Onko joku tai tietääkö joku jonkun joka on tyytyväinen hallitukseen?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen.
Ja vielä sellainen kummajainen, että olen pienituloinen duunari. Eikä meikäläiset kuulemma tykkää nykyhallituksesta.
Sama. Tuo tosin ei ole enää mitään uutta, että muut kuvittelee tietävänsä minua paremmin millainen olen ja mitä mieltä minä olen.
Tässähän onkin kokoomuksen ja persujen voitto selitetty. Sama koskee Trumpia Usassa. Ihan sama mitä politiikkaa he tekevät. Kokoomus on suomen ideologisin ja persut identiteettipoliittisin puolue.
Identiteettipolitiikka on sinulle ilmeisesti täysin vieras käsite. Se tarkoittaa sitä, että ihminen on ensi sijassa ja vain ja ainoastaan oman identiteettiryhmänsä edustaja. Käsite on yksi vasemmiston peruskäsitteistä.
Vierailija kirjoitti:
"Lisää leikkauksia asumislisään. Vanhemmiltaan vuokraamassaan tai vanhempansa omistamassa asunnossa asuva opiskelija voi saada tulevaisuudessa enintään 83 euroa asumislisää kuukaudessa, suunnittelee hallitus."
Tämän pitäisi tietenkin olla nolla euroa, mutta hyvä että edes leikattiin.
Tulee jännittävät ajat, kun tulee potkulaki ja sairaspäivärahat leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus nostaa oven ikärajaa ja suunnittelee sen poistamista kokonaan.
Eiks ole hyvä?
Olemme kaikki tyytyväisiä.
Kuka poistikaan eläkeputken?Muistitteko olla tyytyväisiä?Vai oliko se parempi päätös kun vassarit sen teki?
Hallitus poisti ikäsidonnaisuudet työttömyystuista eli työkkärin ei enää tarvitse hommata 57 - vuotiaana irtisanotulle työpaikkaa josta kertyisi uusi ansiosidonnainen ja nyt syksyllä poistettiin.
Et vastannut kysymykseen Miksi edellinen rahanjakaja hallitus poisti eläkeputken ja jättää eläkeikää lähestyvät oman onnensa nojaan?
Vierailija kirjoitti:
Tulee jännittävät ajat, kun tulee potkulaki ja sairaspäivärahat leikataan.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Ja, ansiosidonnaiset on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää kuinka löyhin perustein edelliset hallitukset ovat jakaneet rahaa kaikkialle. Nykyhallitus on järkeistänyt rahanjakoa. Hyvä!
Ai eheytyshoitojen, naisvihajärjstön tukeminen on sinusta järkevää rahanjakoa ja samaan aikaan leikataan lapsilta ja nuorilta, mielenterveystyöstä ja parisuhdeväkivaltaa kohdanneiden naisten auttamisesta? Olet psykopaatti?
"Eheytyshoito" tarkoittaa sitä, että terapeutti tai lääkäri ei voisi enää tulevaisuudessa kieltää sen autistitytön poikatunnetta. Tällä on tarkoitus vain saada lisää jäseniä t ransseurakuntaan. Kukaan terapeutti ei "eheytä" homoja heteroksi enää. Oletko tyhmä?
Hallitus leikkaa sairaspäivärahaa.
Lähihoitaja saa 1000 brutto vähemmän sairaspäivärahaa kuin mitä on palkka ensi vuonna.
Minä olen. Aina riittänyt töitä. Kaksi ammattia luettu. Ei tukiaisia. Laiskat ja porsivat sohvalta ylös töihin. Hyvä kun tuet alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritys on ulkomaalainen ja palkkaa ulkomaalaisen työntekijän niin tuon työntekijän ei tarvitse maksaa veroja Suomeen 6 kuukauteen.
Mieti noita alihankintayrityksiä rakennusalalla ja satamissa.
Kuka kehtaisia nyt olla, sellasessa toimitusjohtajana, kun kaikki tietää noi verokikkailut.
Alihankintayrityksiä ja tytäryhtiöitä.
