Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulusuklaat ei mene kaupaksi

Vierailija
17.12.2024 |

No hinnat on nyt tuplaantuneet 

joo ei

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010910001.html

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan sellaisen Geisha-rasian aina jouluksi. Ei ole väliä mitä maksaa. En minä suklaapatukoita tarjolle laittaisi. Konvehdit saa nätisti esille ja niitä on helppo syödä siististi.

Vierailija
162/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluina näitä pystyi ihan hyvin kiskomaan sen 3-5kpl. Nykyhinnoilla hädintuskin pystyy yhden ostamaan. Perkeleen maailmantalous!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleeni, että onneksi käyn töissä, saan palkkaa ja on varaa ostaa mitä tarvitsen.

Vierailija
164/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, ihmiset ovat pistäneet stopin vedätykselle! Toivottavasti kieltäytyvät ostamasta myös muuta ylihintaista k- ja s-ryhmien kaupoista. K-Kauppiasta ei tarvitse palkita kiskurihinnoista ylimääräisellä taskurahalla, vaan voi marssia esim. Lidlin tai jättää vain ostamatta. 

Vierailija
165/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime jouluina näitä pystyi ihan hyvin kiskomaan sen 3-5kpl. Nykyhinnoilla hädintuskin pystyy yhden ostamaan. Perkeleen maailmantalous!

Suomalaiset kauppiaat ja elintarvikkeiden valmistajat. Ei tässä ole maailmantalous taustalla. Halvemmalla saa kaikki elintarvikkeet ja taloustavarat hyvinvoivasta ja rikkaasta Ruotsista tai Virosta. 

Vierailija
166/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleeni, että onneksi käyn töissä, saan palkkaa ja on varaa ostaa mitä tarvitsen.

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleeni, että onneksi olen citymarket-kauppias. Tuloni tuplaantuivat viime vuonna koska sähkönhinta ja Venäjä ja jouduin ottamaan puolet suuremman voiton nostamalla hinnat kattoon. 

Vierailija
167/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osta suklaakarkkeja yli 5e hintaan, oli palkka miten iso tahansa. Halvemmalla ostaa vaikka suklaalevyn.

Vierailija
168/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Supermarketissa oli plussatarjouksella Pandan juhlapöytäkonvehdit 2,99 egee. Ostin Lindtin nalleja kuitenkin, kun oli juhlapöytäkonvehdit jo ostettuna. Nallet olivat nättejä.

Vierailija
169/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en osta suklaakarkkeja yli 5e hintaan, oli palkka miten iso tahansa. Halvemmalla ostaa vaikka suklaalevyn.

Niin, etkä enää tankkaa sitten kun bensa maksaa yli kaksi markkaa litra, etkä enää käy elokuvissa jos lipun hinta nouse yli 10 euron, etkä etkä etkä....

Vierailija
170/186 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joulun jälkeen menee alennettuun hintaan.

Tai oikeastaan juuri jouluna. Aattohan on vasta aatto, ja sen jälkeen alkaa joulu.

Vierailija
171/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon pienen erän mokkapaloja jouluksi. Siinä on riittävästi suklaan makua ja äklömakeaa. 😋 Ne ei ole meillä arkisia. Harvoin  niitä syödään.

Vierailija
172/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaarasiat ovat järjettömän hintaisia. En osta suklaata jouluksi, ilmankin pärjää.

Anthon Berg 2-kerrosta Rustassa 7,99 e. 

Vierailija
173/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa niitä Fazerin pitkiä rasioita esimerkiksi 2pkt 10€ niin kannattaa valita ne laatikot joissa suurin paino. Näyttää olevan isoja eroja. Itse ostan vasta joulun jälkeen. Toivottavasti ovat alennuksessa.

Vierailija
174/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osoittaisin sormella kauppiaita enkä fazeria, minä olen töissä eräässä kaakaon toimitusketjun osassa ja se suklaa ei todellakaan ole niin kallista kun se lähtee sieltä fazerin tehtaalta eteenpäin.

Ongelma on se että se ei kelpaa kauppiaalle että tienaisi ihan niin kun viime vuonnakin enemmän kun kukaanzmuu, vaan hänen pitää tienata enemmän kun kukaan muu JA enemmän kun itse tienas viime vuonna.

Vierailija
175/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen demariutopia ratkaisu kun tavara ei mene kaupaksi:

>NOSTETAAN HINTAA!

Suomalainen demariutopia ratkaisu kun verotulot laskee:

>NOSTETAAN VEROJA!

Voi v i t t u että mä odotan sitä tuleevaa sotaa, jolla noista demarikusipäistä päästään eroon!

Suomalainen demariutopia: Kun väestön vanhetessa terveydenhuollon palveluiden kysyntä kasvaa -> vähennetään palveluita.

Vierailija
176/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden 5e:n rasian kotiin. Aikuistalous. Laitoin sen pakettiin, ettei tule syötyä ennen joulua:)

Vierailija
177/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Prismassa nyt Fazerin päällystekonvehdit nyt 3 rasiaa 10 eurolla. Kyllä näkyi menevän kaupaksi, kun on hinta kohdillaan. Ei ollut enää paljon jäljellä. 

Vierailija
178/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suklaat aina jouluaaton alennuksesta (-50 %) ja säästän.

Vierailija
179/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa niitä Fazerin pitkiä rasioita esimerkiksi 2pkt 10€ niin kannattaa valita ne laatikot joissa suurin paino. Näyttää olevan isoja eroja. Itse ostan vasta joulun jälkeen. Toivottavasti ovat alennuksessa.

Prismoissa nyt 10 eurolla 3 rasiaa.

Vierailija
180/186 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osoittaisin sormella kauppiaita enkä fazeria, minä olen töissä eräässä kaakaon toimitusketjun osassa ja se suklaa ei todellakaan ole niin kallista kun se lähtee sieltä fazerin tehtaalta eteenpäin.

Ongelma on se että se ei kelpaa kauppiaalle että tienaisi ihan niin kun viime vuonnakin enemmän kun kukaanzmuu, vaan hänen pitää tienata enemmän kun kukaan muu JA enemmän kun itse tienas viime vuonna.

Kaikista kalleimpia ne suklaat on Fazerin omassa verkkokaupassa.