Onko noloa jos vaimo on poliisi?
Ja vaimo nostaa penkistä enemmän ja juoksee coopperissa paremman tuloksen kuin minä? Minä kyllä miehenä tienaan 10 -kertaisesti kuukaudessa sen mitä vaimoni.
Kommentit (13)
Olet väärässä suhteessa, jos on mielestäsi noloa.
Onhan se vähän noloa: onko poliisi päällä vai alla? Onko sinulla käsiraudat vai ei??
Kyllä se sinut partiokaveriin vaihtaa. Vertaa Taina Uppa/Kolkkala/Ojaniemi. Yöt kun ne ajelee partiossa niin..
Onneksi olkoon 30 000 euron kuukausipalkasta! Nimittäin jos tienaat kymmenkertaisesti kuukaudessa.
Luin vahingossa posliini. No ei kai se ole noloa. Paitsi jos itse koet että on miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon 30 000 euron kuukausipalkasta! Nimittäin jos tienaat kymmenkertaisesti kuukaudessa.
Oma firma tuottaa voittoa noin 380k-400k euroa vuodessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pamputtaako?
Strap on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko todella iso autokin?
Ei ole, jos vaimosi on "hyvä" poliisi: älykäs, korkea moraalinen, utelias, kiinnostunut, motivoitunut, omasta työstään.
Jos vaimosi on "teen tätä vain rahan takii" -poliisi, niin kyllä on noloa. Suosittelen alan vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko todella iso autokin?
No ferrari ei ole kyllä iso. Mu581tta autoja onkin 3 autotallissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos vaimosi on "hyvä" poliisi: älykäs, korkea moraalinen, utelias, kiinnostunut, motivoitunut, omasta työstään.
Jos vaimosi on "teen tätä vain rahan takii" -poliisi, niin kyllä on noloa. Suosittelen alan vaihtoa.
Korjaan, suosittelen akan vaihtoa.
Pamputtaako?