Tosiasiassa he haluavat maksaa veronsa Suomeen, koska Suomen progressiivinen verotus on huomattavan edullinen virolaisille ja latvialaisille. Esim. 35.000 euron vuositulon verotus on ensi vuonna Helsingissä 11,5 % ja työntekijän sivukulut 7,74 %. Latviassa verot olisivat 23 % ja sivukulut 11 %, Virossa 20 % ja 2,6 %. Molemmissa näissä maissa työnantajan sivukulut ov
Mistäköhän olet tietosi hakenut vai onko sinulla niskassasi sellaiset lainat ja maksut ja vähennytkset että saat veroprosenttisi noin alhaiseksi?
Helsingissä ensi vuonna 35 000 euron tuloista valtionveroprosentti on noin 9-12 %, kunnallisvero on noin 19,5 %, sairausvakuutusmaksu noin 1,52,0 %, mahdollinen kirkollisvero noin 1 %.
Eli 35 000 euron vuosituloilla Helsingissä henkilön kokonaisveroprosentti on arviolta noin 23-25 %, jolloin veroja maksetaan noin 8 0008 500 euroa vuodessa, riippuen tarkemmista laskelmista.
Mihin laskelmasi perustuvat? Verottajan laskurilla 35000 euron vuosituloilla perheetön kirkoon kuuluva n. 45-vuotias helsinkiläinen maksaa veroja ja muita maksuja 6930€ (veroja ja vastaavia 4339€ ja loput eläkevakuutusmaksua ja työttömyysturvavakuutusmaksua). Veroprosentti on 12.40 ja kaikkiaan palkasta vähennetään 20.14%.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa sairaspäivärahaa.
Lähihoitaja saa 1000 brutto vähemmän sairaspäivärahaa kuin mitä on palkka ensi vuonna.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea enää tammikuussa.
Loppuu ne väsymys / ahdistus saikut.
Hallitus nostaa eläkemaksua prosentilla ensi vuonna.
Hallitus tekee päätöksiä hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen. Leikkausten määrä on vain liian pieni.
Sinulla on akuutti psykoosi. Soita 112.
Vassarin kanssa ei voi olla eri mieltä.Tulee Neuvostoliitto mieleen,sitähän te kaipaisitte.
2400 brutto palkalla saa sairaspäivärahaa ensi vuonna 1000 brutto - verot.
Että jos sairastuu syöpään tai jalka murtuu niin ou jee.
Veikkaan, että kaikki kokoomuksen jäsenet ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
2400 brutto palkalla saa sairaspäivärahaa ensi vuonna 1000 brutto - verot.
Jos ei ole säästöjä niin omistusasunto menee ulosottovirastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ja suurin osa tuttavista tyytyväisiä hallitukseen. Tuli maalaisjärki taas käyttöön. Tosin kotitalousvähennyksen heikentäminen huono päätös ja Oy Suomi Ab:n viennin/liikevaihdon kasvattaminen tulisi olla vielä vahvemmin esillä.
Maalaisjärki? 🤣🤣🤣🤣🤣 Ja tuo velasta jauhaminen on paskapuhetta. Tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen ja tappaa silti hyvinvointivaltion.
TÄssä näkee kuinka tyhmää kansa on! Sannulin sitoumukset maksaa yhä hunajaa ja siksi sitä velkaa pitää ottaa. Toinen vaihto ehto olisi olla ottamatta ja lopettaa kaikki sossutuet, eläkkeet puoliksi jne
Asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea lasten ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ja suurin osa tuttavista tyytyväisiä hallitukseen. Tuli maalaisjärki taas käyttöön. Tosin kotitalousvähennyksen heikentäminen huono päätös ja Oy Suomi Ab:n viennin/liikevaihdon kasvattaminen tulisi olla vielä vahvemmin esillä.
Maalaisjärki? 🤣🤣🤣🤣🤣 Ja tuo velasta jauhaminen on paskapuhetta. Tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen ja tappaa silti hyvinvointivaltion.
TÄssä näkee kuinka tyhmää kansa on! Sannulin sitoumukset maksaa yhä hunajaa ja siksi sitä velkaa pitää ottaa. Toinen vaihto ehto olisi olla ottamatta ja lopettaa kaikki sossutuet, eläkkeet puoliksi jne
Lopeta se Sannasta puhuminen.
Nyky hallitus on ollut kaksi vuotta päättämässä asioista ja rakennetaan tunnin junaa ja maksetaan verovähennystä ulkomailla olevien loma-asuntojen remontteihin ja maksetaan isoja määriä yritystukia.
Ottaako koville kun kaikki ei olekaan samaa mieltä vassaripoloisen kanssa?