Puhelinliittymä - mitä hintoja tarjottu?
Mulla tällä hetkellä DNA 4g 300M hinta 21,90e/kk.
DNA tarjosi jatkoa samalle liittymälle hintaan 24,90e/kk.
Elisalta sain tarjouksen 4g 200M 21,99€/kk joten vaihdan nyt Elisalle kun sain vielä k-ryhmän lahjakortin 50€.
Mulla on vielä kolme kappaletta liittymiä perheessä. Oliskohan ollut mahdollista saada kaikille kolmelle liittymälle oma lahjakortti?
Kommentit (15)
Eikö ketään kiinnosta vertailla hintoja mistä saisi halvimmalla nettiliittymän?
Tuntuu että antavat pöydän alta parempia tarjouksia joillekin. Onko kukaan saanut 4g 200m alle 20€/kk ?
Mulla Telialta 4g 50M 14,90€. Tää nopeus riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta vertailla hintoja mistä saisi halvimmalla nettiliittymän?
Tuntuu että antavat pöydän alta parempia tarjouksia joillekin. Onko kukaan saanut 4g 200m alle 20€/kk ?
Ei mua ainakaan. Nykyinen alle kympin kuussa (ei myynnissä enää) ja kauppiaat lyö luurin korvaan, jos kyselen alle tuon meneviä hintoja. Pitäkööt "tarjouksensa."
Toimiiko kännykällä videot hyvin tolla 50M nopeudella?
Elisalla nyt aktiivinen tarjouskampanja, tarjouksia tulee lähes joka päivä. Liittymät alkaen 15,99/kk ja K-kaupan lahjakortti. En ole klikannut tarkempia tietoja, sillä en aio vahtaa operaaattoria.
Kun suljin DNA:n liittymääni vuosien asiakkuuden jälkeen en saanut mitään tarjousta, eikä edes kysytty, että miksi suljen liittymän. Syy oli siis liian kallis hinta ja laskujen saapumisen ja maksamisen vaikeus kun laskunmaksuautomaatit poistettiin ja kun laskun lähetys postissa maksoi niin paljon. Suljin liittymän ja käytän nykyään prepaidia. Laskujen kanssakaan ei nyt ole ongelmia. Liittymän 26,90 euroon noussut kuukausimaksu oli vaan yksinkertaisesti aivan liikaa vähäisestä käytöstä.
Elisa tykittää nyt paljon viestejä En ole edes lukenut niitä tarjouksia. En vaan jaksa ruveta siihen liittymän vaihtorumbaan.
Tähän kt-taloon tuli ilmainen netti. Se oli aivan paska ja palasin alkuperäiseen.
Elisa: Liittymät ilman määräaikaa alkaen 15,99€/kk.
Mitä kautta olette saaneet noita Elisan ja DNA:n tarjouksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta olette saaneet noita Elisan ja DNA:n tarjouksia?
Tulee tekstiviesteinä.
Mulla Dna 200 ja alle 19 euroa kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Dna 200 ja alle 19 euroa kuukausi.
Milloin sait tän hinnan? Tuntuu että kesän aikana hinnat kallistui.
^