Joulusuklaat ei mene kaupaksi
Kommentit (186)
Rahtipenan pastillit taas menevät, kuin kuumille kiville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin fazerin konvehtirasioita jokainen meidän perheestä, kun sai kolme kympillä. Paljon eri makuja ja marmelaatitkin oli tarjouksessa.
Missä näitä 3 kympillä tarjouksia on, kun minä en ole törmännyt? Jossain semipaikallisissa halpamarketeissako? S- ja K-ryhmällä tai Lidlillä ei ainakaan ole ollut.
K-Supermarketista Stockmannin alakerrasta ostin Tampereella, en tiedä sitten onko se "semipaikallinen halpamarket". Kaikissa K-ryhmän kaupoissa oli joitain viikkoja sitten. Fazerin sinisiä levyjä myös oliko 4 vai 5 kympillä. Juhlapöydän konvehdit oli Lidlissä viime viikolla 3 kpl / 9,99 €. S-ryhmästä en tiedä, kun heillä en asioi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen demariutopia ratkaisu kun tavara ei mene kaupaksi:
>NOSTETAAN HINTAA!
Suomalainen demariutopia ratkaisu kun verotulot laskee:
>NOSTETAAN VEROJA!
Voi v i t t u että mä odotan sitä tuleevaa sotaa, jolla noista demarikusipäistä päästään eroon!
Sulla meni nyt puolueet sekaisin. Kyllä siellä on persut ja kokoomus nostamassa hintoja ja veroja.
Velkaraharalli Euroopassa ja suomessa nosti inflaation ja korot rajuun nousuun,nyt tilanne on parantunut inflaation ja korkojen osalta tämä hallitus toi uskottavuutta taloudenpitoon ja siitä on tullut tunnustusta niiltä,jotka asiiaa valvovat,turha valehtelu on syytä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni suklaarasia 9€? Ei kiitos.
S-ryhmä tarjoaa,fazerrasiat 3-kympillä,kutn viime vuonnakin.
Siis onko nytkin se tarjous ?
Kyllä tänään tulee voimaan
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ja Riikka Purra ovat kertoneet että jos ei ole rahaa niin pitää mennä vaan töihin. Niin se ongelma ratkeaa, eli itsestähän nämä asiat on kiinni.
Heikki Hiilamo kertoi muutama päivä sitten jotain ihan muuta lehdessä. Hän sanoi, että vaikka miten paljon pienennettäisiin kansalaisten saamaa rahallista tukea, se ei muuta sSuomen työllisyystilannetta yhtään paremmaksi. Täällä ei ole tarpeeksi työpaikkoja. Hänen esimerkissään yhtenä kuukautena oli n 280 000 työtöntä ja vain 50 000 työpaikkaa. Ei tarvitse olla hirveän hyvä matematiikassa ymmärtääkseen, että jokaiselle työttömälle ei riitä työtä. Kukaan työnantaja ei palkkaa 5-6 henkeä työpaikalleen, "jotta ihmisillä olisi työtä". Hän palkkaa vain yhden ihmisen, jonka katsoo sopivaksi tai joka tyytyy pieneen palkkaan. Hiilamon mukaan nyt tehdyt säästöt ja muutokset eivät ehkä ole auttaneet työllisyystilannetta, kun s eon mahdotonta. Toisaalta voimme nyt itse määrätä valtion taloudesta eikä tule joku muu EU:sta tekemään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta ja mukavaa joulun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta ja mukavaa joulun aikaa.
Onko joka paikassa, näähän on alueellisia käsittääkseni yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi halpa, me tilataan aina näitä erilaisia.
No ei ole kyllä yksikään tuote minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin fazerin konvehtirasioita jokainen meidän perheestä, kun sai kolme kympillä. Paljon eri makuja ja marmelaatitkin oli tarjouksessa.
Missä näitä 3 kympillä tarjouksia on, kun minä en ole törmännyt? Jossain semipaikallisissa halpamarketeissako? S- ja K-ryhmällä tai Lidlillä ei ainakaan ole ollut.
Citymarketissa oli muutama viikko sitten.
Eli missasin sen. Harmi. Olisin ostanut Julioita jemmaan miestä varten. Itselle en tänä vuonna osta Fazeria. Jouluvieraita varten voisin hakea irttarilaarista Sinistä, kun ovat niin stnan kranttuja, ettei muu kelpaa.
Viikonloppuna oli ainakin Jyväskylän Prismoissa 3 rasiaa kympillä ja 5 rasiaa noin 16 euroa.
No joulun jälkeen ostetaan alesta, jos on jäljellä jotain. Oikealla hinnalla en osta.
Vierailija kirjoitti:
No joulun jälkeen ostetaan alesta, jos on jäljellä jotain. Oikealla hinnalla en osta.
No jos tätä uutista yhtään tulkitsee, niin on aika helposti pääteltävissä, että joulun jälkeen on paljonkin sukaata jäljellä. Sitten ostetaan, sopuhintaan.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ja Riikka Purra ovat kertoneet että jos ei ole rahaa niin pitää mennä vaan töihin. Niin se ongelma ratkeaa, eli itsestähän nämä asiat on kiinni.
En käy töissä mutta olisi varaa ostaa vaikka kuinka paljon suklaata pelkästään osinkotuloilla. Kaikista mukavinta on että on rahaa enemmän kuin Orpolla tai purralla joten voi sanoa niitä köyhiksi.
Hyvä! Boikottiin kaikki ylikalliit tuotteet!
Mä ostin just Normalista suklaata 2,80 e paketti. Marketista en osta noilla hinnoilla.
Mä syön ainakin vaan raakasuklaata nykyään. Paljon terveellisempää kuin täynnä sokeria olevat konvehdit. https://www.vitamiini.org/paras-raakasuklaa/ tuollaisia hedelmän makuisia siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan K-ryhmän mobiilietuna oli, citymarketista sai
Tässä joulusuklaan hinnoittelussa sattui kyllä pörssiporsaita omaan leukaan. Ne samat suklaiden maut tulee oikein takaisin suuhun kun näkeekin ne samat viime vuotiset rasiat kaupoissa joten maun ja hinnan vuoksi jää ostamatta.
Kahden "kotimaisen" valmistajan joulusuklaiden maku on minusta huonontunut vuosi vuodelta. Nyt saa riittää. Ostan ruotsalaista konvehtia jos ostan.
Yhyy... muutaman rasian voi ostaa jouluna. Ei ole kallista.
Citymarketissa oli muutama viikko sitten.