Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tai tietääkö joku jonkun joka on tyytyväinen hallitukseen?

Vierailija
17.12.2024 |

Elänkö kuplassa?

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palstan vakkaritrolilt on toooosi tyytyväisiä, ja saavat palkkaa ja leipäkortteja. 

Toki persuilla ja kokkeleilla on edelleen kannattajia vaikka niiden määrä vajeneekin valtavaa vauhtia. 

Vierailija
182/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että ne tyytyväiset lomautetaan tai irtisanotaan, tai joutuvat pitkälle sairauslomalle vaikka välilevynpullistuman takia. 

Hyvähän se on tyytyväinen olla niin kauan, kun leikkaukset ei itseä koske. 

Kotitalousvähennysten leikkaus sairauspäivärahohen lisäksi oli kyllä typerintä paskaa, mitä hallitus on keksinyt. Lisää harmaata taloutta ja pienyritykset konkurssiin, näin sitä pitää 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten hallituksen kannatus on alhaimmillaan, mutta silti kaikki hallituksen kannattajan ovat parhaimpaan työaikaan vauvapalstalla 😄. Multipeukutus kunniaan, jospa se lisäisi hallituksen suosiota!

Vierailija
184/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tyytyväinen, mies on tyytyväinen, mun äiti, aikuiset lapset, jne.

Kyllähän meitä on. Mitään pahaa tämä hallitus ei ole vielä tehnyt.

Ehkäpä sairastutte vakavasti. Ehkä lennätte lopultakin pihalle suojatyöpaikoistanne ja menetätte sen seurauksena omistusasuntonne. Ehkä saatte kadulla köyhältä turpiin. Ehkä kuolette matkalla yöpäivystykseen. 

Vierailija
185/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten hallituksen kannatus on alhaimmillaan, mutta silti kaikki hallituksen kannattajan ovat parhaimpaan työaikaan vauvapalstalla 😄. Multipeukutus kunniaan, jospa se lisäisi hallituksen suosiota!

Kaksi työkyvytöntä mt-ongelmaista persua täällä multipeukuttaa ja nuolee hallituksen paskapersettä 🤣🤣 Varma tieto.

Vierailija
186/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin edellistä hallitusta parempana kuin nykyistä hallitusta. He sentään selvisivät arvosanalla 10+ vaikeista korona ajoista.

Tämä nykyinen ei tiedä mitä tekee. Niin kuin nyt hups vaan seurakunnille ropisi ylimääräistä rahaa. Mitä vit*ua?

Purra on pihalla taloudesta kuin lumiukko. Voisiko joku fiksu auttaa häntä?

Eduskunta on niitä joululahjarahoja jakanut ihan jokikinen vuosi, tämä ei tee minkäänlaista poikkeusta. Ainoa poikkeus on median hyeenamainen penkominen joka on tuonut valtavan muutoksen siihen mitä kansalainen näkee ja tietoonsa saa verrattuna vaikkapa edellisen hallituksen aikaan. Pandemian ajan odotukset ja paineet hallitukselle olivat sen pandemian ulkopuolisissa asioissa aivan pyöreä nolla. Yhteisen ulkoapäin tulevan kriisin aikana on melko helppoa olla suosittu. Lasku maksetaan silloisista päätöksistä vasta nyt konkursseina (yritykset pysyivät pystyssä kriisirahoituksella joka on nyt loppu), syrjäytyneinä nuorina, ylikuolleisuutena ja velkataakkana.

Mieheni yritys sai 100'000 euroa koronarahaa yhdellä hakemuksella ja se käytettiin bonuksiin ja velkojen kattamiseen, ei suinkaan minkäänlaiseen kehittämiseen. Mies joutui keksimällä keksimään tunteja mitä muka oli käyttänyt kehitysprojekteihin. Oikeasti rahat piti konkurssikypsän firman pystyssä ilman että businessenkelinä hääräävän miljonäärin tarvitsi omistustaan rahoittaa enempää. Firma myytiin pandemian päätyttyä ja tämä pullasorsa kuittasi siitä useamman miljoonaa voittoa.  Kiitos Marinin hallitus!

