Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko Stockmannilla välikausihaalareita myynnissä??

25.02.2007 |

Muistin juuri nuo Stockan alennussetelit,että ovat voimassa enää keskivikkoon,niin ajattelin että omalla kahdella setelillä + äidin kahdella saisin 40 euroa alennusta jos ostaisin kerralla koko kevätpuvuston,ts. Reimatecin välikausihaalarin,hatun ja käsineet +ehkä jotain muuta.

Mutta mahtaakohan Stockalla jo olla haalareita myynnissä,en ole käynyt vähään aikaan?Ja kyseessä olisi Tampreen St.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitten Tampereellakin. Ja nyt toistan itseäni ;o) tänä keväänä myynnissä vain Reimaa.

Vierailija
2/4 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on myynnissä. Itse ostin toissapäivänä, juurikin niiden alesetelien takia. Niitä saa käyttää seteli/50 euroo. Eli satasen ostoksista 20e, 200e ostoksista 40 euroo alennusta.

Itse ostin haalarin (ovh 89e)+kengät , sain 20 euroo alennusta. Kävin palauttaan kengät, sain niistä täyden hinnan takaisin eli haalarista loppuen lopuksi sain 20 e alennusta:)

Reimatec-vauvahaalari 69e, musta hyvät kaupat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. Gazellet housuineen ja hanskoineen tyttärilleen juurikin ostanut ja etusetelinsä sillä kuitannut ;O)

Mitä RIIKKA meinaa sillä ettei ole tarjolla kuin Reimaa? Kyllä Stockalla mun mielestä oli Reimatecia vaikka kuinka...

Vierailija
4/4 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis esim. Travallen