Miten sinä päädyit vauvapalstalle?
Itse päädyin niin, että googlasin jotain, klikkasin hakutuloksista vauvapalstaa ja sille tielle jäin.
Kommentit (33)
Vahingossa, ja en ole viisastunut:). Pitkiä taukoja kyllä harrastan tän kanssa.
Jos luulet että tämä on vauvapalsta, niin kannattaa käydä näöntarkistuksessa. Tämä on Aihe Vapaa.
Päädyin vaivapalstalle, kun lapseni olivat vielä pieniä. Hain muiden mammojen seuraa. Ensimmäinen keskustelu, johon osallistuin, käsitteli päiväkodin kevätjuhlia.
Googlasin jotain tietoa automatkan aikana ja päädyin tänne. Sattumalta katsoin myös poiminnat-kohtaa ja sieltä löytyi keskustelu jauhelihan pesemisestä. Aloin lukea sitä kuskille ääneen ja taisimme lukea sillä matkalla myös muutaman muun klassikoketjun. Sille tielle jäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet että tämä on vauvapalsta, niin kannattaa käydä näöntarkistuksessa. Tämä on Aihe Vapaa.
Mulla lukee tuolla ylhäällä VAUVAfi, joten kutsun tätä vauvapalstaksi. ap
Sairastuin niin, etten pystynyt juuri poistumaan kotoa, ja olin yksinäinen. Olin aktiivinen monilla englanninkielisillä sivustoilla, mutta kaipasin välillä keskustelua äidinkielelläkin.
Teen tutkimusta junttien sielunmaisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Itsetutkiskelua onkin joskus hyvä tehdä.
Mä kans eksyin tänne Googlen kautta
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on joskus juntti.
Toiset vaan peittää sen paremmin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä kans eksyin tänne Googlen kautta
Sama täällä. Turmiollinen Google.
Yks palsta lopetti toinen hiljeni. Tämä nyt on se joka menee. Vaikka ei ole kovinkaan kätevä keskusteluun.
Suomi24 kaatui ja päätin kokeilla muuta palstaa sen ajan, kunnes saavat palstan taas auki. Sen jälkeen olen myös täällä käynyt.
Ahdistuin S24:ään lopullisesti, kun sillä oli aina joku rähisijä ja löysin eri palstan. Myöhemmin niitä rähinöitsijöitä siirtyi myös tänne.
Hyi v*ttu mikä v*ttu
Tämän ketjun ansiosta päädyin tänne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee tuolla ylhäällä VAUVAfi, joten kutsun tätä vauvapalstaksi. ap
Täällä on ihan omat foorumit lapsenpaskan koostumuksesta keskustelulle. Jotkut tuntuvat vieläkin kuvittelevan että Aihe Vapaa on joku äitylien oma safe haven.
Vierailija kirjoitti:
Luin sen kirjan.
Miten päädyit lukemaan kirjaa, jos et ollut käynyt täällä?
No muistaakseni keskustelu Kaksplussalla hiljeni ja porukka oli siirtynyt tänne...? 🤔
Mulla varmaan tapahtui samalla tavalla. En enää muista, siitä on jo muutama vuosi.