Vierailija
187/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös hyvin tyytyväinen. Risuja kuitenkin ALV:n turhasta ja tuhoisasta korottamisesta, sekä siitä että somalẹja ja syyríalaisia ei karkoitèta välittömästi. Nythän siellä olisi asiat kunnossa. 

Hyvin tyytyväinen...? 🤔 Ei ihan siltä nyt kuulostanut. 

Vierailija
188/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teepä ihan nopea matemaattinen suoritus. Suomessa on äänioikeutettuja neljä ja puoli miljoonaa. Se on seitsemän numeroinen luku.

Vierailija
189/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ja suurin osa tuttavista tyytyväisiä hallitukseen. Tuli maalaisjärki taas käyttöön. Tosin kotitalousvähennyksen heikentäminen huono päätös ja Oy Suomi Ab:n viennin/liikevaihdon kasvattaminen tulisi olla vielä vahvemmin esillä.

Maalaisjärki? 🤣🤣🤣🤣🤣 Ja tuo velasta jauhaminen on paskapuhetta. Tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen ja tappaa silti hyvinvointivaltion. 

Vierailija
190/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me fasistit olemme !  Köyhät töihin pois pummaamasta, SUAMI NOUSUUN !! 

Vierailija
191/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sairastutte vakavasti. Ehkä lennätte lopultakin pihalle suojatyöpaikoistanne ja menetätte sen seurauksena omistusasuntonne. Ehkä saatte kadulla köyhältä turpiin. Ehkä kuolette matkalla yöpäivystykseen. 

Sivusta huomautan, että emme nimenomaan työskentele suojatyöpaikoissa. Vaan sellaisissa joiden on pakko saada rahoituksensa asiakkailta. Usein Suomen ulkopuolelta.

Vierailija
192/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehta vassaritoive. Vain vassarit toivoo pahaa lähimmäisilleen. Viime hallituskin sen todisti.

Vierailija
193/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta huomautan, että emme nimenomaan työskentele suojatyöpaikoissa. Vaan sellaisissa joiden on pakko saada rahoituksensa asiakkailta. Usein Suomen ulkopuolelta.

Oikein huomautettu. 👍

Vierailija
194/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin tyytyväinen. Leikkausten määrä on vain liian pieni.

Sinulla on akuutti psykoosi. Soita 112. 

Vierailija
195/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varsin tyytyväinen. Hyvä hallitus!

T Petteri

Vierailija
196/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehta vassaritoive. Vain vassarit toivoo pahaa lähimmäisilleen. Viime hallituskin sen todisti.

Kun ette te sadistiriistäjäkusipäät kerran tunne empatiaa, niin täytyy toivoa, että Siperia opettaa, jotta saisitte jotain järkeä paksuihin kalloihinne. 

Vierailija
197/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni lisäksi tiedän useammankin jotka ainakin on tyytyväisempiä tähän nykyiseen mitä edelliseen ja siihen mikä se tämänkin vaihtoehto olisi.

Tämä on se pienempi paha.

Vertailuksi, jos edellinen hallitus olisi jatkanut tämän kauden, itäraja olisi jäänyt auki ja sellainen 200 tuhatta venäjän agenttia ja muuta tööööörröristiä tekisi täällä jo tuhojaan ja lisää tulisi rajan yli jatkuvasti.

Vierailija
198/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ette te sadistiriistäjäkusipäät kerran tunne empatiaa, niin täytyy toivoa, että Siperia opettaa, jotta saisitte jotain järkeä paksuihin kalloihinne. 

Ethän sinäkään tunne 😄 paraskin puhumaan 😆

Vierailija
199/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin tyytyväinen, mutta olosuhteisiin nähden varmaan paras mahdollinen. Suomihan olisi jo konkurssissa jos vasemmisto hallitus olisi johdossa. 

Vierailija
200/271 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu hallitus, ei ole ollut kunnon hallitusta pitkään aikaan. Nyt on, nautitaan nyt näistä hyvistä vuodista, sanokoot Ylen uutiset mitä tahansa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi