Mustikkapiirakka on junttimainen leivos
Kommentit (32)
Mustikkapiirakka ei ole leivos, vaan leivonnainen.
Ei vaan perinteinen suomalainen, ihana.
Eri maku ihmisillä. Joku pitää ja joku ei. Junttia se ei ole koska mustikka on terveellistä. Eri asia mitä on piirakkapohjaan työnnetty ja miltä se maistuu. Vaniljakastike tai kinuski vielä päälle.
Se on helppo ei niin aikaavievä tuotos. Ihmiset jotka ovat kiireisiä ja kaipaavat kahvin seuraksi jotain suuhun pantavaa on oiva valinta leipoa tämä herkku palan painikkeeksi. Oma tekemä on aina herkullisempaa kuin kaupan vastaavat tasalaatuiset eines-pakaste-sörsselit jos vain kiireiltään ehtii niin saa suun makiaksi.
Mitä sitten pitäisi kahvipöydässäsi olla tarjolla, ap, ettei olisi niin junttimaista tarjontaa? Macaronseja vai?
Mustikkapiirakka hakkaa niin maussaan, aromikkuudessaan, suutuntumaltaan kuin ravintosisällöltäänkin mennen tullen ne yltiöimelät kuivatetut pinkit hattaranpalaset, joiden suosio oli huipussaan jo 10 vuotta sitten mutta jotka ehkä mielestäsi ovat "epäjunttimaisia".
Itselläs on mustikkapiirakasta junttimainen näkemys.
Onceli ei oo saanu piirakkaa nyt kiukutellaan😄
Parasta on pullataikinaan tehty peltipiirakka. Itse en niin välitä rahka/viili tms piirakoista.
Ole sitten syömättä sitä. Se ei tosin muuta sitä, että mielipiteesi on tyypillisen, itseään fiksuina pitävän juntin.
Mä oon lähettänyt lapset metsään mustikoita poimimaan ja tehnyt niistä piirakan. Olen kehittänyt oman reseptin, joka maistuu taivaalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lähettänyt lapset metsään mustikoita poimimaan ja tehnyt niistä piirakan. Olen kehittänyt oman reseptin, joka maistuu taivaalliselta.
Kirjoituksen voi ymmärtää että olet tehnyt lapsista piirakan kehittämäsi ohjeen mukaan. Nouse riennä suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksen voi ymmärtää että olet tehnyt lapsista piirakan kehittämäsi ohjeen mukaan. Nouse riennä suomen kieli.
En oikolue koskaan keskustelupalstalle kirjoittamiani viestejä. Jos joku haluaa ymmärtää väärin, hänellä on siihen täysi oikeus.
Ilmankos tykkään siitä :)
T. akateeminen juntti
Rahkamustikkakakku on taivaallista!