Joulusuklaat ei mene kaupaksi
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin fazerin konvehtirasioita jokainen meidän perheestä, kun sai kolme kympillä. Paljon eri makuja ja marmelaatitkin oli tarjouksessa.
Me tuotiin Albaniasta Joulusuklaat 10 Rasiaa 8e. Venäjällä valmistettu.
Suklaan kilohinnat on noissa konvehdeissa tosi hurja.
Kaupassa oli myynnissä yli 50 euron suklaarasioita. hullut hinnat. Vielä kun hälytystarrat laittavat niin jopas on.
niissä on sokeria, siksi niitä ei osteta.
Vierailija kirjoitti:
Fazer kehtaa laittaa joulukonvehtiversiot noista geisha fazerina da Capo Pätkis joita myydään patukoina vuoden ympäri. Nuo konvehdit tulee ekana kauppoihin ja joulun jälkeen niitä on eniten myymättä
Viime vuosina joulukonvehdit ovat kadonneet mystisesti joulun jälkeen. Ei myymättömiä konvehteja, ei alennuksia, vaan myyjät keräävät pois.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen demariutopia ratkaisu kun tavara ei mene kaupaksi:
>NOSTETAAN HINTAA!
Mitä demarit tähän liittyy? Olen lukenut palstalta, ettei vasemmisto tee töitä eikä ainakaan ole yrittäjä.
Alkaisivatkin jo myydä alennuksella, ajattelin tänä vuonna ostaa konvehtirasioita joululahjaksi, 5pkt olen jo ostanut ja 2pkt syönyt pojan kanssa ja yhden annoin hänelle mukaan kun lähti kotiinsa.
Muutaman viikon suklaalakon aikana totesin että sehän on ihan turha menoerä.
Eilen ainakin meidän paikallisessa CM oli Lindtin isot nallet melkein loppu, villapaitaisia ei ollut enää ollenkaan, olisin sellaiset ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Pieni suklaarasia 9€? Ei kiitos.
S-ryhmä tarjoaa,fazerrasiat 3-kympillä,kutn viime vuonnakin.
Itse ostin kaksi levyä pandan tummaa suklaata, 2,25 per levy. Yksi Pandan konfenttirasia on (3e), josta tarjoan muille, kun itse en voi niitä syödä.
Muita en osta.
Voin ihan hyvin viettää joulun niin etten osta ainoatakaan suklaarasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aattona ja tapaninpäivänä katsomassa onko alennettuja rasioita myynnissä. Täydellä hinnalla en osta.
En osta edes puoleen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni suklaarasia 9€? Ei kiitos.
S-ryhmä tarjoaa,fazerrasiat 3-kympillä,kutn viime vuonnakin.
Siis onko nytkin se tarjous ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin jouluksi vain fazerin siniset suklaalevyt jokaiselle perheenjäsenelle kun ovat lähikaupassa alle 2e/levy ja lisäksi leivontaan vähän suklaata. Enempää en osta, suklaa on niin kallista nykyään. Kipurajani on nyt ylitetty.
Sama, jää konvehdit kaupan hyllylle minun osalta! FAZER TEETTÄÄ SUKLAITAAN VENÄJÄLLÄ, siksi laatu on laskenut ja samalla tukevat sotaa...hyi,hyi Fazu!
En ajattele poliittisia syitä suklaata ostaessani vaan sitä miltä suklaa maistuu ja fazer on mennyt aika paljon alamäkeen. Jää fazerit hyllylle minun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon suklaalakon aikana totesin että sehän on ihan turha menoerä.
Sama täällä. Kauhistuttaa ihmisten ahneus ihan pakko jouluna mässätä valtavat keot sokerirasvapalmuöljyseosta ja vielä monta rasiaa putkeen.
Ha ha! Kuppaajan (kauppiaan) tappio.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin fazerin konvehtirasioita jokainen meidän perheestä, kun sai kolme kympillä. Paljon eri makuja ja marmelaatitkin oli tarjouksessa.
Missä näitä 3 kympillä tarjouksia on, kun minä en ole törmännyt? Jossain semipaikallisissa halpamarketeissako? S- ja K-ryhmällä tai Lidlillä ei ainakaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä 3 kympillä tarjouksia on, kun minä en ole törmännyt? Jossain semipaikallisissa halpamarketeissako? S- ja K-ryhmällä tai Lidlillä ei ainakaan ole ollut.
K-mobiilissa ainakin oli pari viikkoa sitten. Liian aikaisin, melkein syöty jo.
Sama, jää konvehdit kaupan hyllylle minun osalta! FAZER TEETTÄÄ SUKLAITAAN VENÄJÄLLÄ, siksi laatu on laskenut ja samalla tukevat sotaa...hyi,hyi Fazu!