marrasmuruset
pidämpä tätä " pinoa" ylhäällä jos vaikka saataisi muitakin marraskuisiin odottajiin piakoin. tää yksinään pinoilu on aika tylsää puuhaa :) on aika ykspuolisia kokemuksia, mut ainaki on kuin olis kohdannu sielusiskon, hehe.
alkakaas plussailee tytöt :)
Kommentit (46)
Hei Freya!
Et ole täällä näköjään yksin =), hieno juttu!! Minä änkeäisin tänne myös mukaan vaikka dpo onkin vasta 11... 2 haamun jälkeen sain jo silminnähtävän plussan!!!!
Aarghh... keskenmeno pelottaa jo valmiiksi....
mä just luin tuolta että oot menny posauttaa jättipotin testiin :D onnea ihan hirmuisesti, kiva kun tulit :)
Anteeks että tungen pinoonne, en tänne kuulu..Tulin vaan muistuttaa, että oottehan muistaneet laittaa plussailmotuksenne tuonne kuumepuolen marraslistaan? Jos vaan viitsisitte, niin pysyis listapäivittäjäkin kärryillä..:)
Onnea vielä teille kaikille!
Tulen tänne teidän kaveriksi. Plussasin 26.2. Nyt alan tottua ajatukseen että olen raskaana. Hiljaa hyvä tulee...
(.) palelee varsinkin näin aamusta ja on vähän huono-olo. 29.3 on neuvolassa käynti.
Toivotaan että tänne saadaan paljon porukkaa tuolta haaveilijoiden puolelta.
Olen seuraillut sivusta keskusteluja vauvakuume palstalla, mutta en ole ikinä kirjoitellut. Testasin parjantaina plussan ja la ois 3.11 ( jonkun laskurin mukaan), nyt en malta enää olla osallistumatta. Tietokone on vaan niin vanha ja hidas, että saa minuutteja odotella sivujen aukeamista.
Mulla on 6- vuotias poika ennestään. Tää oli meidän eka yritys toista lasta ja on vähän pää pyörällä, kun näin äkkiä onnistui ( jos nyt sitten kestää..). Milloinkohan uskaltaisi kertoa pojalle? Ei nyt ihan vielä, mutta parin viikon kuluttua ajattelin.
Mulla oli tosi nopeasti ( varmaan kp 19/29) rinnat arat, vaikka edellisessä raskaudessa ei ollut oikeastaan ollenkaan. Vatsa tuntui vähän kummalliselta jos siihen koski ja oikeastaan aavistin jo ennen testiä olevani raskaana. Nyt ei oikein mitään uusia oireita, toivottavasti ei tuukaan pahaa oloa ym. Teille muille en osaa vielä kommentoida, kun en oikein muista noita nimimerkkejä. Ens kerralla sitten..
Plussasin muutama päivä sitten..=) Massu tuntuu hassulta.. painontunnetta... Tuleva iskäkin on innoissaan..=)
Pelkään keskenmenoa.. onneks vaan yks km takana.. Joka kerta ku wc:ssä käyn pelottaa, että vuoto onkin alkanut..
LA olis sitten marraskuun 2. päivä, jos kaikki menee hyvin..