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Minä en ainakaan vittuile kellekään, ellen kohtaa täysin törkeää käytöstä. T. Eri
Eihän kukaan. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen nyt vähän enemmän vaaditaan kuin hymyily. Kyllä mulle ainakin hymyilevät ja juttelevat kivoja useat naiset harva se päivä. En mä silti heihin ihastu, ihan tavallista ystävällisyyttä, johon tietenkin vastaan samalla tavalla Eri asia jos alkaa olla muita elkeitä, kuten että alkaa tehdä itseänsä tykö.
M58
Millä lailla tykö?
Hakeutuu samoihin paikkoihin samaan aikaan, kyselee mistä pidän, yllättäen kohta on jotain sellaista tarjolla. Esimerkiksi.
Ystävällinen? Hakeudutko itse samoihin paikkoihin?
En jos ei nimenomaan ole joku tarkoitus 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M58
Eli ihastut jokaiseen joka tuo itseään tykö (mitälie sitten tarkoittaa)?
No ei se mikään automaatti ole, mutta laittaa harkitsemaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut miehet ihastuu kaikkiin naisiin joiden kanssa ovat tekemisissä. Ja kuvittelevat että naisetkin ihastuu kaikkiin miehiin.
Tuolla aiemmin taidettiinkin mainita ns. valokeilaefekti.
Jos tulkitsee jokaisen hymyn ihastuksen merkiksi, niin silloin todennäköisesti kärsii tuosta psykologisesta harhasta. Ja vastaavasti jos joku näyttää tympääntyneeltä, kyllästyneeltä tai tylyltä, tulee tunne, että tuon toisen ihmisen negatiivinen tunnetila johtuu nimenomaan minusta. Vaikka oikeasti tyypillä olisi vaan muuten huono päivä.
Minulla on miespuolinen ystävä, joka elää juuri tällaisessa harhassa. Erityisen hankalaa juuri hänelle, kun kohtaa erilaisissa palvelutilanteissa nuoria naisia, jotka osaavat asiakaspalvelijan hymyilevän ja ystävällisen käytöksen. Saattaa koko loppuilta mennä sen pohtimiseen mitä se 30 vuotta nuorempi kassatyttö siellä etnisessä ruokakaupassa oikein tarkoitti, kun se hymyili.
Kyseessä on kaiketi jonkinlainen narsismin muoto, eli kuvitellaan että kaikki muut pyörii juuri minun ympärilläni. Aika raskasta, ainakin henkilölle itselleen.
Kun pukeudun kesällä hempeisiin sifonkikukkamekkoihin, joillakin miehillä menee pasmat sekaisin. Rupeavat änkyttämään, eikä saa katsetta pois. Ihan noloa, kun ei toimi yläpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille:
Ihastuminen = voisin panna
Rakkaus = seksi
Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.
Samaa se on monelle naisellekin jos se mies on riittävän pantavan oloinen ja ovulaatio on ajankohtainen kuukautiskierrossa.
Valitettavan moni ihminen unohtaa, miten primitiivisiä eläimiä mekin olemme. Kaikkea toimintaa lopulta ohjaa pohjimmillaan halu lisääntyä.
Myös niilläkin jotka vannottavat lapsettomuutta. Samat primitiiviset vaistot siellä taustalla silti toimivat eivätkä alkukantaiset halut katoa mihinkään.
Saa toiminnan toki verhota vaikka millä ylevillä konsepteilla ja nimillä. Pohjimmiltaan kuitenkin ihastuminenkin on hyvin primitiivinen fyysinen prosessi joka pohjimmiltaan tähtää potentiaaliseen lisääntymiseen.
Entä homot ja lesbot? Ei se niiden ihastuminen voi vahingossakaan johtaa lisääntymiseen..
Ihastuu. Koko ikänsä kun on saanut tylytystä naisilta niin kyllä ne tunteet heräävät jos kerrankin joku kohtelee kuin ihmistä.
Ja ei tarvitse vetää johtopäätöksiä että olisin jotenkin vajaaälyinen tai ihmisiä tai heidän käytöstään ymmärtämätön.
Kun tuo edellinen kirjoittaa, että "nainen alitajuisesti testaa voimaansa", niin hän tarkoittaa sitä, että nainen on hänen mielestään viehättävä. Miehet usein kuvittelevat, että naisen viehättävyys heidän silmissään = nainen jotenkin itse viestii heille kiinnostusta. Vaikka nainen ei edes olisi huomannut miehen olevan olemassa. Tän näkee täälläkin esim. pukeutumiseen liittyvissä keskusteluissa, missä jotkut miehet ovat varmoja, että mitä tahansa vaatekappaleita, joista juuri he sattuvat pitämään, käytetään vain vetämään miehiä puoleensa.
Eli lyhyesti sanottuna "hyvät tavat ylittyy" voi tarkoittaa esim. sitä, että naisella on tissit tai että hänellä on hame päällä tai että hän on hymyillyt.